Laguna alkoi pitämään ajossa aikamoista ääntä. Kuulosti, että kierrokset kävisivät korkeina, ääni kuului edestä oikealta. Pysäytin auton ja auton takaa tuli palaneen käry. Mikä ihme mahtoi autoon tulla?? Kenelläkään kokemusta moisesta?
Vastaukset 3
- eslat
Auton vein huoltoon ja generaattori on kuulemma rikki ja hihna ja joku siima katkennut. Ja hinta 1070e. Taitaa autonvaihto olla pian edessä.. :/
- Ex-Lagunisti
Joo, pistä vaihtoon vaan. Mullekin riitti kun 3 vuotta vanhasta Lagunasta hajosi ilmastointikompuran magneettikytkin. Korjauskustannukset 1.700 egee Bilialla(koko kompura uusiksi), eikä yhtään tultu vastaan. Että tämän hintaisia remontteja kyllä riittää tulevaisudessakin sulla siinä.
- Böök
Generaattori eli laturi maksaa 200e Motonetissä ja jostain voi löytää tehdaskorjatun vaihto latu-
rin jopa satasella kun antaa vanhan vaihdosa. Ja
se katkennut "siima" lienee ollut moniurahihna
hinta alle 20e ja näppärä mies vaihtaa ne itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521063Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211020Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49811
- 46725
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560