Laguna alkoi pitämään ajossa aikamoista ääntä. Kuulosti, että kierrokset kävisivät korkeina, ääni kuului edestä oikealta. Pysäytin auton ja auton takaa tuli palaneen käry. Mikä ihme mahtoi autoon tulla?? Kenelläkään kokemusta moisesta?
Laguna -04
3
705
Vastaukset
- eslat
Auton vein huoltoon ja generaattori on kuulemma rikki ja hihna ja joku siima katkennut. Ja hinta 1070e. Taitaa autonvaihto olla pian edessä.. :/
- Ex-Lagunisti
Joo, pistä vaihtoon vaan. Mullekin riitti kun 3 vuotta vanhasta Lagunasta hajosi ilmastointikompuran magneettikytkin. Korjauskustannukset 1.700 egee Bilialla(koko kompura uusiksi), eikä yhtään tultu vastaan. Että tämän hintaisia remontteja kyllä riittää tulevaisudessakin sulla siinä.
- Böök
Generaattori eli laturi maksaa 200e Motonetissä ja jostain voi löytää tehdaskorjatun vaihto latu-
rin jopa satasella kun antaa vanhan vaihdosa. Ja
se katkennut "siima" lienee ollut moniurahihna
hinta alle 20e ja näppärä mies vaihtaa ne itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354463- 553065
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462958- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412685Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82665- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542085- 51981
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703