Vastaan

tuli arka belgi

Vastaan tuli tuli parivuotias belgi. Se oli aivan uskomattoman arka. Polvet tutisi ja se olisi varmuudella näykännyt jos lähelle olisi menty. Mistä vitusta johtuu että nuo nätelyraktit ovat tommosia tutisevia vellihousuja, roskapönttöjen räkyttäjiä? Vaikuttaa, että sukurutsa tehnyt tetävänsä. Varmaa on, että noin totaalisen hysteerisen ja pelokkaan koiran kanssa arkielämäkin on silkkaa helvettiä.

4

693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omistajalta

Kysyitkö sukusiitosasteen ja näyttelytulokset?

Vai mistä vedit moiset johtopäätökset?

• näinhän se on

Kyllä meillä nämä näyttelyrakit yrittää tunkea aina rapsuteltavaksi. Yhtä mummelia aina naurattaa, kun vanhemmalla on tapana aina nojata että saa varmasti rapsutuksia.
        Joudun yleensä käskemään menemään ohi ja olen kertonut koirille ettei kaikki rakasta teitä vaikka he kaikkia! Hui mitä näyttelyrakkeja mulla. =D Taitaa ne kyllä kaikenlaista muutakin harrastaa näytelmien lisäksi. Niistä on niin moneksi, näyttöön ja käyttöön. Loppuun kulunut aihe, mutta tulipa vaihteeksi vastattua. Ei ole kaikki näyttikset mallikelpoisia, mutta EI OLE myöskään kaikki käyttiksetkään. Olisi oikeasti mukava tietää paljonko niitä on laitettu monttuun luonteen tai käyttöominaisuuksien (suojelu) puutteen takia.

• belgifani

mahdollisesti pitänyt koiransa 4 seinän sisällä eikä ole tutustuttanut muihin ihmisiin? itselläni oli aivan mielettömän arka belgipentu 90-luvun puolivälissä. Tämän kanssa vartavasten reissasimme joka paikkaan yhdessä. Helsingin rautatieasema mm. oli hyvä paikka kun Ärsykkeitä riitti eikä joka ihmistä voinut haukkua. Tämä edesmennyt koirani tottui ihmisiin ja myöhemmälä iällä oli kaikkien kaveri. Näyttelylinjainen myöskin=)

• ihmettele

jos sua pelkäs. Jo tuo sun kirjoitustyylisi antaa olettaa että suurin osa koirista on sun mieletä varmaan ihan rukkaskamaa.
      Katsos kun osa koirista lukee ihmisen elekieltä äärettömän tarkkaan, ihan kuten osa ihmisistä toisia ihmisiä.
      No itelläni on käyttis ja tosi tuima sellainen. En usko että sä tai kovin moni muukaan noin ahdasmielinen sen kanssa pärjäis. Se ei pelkää mitään eikä ketään. Mutta sitä ei myöskään kiinnosta vastaantulijat lenkillä. Tiedä sitten miten se käyttäytyisi jos sä tulisit vastaan. Ehkä kusis sun punteille...
      Älä yleistä yhden tai kahden tapaamasi rodun edustajan perusteella. Kaikissa näissä muunnoksissa ja linjoissa on koiria joka lähtöön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4161
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      490
      2305
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1851
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1474
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1446
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1204
    7. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      727
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      724
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe