¤¤¤ ¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤ ¤¤¤
♥ NÄKYMÄTÖN ♥
Näkymätön -
Mutta kuitenkin
- Sama kieli -
Minä kuiskaan
Tuuleen kuiskaan
- Hiljaa -
Yli vuorten
Jäisten lumiharjanteiden
Kapeiden polkujen
Petojen hampaiden
Yli suuren virran
- Minä kuiskaan -
Auringon noususta
Auringon laskuun
Kuulethan minua
Tämän vaimean
Näkymättömän
- Kuiskauksen -
- Kuulethan -
¤¤¤ ¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤ ¤¤¤
http://www.youtube.com/watch?v=QAcfEIRKcME
# Näkymätön #
8
356
Vastaukset
- vergeet-mij-niet
herkästi sanailet. Linnun siiven pyyhkäisyn kaltainen on tämä kirjoittamasi. Aikamoisen kaunis, mielestäni.:)
- Kopittelija
Niin se on kummallista tässä maailmassa,
että puhuisi sitä mitä kieltä tahansa, niin se
rakkauden kieli on aina yhteinen ja näkymätön...
Ja sen vain sydän aistii välimatkasta riippumatta...
Se on ihmeellinen asia mutta totta ...
Kiitos palautteestasi !
Iltaterkuin: (*J*)
- *MURUKULTA*
ooooooooooooooooooooooooo
Ei se ollut tuuli
vaikka rannalla istuinkin
Ei se ollut linnunlaulu
vaikka metsässä juoksentelin
Ei se ollut kukkien tuoksu
vaikka niityllä kuljinkin
Ei se ollut tähtien tuike
vaikka yöllä niitä ihastelinkin
Se oli jotain muuta
jotain enemmän uskoin niin
Se oli jotain suurta
se oli rakkautta sittenkin
ooooooooooooooooooooooooo
Täytyy tähän nyt jotain muutakin laittaa, kuin meitsin valitsemia
vaatimattomia suomenkielisiä sanoja runomuodossa.
Tässä on tällaista meitsin vilosoviaa niin pal jotta ja linkisi todella jotain,,,:)
Kaikelta osin hieno paketti lukea ja kuunnella.
ps.Tässä olisi linkki jota muistelen itse joskus käyttäneeni. Ilman dum.
http://www.youtube.com/watch?v=PDZcqBgCS74- Kopittelija
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Kun
Istahtaa
Sulkee soittimet
Sulkee silmät
Vaiennut jo
Kaupungin häly
Aivan
Hiljaista
Sen kuulee
Sen äänen
Hiljaisen
Kuiskauksen
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Kiitos Palautteestasi Murukulta ! :)
Ja Rohkeutta päivääsi !
Lämmöllä (*J*)
http://www.youtube.com/watch?v=eVS3_8KFXGI
- Minanoita
Näkymätön koputus,
kaunis ol runosi=)))- Kopittelija
EI OSTETA MITÄÄN !
Jaahas !
Ai lentäviä luutia ! :O
Harjaaks se raput ittekseen...
Jepulis hyvä homma !
Mulle heti yks !
Paljo maksaa ?
Kiitos palautteestasi ja kiva jos
tykkäsit myös runostani ... :)
Kivaa päivää sulle ! T: (*J*)
- Mysteriet
Noin hiljaisen kuiskauksen on pakko kuulua...
Hieno!- Kopittelija
###################################
Se ei ollut Myrskyssä
Se ei ollut Maanjäristyksessä
Se ei ollut Tulessakaan
Vaan sitten tuli Hiljainen Tuulen hyminä
Ja siellä Se oli...
#################################
Kiitos palautteestasi ja
Kivaa päivää sulle !
Terkuin Mä (*J*)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
