♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥
# OIKKUJA #
Oikkuna kulkee elämä
Oikkuja siellä
Oikkuja täällä
Kerran jos sais
Nähdä ihmisen
- Suoran -
Nähdä Nainen
Tasajaloin
Pystypäin
Mutta ei
Oikkuja - Oikkuja
Vaan ...
Kissanleikkejä
Hiiren hännällä
Hormoonit siellä
Vaiheiset täällä
Kuuhulluus
ja
Kylmä yö
Voi turkanen -
Nainenko vain
Harmiksi luotu
Testiksi elämän
Oloksi -
Omituiseen...
♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥
http://www.youtube.com/watch?v=1rHJCyQVNfk
# Oikkuja #
7
409
Vastaukset
- Miekko
Olemme ilmeisesti olleet samoilla runolähteillä, kun minäkin kirjoitin eilenillalla runon oikuista,, vähän eri näkökulmasta tosin, joten toivottavasti ei kopioinnista syytetä.. tämä sinun runosi kun oli hieno.
- Kopittelija
Joo...
Vähän Miesnäkökulmaa peliin... :D
Kiva jos tykkäsit runostani !
Ja Kivaa päivää sulle !
T: (*J*)
- Mysteriet
Aiettämänautintästä *nauraa*
Ilmankaan kun ette voi olla :P
Ähäkutti ;D- Kopittelija
Mutta olen aina sanonut silti
ja
Kokemuksen rintaäänellä:
" Parempi yksin kuin huonossa seurassa ! " ;)
Hauskaa päivää sulle :P T: (*J*)
- kaaru
tässä elämässä
tanssittu
miesten pillin mukaan
kuunneltu valitusta
mikään kun ei ole hyvin
oikuttelee ne miehetkin
nauraa...huumoria elämään
ja tiukka pipo pois otsalta
aurinko paistaa:)))- Kopittelija
Kyllä minä olen sen kyllä tässä elämässä huomannut , että naisten tunteet voi heitellä sinne sun tänne ja milloin mistäkin syystä...
Sama asia voi ollakin huomenna taas jo päälaellaan... on pms ja adhd törkym pörkym lirpum larpum niin ettei perässä pysy ! :D
Kunnon Mies kun kerran jotain sanoo , niin se on niin ! Ja siitä ei tarvi tinkiä !
SE ON JÄMPTI NII ! ;D
Aurinkoista päivää sinulle Kaaru !
T: Isä/Äiti (*J*) - kaaru
Kopittelija kirjoitti:
Kyllä minä olen sen kyllä tässä elämässä huomannut , että naisten tunteet voi heitellä sinne sun tänne ja milloin mistäkin syystä...
Sama asia voi ollakin huomenna taas jo päälaellaan... on pms ja adhd törkym pörkym lirpum larpum niin ettei perässä pysy ! :D
Kunnon Mies kun kerran jotain sanoo , niin se on niin ! Ja siitä ei tarvi tinkiä !
SE ON JÄMPTI NII ! ;D
Aurinkoista päivää sinulle Kaaru !
T: Isä/Äiti (*J*)Lähtee ulos hetkeksi ja hymyilee. Kuules kyllä nyt ei voida eroitella eri sukupuolien mielialoja. Heittelee ne molemmilla. Ei mene kuin hetki se hellyys, kun mies rakastaa, saa haluamansa ja sen jälkeen olet ilmaa...kunnes taas?
Kun haluaa uuden auton, niin se täytyy saada sillä silmän räpäyksellä... jne. Elikkäs monesti maallinen mammona on tärkeämpää kuin elävä ihminen;)
Niin ettei ny ihan yleistetä...sanoo itse rauhallisuus, kahden lapsen kasvattanut aikuisiksi elämään omaa elämää(isä on ollut, mutta hän on harrastanut omia juttujaan) Olen onnellinen sillä olen heille vieläkin paras kaveri, uskottu jne. !!!
Heidän kauttaan olen myös musiikin suhteen kaikkiruokainen, jota ystävät eivät ymmärrä...
Kaikkea hyvää päivääsi:))))))))))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683
