Ciao!
Olen muuttanut muutamia viikkoja sitten Roomaan miehen työn perässä ja mielelläni tutustuisin muihin alueella asuviin suomalaisiin. Minulla on arkisin runsaasti aikaa (en ole vielä töissä) ja olen kiinnostunut tekemään/näkemään hyvin monenlaisia asioita.
Mielelläni siis kuulisin lisätietoja mikäli joku tietää täällä toimivista suomalaisista yhteisöistä. Tai mikäli jollakulla on samansuuntainen tilanne, ja kaipaat seuraa harrasteisiin tms., annahan kuulua itsestäsi :)
Suomalaisia Roomassa?
faustina34
1
1015
Vastaukset 1
- Milanossa
Hei Faustina! Meitä suomalaisia on paljon ympäri Italiaa, varsinkin Milanon ja Rooman seuduilla. Itse asun Milanossa, joten minusta ei ole kahvittelu seuraksi. Käypä katsastamassa facebook-ryhmä "suomalaiset italiassa". Sieltä löydät varmasti helposti muita Roomassa asuvia, taitaa heillä olla omakin ryhmänsä, jota en nyt muista. Hyvää kavään jatkoa, ja toivottavasti löydät seuraa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211520
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2031006Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.146609Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.223510- 187499
- 28459
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut10442- 182433
- 39398
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18393