Vastaan

tuli arka belgi

Vastaan tuli tuli parivuotias belgi. Se oli aivan uskomattoman arka. Polvet tutisi ja se olisi varmuudella näykännyt jos lähelle olisi menty. Mistä vitusta johtuu että nuo nätelyraktit ovat tommosia tutisevia vellihousuja, roskapönttöjen räkyttäjiä? Vaikuttaa, että sukurutsa tehnyt tetävänsä. Varmaa on, että noin totaalisen hysteerisen ja pelokkaan koiran kanssa arkielämäkin on silkkaa helvettiä.

4

618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omistajalta

Kysyitkö sukusiitosasteen ja näyttelytulokset?

Vai mistä vedit moiset johtopäätökset?

• näinhän se on

Kyllä meillä nämä näyttelyrakit yrittää tunkea aina rapsuteltavaksi. Yhtä mummelia aina naurattaa, kun vanhemmalla on tapana aina nojata että saa varmasti rapsutuksia.
        Joudun yleensä käskemään menemään ohi ja olen kertonut koirille ettei kaikki rakasta teitä vaikka he kaikkia! Hui mitä näyttelyrakkeja mulla. =D Taitaa ne kyllä kaikenlaista muutakin harrastaa näytelmien lisäksi. Niistä on niin moneksi, näyttöön ja käyttöön. Loppuun kulunut aihe, mutta tulipa vaihteeksi vastattua. Ei ole kaikki näyttikset mallikelpoisia, mutta EI OLE myöskään kaikki käyttiksetkään. Olisi oikeasti mukava tietää paljonko niitä on laitettu monttuun luonteen tai käyttöominaisuuksien (suojelu) puutteen takia.

• belgifani

mahdollisesti pitänyt koiransa 4 seinän sisällä eikä ole tutustuttanut muihin ihmisiin? itselläni oli aivan mielettömän arka belgipentu 90-luvun puolivälissä. Tämän kanssa vartavasten reissasimme joka paikkaan yhdessä. Helsingin rautatieasema mm. oli hyvä paikka kun Ärsykkeitä riitti eikä joka ihmistä voinut haukkua. Tämä edesmennyt koirani tottui ihmisiin ja myöhemmälä iällä oli kaikkien kaveri. Näyttelylinjainen myöskin=)

• ihmettele

jos sua pelkäs. Jo tuo sun kirjoitustyylisi antaa olettaa että suurin osa koirista on sun mieletä varmaan ihan rukkaskamaa.
      Katsos kun osa koirista lukee ihmisen elekieltä äärettömän tarkkaan, ihan kuten osa ihmisistä toisia ihmisiä.
      No itelläni on käyttis ja tosi tuima sellainen. En usko että sä tai kovin moni muukaan noin ahdasmielinen sen kanssa pärjäis. Se ei pelkää mitään eikä ketään. Mutta sitä ei myöskään kiinnosta vastaantulijat lenkillä. Tiedä sitten miten se käyttäytyisi jos sä tulisit vastaan. Ehkä kusis sun punteille...
      Älä yleistä yhden tai kahden tapaamasi rodun edustajan perusteella. Kaikissa näissä muunnoksissa ja linjoissa on koiria joka lähtöön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5199
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3420
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2802
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2608
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1871
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1381
    Aihe