Vastaan tuli tuli parivuotias belgi. Se oli aivan uskomattoman arka. Polvet tutisi ja se olisi varmuudella näykännyt jos lähelle olisi menty. Mistä vitusta johtuu että nuo nätelyraktit ovat tommosia tutisevia vellihousuja, roskapönttöjen räkyttäjiä? Vaikuttaa, että sukurutsa tehnyt tetävänsä. Varmaa on, että noin totaalisen hysteerisen ja pelokkaan koiran kanssa arkielämäkin on silkkaa helvettiä.
Vastaan
4
618
Vastaukset
- omistajalta
Kysyitkö sukusiitosasteen ja näyttelytulokset?
Vai mistä vedit moiset johtopäätökset?- näinhän se on
Kyllä meillä nämä näyttelyrakit yrittää tunkea aina rapsuteltavaksi. Yhtä mummelia aina naurattaa, kun vanhemmalla on tapana aina nojata että saa varmasti rapsutuksia.
Joudun yleensä käskemään menemään ohi ja olen kertonut koirille ettei kaikki rakasta teitä vaikka he kaikkia! Hui mitä näyttelyrakkeja mulla. =D Taitaa ne kyllä kaikenlaista muutakin harrastaa näytelmien lisäksi. Niistä on niin moneksi, näyttöön ja käyttöön. Loppuun kulunut aihe, mutta tulipa vaihteeksi vastattua. Ei ole kaikki näyttikset mallikelpoisia, mutta EI OLE myöskään kaikki käyttiksetkään. Olisi oikeasti mukava tietää paljonko niitä on laitettu monttuun luonteen tai käyttöominaisuuksien (suojelu) puutteen takia.
- belgifani
mahdollisesti pitänyt koiransa 4 seinän sisällä eikä ole tutustuttanut muihin ihmisiin? itselläni oli aivan mielettömän arka belgipentu 90-luvun puolivälissä. Tämän kanssa vartavasten reissasimme joka paikkaan yhdessä. Helsingin rautatieasema mm. oli hyvä paikka kun Ärsykkeitä riitti eikä joka ihmistä voinut haukkua. Tämä edesmennyt koirani tottui ihmisiin ja myöhemmälä iällä oli kaikkien kaveri. Näyttelylinjainen myöskin=)
- ihmettele
jos sua pelkäs. Jo tuo sun kirjoitustyylisi antaa olettaa että suurin osa koirista on sun mieletä varmaan ihan rukkaskamaa.
Katsos kun osa koirista lukee ihmisen elekieltä äärettömän tarkkaan, ihan kuten osa ihmisistä toisia ihmisiä.
No itelläni on käyttis ja tosi tuima sellainen. En usko että sä tai kovin moni muukaan noin ahdasmielinen sen kanssa pärjäis. Se ei pelkää mitään eikä ketään. Mutta sitä ei myöskään kiinnosta vastaantulijat lenkillä. Tiedä sitten miten se käyttäytyisi jos sä tulisit vastaan. Ehkä kusis sun punteille...
Älä yleistä yhden tai kahden tapaamasi rodun edustajan perusteella. Kaikissa näissä muunnoksissa ja linjoissa on koiria joka lähtöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445199Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243420Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982802Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552608- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261871Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161381