Laguna alkoi pitämään ajossa aikamoista ääntä. Kuulosti, että kierrokset kävisivät korkeina, ääni kuului edestä oikealta. Pysäytin auton ja auton takaa tuli palaneen käry. Mikä ihme mahtoi autoon tulla?? Kenelläkään kokemusta moisesta?
Laguna -04
3
748
Vastaukset
- eslat
Auton vein huoltoon ja generaattori on kuulemma rikki ja hihna ja joku siima katkennut. Ja hinta 1070e. Taitaa autonvaihto olla pian edessä.. :/
- Ex-Lagunisti
Joo, pistä vaihtoon vaan. Mullekin riitti kun 3 vuotta vanhasta Lagunasta hajosi ilmastointikompuran magneettikytkin. Korjauskustannukset 1.700 egee Bilialla(koko kompura uusiksi), eikä yhtään tultu vastaan. Että tämän hintaisia remontteja kyllä riittää tulevaisudessakin sulla siinä.
- Böök
Generaattori eli laturi maksaa 200e Motonetissä ja jostain voi löytää tehdaskorjatun vaihto latu-
rin jopa satasella kun antaa vanhan vaihdosa. Ja
se katkennut "siima" lienee ollut moniurahihna
hinta alle 20e ja näppärä mies vaihtaa ne itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322088Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461705Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1101460Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041206Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041014Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76958- 59835
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52779Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,31772Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd100717