# Oikkuja #

♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥

# OIKKUJA #

Oikkuna kulkee elämä
Oikkuja siellä
Oikkuja täällä

Kerran jos sais
Nähdä ihmisen
- Suoran -

Nähdä Nainen
Tasajaloin
Pystypäin

Mutta ei
Oikkuja - Oikkuja
Vaan ...

Kissanleikkejä
Hiiren hännällä
Hormoonit siellä
Vaiheiset täällä

Kuuhulluus
ja
Kylmä yö

Voi turkanen -
Nainenko vain
Harmiksi luotu

Testiksi elämän
Oloksi -
Omituiseen...

♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥

http://www.youtube.com/watch?v=1rHJCyQVNfk

7

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miekko

Olemme ilmeisesti olleet samoilla runolähteillä, kun minäkin kirjoitin eilenillalla runon oikuista,, vähän eri näkökulmasta tosin, joten toivottavasti ei kopioinnista syytetä.. tämä sinun runosi kun oli hieno.

• Kopittelija

Joo...
        Vähän Miesnäkökulmaa peliin... :D

Kiva jos tykkäsit runostani !

Ja Kivaa päivää sulle !

T: (*J*)

• Mysteriet

Aiettämänautintästä *nauraa*

Ilmankaan kun ette voi olla :P

Ähäkutti ;D

• Kopittelija

Mutta olen aina sanonut silti
        ja
        Kokemuksen rintaäänellä:

" Parempi yksin kuin huonossa seurassa ! " ;)

Hauskaa päivää sulle :P T: (*J*)

• kaaru

tässä elämässä
      tanssittu
      miesten pillin mukaan
      kuunneltu valitusta
      mikään kun ei ole hyvin

oikuttelee ne miehetkin
      nauraa...huumoria elämään
      ja tiukka pipo pois otsalta
      aurinko paistaa:)))

• Kopittelija

Kyllä minä olen sen kyllä tässä elämässä huomannut , että naisten tunteet voi heitellä sinne sun tänne ja milloin mistäkin syystä...
        Sama asia voi ollakin huomenna taas jo päälaellaan... on pms ja adhd törkym pörkym lirpum larpum niin ettei perässä pysy ! :D

Kunnon Mies kun kerran jotain sanoo , niin se on niin ! Ja siitä ei tarvi tinkiä !

SE ON JÄMPTI NII ! ;D

Aurinkoista päivää sinulle Kaaru !

T: Isä/Äiti (*J*)

• kaaru
        Kopittelija kirjoitti:

Kyllä minä olen sen kyllä tässä elämässä huomannut , että naisten tunteet voi heitellä sinne sun tänne ja milloin mistäkin syystä...
        Sama asia voi ollakin huomenna taas jo päälaellaan... on pms ja adhd törkym pörkym lirpum larpum niin ettei perässä pysy ! :D

Kunnon Mies kun kerran jotain sanoo , niin se on niin ! Ja siitä ei tarvi tinkiä !

SE ON JÄMPTI NII ! ;D

Aurinkoista päivää sinulle Kaaru !

T: Isä/Äiti (*J*)

Lähtee ulos hetkeksi ja hymyilee. Kuules kyllä nyt ei voida eroitella eri sukupuolien mielialoja. Heittelee ne molemmilla. Ei mene kuin hetki se hellyys, kun mies rakastaa, saa haluamansa ja sen jälkeen olet ilmaa...kunnes taas?
        Kun haluaa uuden auton, niin se täytyy saada sillä silmän räpäyksellä... jne. Elikkäs monesti maallinen mammona on tärkeämpää kuin elävä ihminen;)

Niin ettei ny ihan yleistetä...sanoo itse rauhallisuus, kahden lapsen kasvattanut aikuisiksi elämään omaa elämää(isä on ollut, mutta hän on harrastanut omia juttujaan) Olen onnellinen sillä olen heille vieläkin paras kaveri, uskottu jne. !!!

Heidän kauttaan olen myös musiikin suhteen kaikkiruokainen, jota ystävät eivät ymmärrä...

Kaikkea hyvää päivääsi:))))))))))))))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      65
      2957
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2083
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1668
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1520
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1281
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1267
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1196
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1150
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1107
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe