♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥
# OIKKUJA #
Oikkuna kulkee elämä
Oikkuja siellä
Oikkuja täällä
Kerran jos sais
Nähdä ihmisen
- Suoran -
Nähdä Nainen
Tasajaloin
Pystypäin
Mutta ei
Oikkuja - Oikkuja
Vaan ...
Kissanleikkejä
Hiiren hännällä
Hormoonit siellä
Vaiheiset täällä
Kuuhulluus
ja
Kylmä yö
Voi turkanen -
Nainenko vain
Harmiksi luotu
Testiksi elämän
Oloksi -
Omituiseen...
♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥
http://www.youtube.com/watch?v=1rHJCyQVNfk
# Oikkuja #
7
387
Vastaukset
- Miekko
Olemme ilmeisesti olleet samoilla runolähteillä, kun minäkin kirjoitin eilenillalla runon oikuista,, vähän eri näkökulmasta tosin, joten toivottavasti ei kopioinnista syytetä.. tämä sinun runosi kun oli hieno.
- Kopittelija
Joo...
Vähän Miesnäkökulmaa peliin... :D
Kiva jos tykkäsit runostani !
Ja Kivaa päivää sulle !
T: (*J*)
- Mysteriet
Aiettämänautintästä *nauraa*
Ilmankaan kun ette voi olla :P
Ähäkutti ;D- Kopittelija
Mutta olen aina sanonut silti
ja
Kokemuksen rintaäänellä:
" Parempi yksin kuin huonossa seurassa ! " ;)
Hauskaa päivää sulle :P T: (*J*)
- kaaru
tässä elämässä
tanssittu
miesten pillin mukaan
kuunneltu valitusta
mikään kun ei ole hyvin
oikuttelee ne miehetkin
nauraa...huumoria elämään
ja tiukka pipo pois otsalta
aurinko paistaa:)))- Kopittelija
Kyllä minä olen sen kyllä tässä elämässä huomannut , että naisten tunteet voi heitellä sinne sun tänne ja milloin mistäkin syystä...
Sama asia voi ollakin huomenna taas jo päälaellaan... on pms ja adhd törkym pörkym lirpum larpum niin ettei perässä pysy ! :D
Kunnon Mies kun kerran jotain sanoo , niin se on niin ! Ja siitä ei tarvi tinkiä !
SE ON JÄMPTI NII ! ;D
Aurinkoista päivää sinulle Kaaru !
T: Isä/Äiti (*J*) - kaaru
Kopittelija kirjoitti:
Kyllä minä olen sen kyllä tässä elämässä huomannut , että naisten tunteet voi heitellä sinne sun tänne ja milloin mistäkin syystä...
Sama asia voi ollakin huomenna taas jo päälaellaan... on pms ja adhd törkym pörkym lirpum larpum niin ettei perässä pysy ! :D
Kunnon Mies kun kerran jotain sanoo , niin se on niin ! Ja siitä ei tarvi tinkiä !
SE ON JÄMPTI NII ! ;D
Aurinkoista päivää sinulle Kaaru !
T: Isä/Äiti (*J*)Lähtee ulos hetkeksi ja hymyilee. Kuules kyllä nyt ei voida eroitella eri sukupuolien mielialoja. Heittelee ne molemmilla. Ei mene kuin hetki se hellyys, kun mies rakastaa, saa haluamansa ja sen jälkeen olet ilmaa...kunnes taas?
Kun haluaa uuden auton, niin se täytyy saada sillä silmän räpäyksellä... jne. Elikkäs monesti maallinen mammona on tärkeämpää kuin elävä ihminen;)
Niin ettei ny ihan yleistetä...sanoo itse rauhallisuus, kahden lapsen kasvattanut aikuisiksi elämään omaa elämää(isä on ollut, mutta hän on harrastanut omia juttujaan) Olen onnellinen sillä olen heille vieläkin paras kaveri, uskottu jne. !!!
Heidän kauttaan olen myös musiikin suhteen kaikkiruokainen, jota ystävät eivät ymmärrä...
Kaikkea hyvää päivääsi:))))))))))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 652957
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252083Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671668Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241520- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161267Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281150Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101107Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001