# Oikkuja #

♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥

# OIKKUJA #

Oikkuna kulkee elämä
Oikkuja siellä
Oikkuja täällä

Kerran jos sais
Nähdä ihmisen
- Suoran -

Nähdä Nainen
Tasajaloin
Pystypäin

Mutta ei
Oikkuja - Oikkuja
Vaan ...

Kissanleikkejä
Hiiren hännällä
Hormoonit siellä
Vaiheiset täällä

Kuuhulluus
ja
Kylmä yö

Voi turkanen -
Nainenko vain
Harmiksi luotu

Testiksi elämän
Oloksi -
Omituiseen...

♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥

http://www.youtube.com/watch?v=1rHJCyQVNfk

7

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miekko

      Olemme ilmeisesti olleet samoilla runolähteillä, kun minäkin kirjoitin eilenillalla runon oikuista,, vähän eri näkökulmasta tosin, joten toivottavasti ei kopioinnista syytetä.. tämä sinun runosi kun oli hieno.

      • Kopittelija

        Joo...
        Vähän Miesnäkökulmaa peliin... :D

        Kiva jos tykkäsit runostani !

        Ja Kivaa päivää sulle !

        T: (*J*)


    • Mysteriet

      Aiettämänautintästä *nauraa*

      Ilmankaan kun ette voi olla :P

      Ähäkutti ;D

      • Kopittelija

        Mutta olen aina sanonut silti
        ja
        Kokemuksen rintaäänellä:

        " Parempi yksin kuin huonossa seurassa ! " ;)

        Hauskaa päivää sulle :P T: (*J*)


    • kaaru

      tässä elämässä
      tanssittu
      miesten pillin mukaan
      kuunneltu valitusta
      mikään kun ei ole hyvin

      oikuttelee ne miehetkin
      nauraa...huumoria elämään
      ja tiukka pipo pois otsalta
      aurinko paistaa:)))

      • Kopittelija

        Kyllä minä olen sen kyllä tässä elämässä huomannut , että naisten tunteet voi heitellä sinne sun tänne ja milloin mistäkin syystä...
        Sama asia voi ollakin huomenna taas jo päälaellaan... on pms ja adhd törkym pörkym lirpum larpum niin ettei perässä pysy ! :D

        Kunnon Mies kun kerran jotain sanoo , niin se on niin ! Ja siitä ei tarvi tinkiä !

        SE ON JÄMPTI NII ! ;D

        Aurinkoista päivää sinulle Kaaru !

        T: Isä/Äiti (*J*)


      • kaaru
        Kopittelija kirjoitti:

        Kyllä minä olen sen kyllä tässä elämässä huomannut , että naisten tunteet voi heitellä sinne sun tänne ja milloin mistäkin syystä...
        Sama asia voi ollakin huomenna taas jo päälaellaan... on pms ja adhd törkym pörkym lirpum larpum niin ettei perässä pysy ! :D

        Kunnon Mies kun kerran jotain sanoo , niin se on niin ! Ja siitä ei tarvi tinkiä !

        SE ON JÄMPTI NII ! ;D

        Aurinkoista päivää sinulle Kaaru !

        T: Isä/Äiti (*J*)

        Lähtee ulos hetkeksi ja hymyilee. Kuules kyllä nyt ei voida eroitella eri sukupuolien mielialoja. Heittelee ne molemmilla. Ei mene kuin hetki se hellyys, kun mies rakastaa, saa haluamansa ja sen jälkeen olet ilmaa...kunnes taas?
        Kun haluaa uuden auton, niin se täytyy saada sillä silmän räpäyksellä... jne. Elikkäs monesti maallinen mammona on tärkeämpää kuin elävä ihminen;)

        Niin ettei ny ihan yleistetä...sanoo itse rauhallisuus, kahden lapsen kasvattanut aikuisiksi elämään omaa elämää(isä on ollut, mutta hän on harrastanut omia juttujaan) Olen onnellinen sillä olen heille vieläkin paras kaveri, uskottu jne. !!!

        Heidän kauttaan olen myös musiikin suhteen kaikkiruokainen, jota ystävät eivät ymmärrä...

        Kaikkea hyvää päivääsi:))))))))))))))))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe