vai yksityistä? Mitäs sanotte, kun Urpilainen ehdottaa kela-korvauksen poistamista yksityisistä lääkäripalveluista? Mun mielestä on kyllä niinkin, että jos joku hyppää jonosta pois ja menee yksityiselle, jono kulkee myös nopeammin. Eli siitä kyllä hyötyy sekin, jolla ei juuri nyt ole rahaa mennä yksityiselle.
Julkista
6
314
Vastaukset
- Urpiainenkin
noin sekaisin on mennyt?
Tottakai kelakorvaukset täytyy yksityisistä lääkäripalveluista säilyttää!! Jos jollain on sinne varaa mennä, niin me muut päästään vähemmällä jonotuksella terveyskeskuksissa!!!!
Oikeassa olet puhurix- Puhurix
se edes ole kovin suuri se kela-korvaus. Oisko puolen tunnin vastaanotosta yleislääkärillä joku 16 euroa. Meillä päin jää vielä noin 80 euroa itse maksettavaksi.
- ==--:::::.
Miten demari kerrankin puhuu asiaa. Ja vieläpä ihan oikeisto-aatteen äänellä. Yrittää vissiin loikata kokoomukseen. Luultavasti ei huolita.
Ehdottomasti pitää erottaa yksityinen terveydenhoito selkeämmin yleisestä. Nykysysteemissä ei ole mitään järkeä.
Jonotat kaksi vuotta julkiseen hammashoitoon ja tarkastuksen jälkeen itse hoito teetetään ulkoistettuna yksityisellä yhteiskunnan piikkiin....
=DW=- Puhurix
jos ei yksityistä puolta olisi? Jonot olisivat huippumassiiviset. Jos on rahaa maksaa, se on kaikkien etu. Jonot lyhenevät. Kela-korvaus on kuitenkin hyvin pieni yksityisen hoidon palkkioista.
tahdo olla resursseja hoitaa edes nykyistä potilasmäärää, jonot vaan kasvaisivat jos lisää tulisi. Sitäpaitsi ei ole aivan tuulestatemmattu kansan antama nimi terveyskeskuksille: arvauskeskus. Tottakai terveyskeskuksissakin on hyviä lääkäreitä, mutta ainakin vakavimmissa sairauksissa etsin itselleni pätevimmän yksityislääkärin.
- Puhurix
teen itsekin. Ja lapset olen lähes aina käyttänyt yksityisellä. Näinolen päässyt nopeasti hoitoon ja me olemme olleet poissa terveyskekskuksen jonoista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672106
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142012- 991419
- 1201413
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4571254- 69996
- 49881
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä223780Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa354769