Mutta missä on

ACD,Jens Mortensen,Tanskan-...

Toimii toimii-huudahdukset,Hermanni,Kimi_20,?
Poissa,ah tätä palstan hiljaisuutta!

7

664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Norad-

      Jäsenkato ja vastustus kaikilla foorumeilla syö kultin resursseja. Olemme tosiaan voittaneet täälläkin.

      • Dekkari.

        ....jo selkeitä viitteitä Lahden Anonyymi-mielenosoituksen jälkeen.

        Uhoaminen palstalla loppui kuin seinään ja scientologeilla alkoi seliseli-vaihe.

        Propagandaministeri ACD vielä sentään jaksoi pitää lippua heilumassa hetken muita pitempään.

        Scientologit eivät näköjään vieläkään ymmärrä faktan ja fiktion eroa ja varsinkaan sitä,että heidän väittämänsä tarkistetaan muista lähetistä kuin scientologien omista.

        Kun taavetti aikansa vielä häslää Jenkeissä,voidaan aloittaa scientologian loppulaskenta,täällähän tuo toiminta on jo loppunut omaan mahdottomuuteensa,asia jota scientologit eivät tunnu tajuavan.

        Ei tätä Suomea sitten clearattu,vaikka scientologit kovin näin aikoinaan väittivät.

        Se on vain ajan kysymys,koska entiset jäsenet ja lahkon huuhaalle rahansa menettäneet alakvat periä omiaan takaisin. Menee Dianetetiikka-keskukset vasaran alle....

        Oletteko muuten huomanneet, että tuo "kaikkitietävä ei-scientologimmekin" loistaa poissaolollaan palstalta ?

        Ilmeisesti meni uskottavuus jo kauan sitten....

        D:)


      • Operating Thetan
        Dekkari. kirjoitti:

        ....jo selkeitä viitteitä Lahden Anonyymi-mielenosoituksen jälkeen.

        Uhoaminen palstalla loppui kuin seinään ja scientologeilla alkoi seliseli-vaihe.

        Propagandaministeri ACD vielä sentään jaksoi pitää lippua heilumassa hetken muita pitempään.

        Scientologit eivät näköjään vieläkään ymmärrä faktan ja fiktion eroa ja varsinkaan sitä,että heidän väittämänsä tarkistetaan muista lähetistä kuin scientologien omista.

        Kun taavetti aikansa vielä häslää Jenkeissä,voidaan aloittaa scientologian loppulaskenta,täällähän tuo toiminta on jo loppunut omaan mahdottomuuteensa,asia jota scientologit eivät tunnu tajuavan.

        Ei tätä Suomea sitten clearattu,vaikka scientologit kovin näin aikoinaan väittivät.

        Se on vain ajan kysymys,koska entiset jäsenet ja lahkon huuhaalle rahansa menettäneet alakvat periä omiaan takaisin. Menee Dianetetiikka-keskukset vasaran alle....

        Oletteko muuten huomanneet, että tuo "kaikkitietävä ei-scientologimmekin" loistaa poissaolollaan palstalta ?

        Ilmeisesti meni uskottavuus jo kauan sitten....

        D:)

        >>Oletteko muuten huomanneet, että tuo "kaikkitietävä ei-scientologimmekin" loistaa poissaolollaan palstalta ?


      • Dekkari.
        Operating Thetan kirjoitti:

        >>Oletteko muuten huomanneet, että tuo "kaikkitietävä ei-scientologimmekin" loistaa poissaolollaan palstalta ?

        ...palstalla varmistamassa tilanteen,kun noin pikaisesti vastasit ?

        Tiedätkö mikä meitä lukijoita sinussa naurattaa ?

        Tuo säälittävä narsismiin piiloitettu itsekehu,jolla yritä esittää scientologian vastustajaa scientologisin keinoin.

        On hieno huomata,että sinulla on hauskaa palstalla itsesi kanssa....

        Elämä jatkuu sinun toiveistasi huolimatta....

        D:)


      • Operating Thetan kirjoitti:

        >>Oletteko muuten huomanneet, että tuo "kaikkitietävä ei-scientologimmekin" loistaa poissaolollaan palstalta ?

        ihiminen etkö yhtään välitä jos toisilla ei oo suuntaa elämälleen. paha paha paha hyi sinua


      • Huhahhhei
        jii71 kirjoitti:

        ihiminen etkö yhtään välitä jos toisilla ei oo suuntaa elämälleen. paha paha paha hyi sinua

        lienee ihan ok, jos vaihtoehtona on sekoaminen rahanmenokultin jäseneksi.


      • Operating Thetan
        Dekkari. kirjoitti:

        ...palstalla varmistamassa tilanteen,kun noin pikaisesti vastasit ?

        Tiedätkö mikä meitä lukijoita sinussa naurattaa ?

        Tuo säälittävä narsismiin piiloitettu itsekehu,jolla yritä esittää scientologian vastustajaa scientologisin keinoin.

        On hieno huomata,että sinulla on hauskaa palstalla itsesi kanssa....

        Elämä jatkuu sinun toiveistasi huolimatta....

        D:)

        >>...palstalla varmistamassa tilanteen,kun noin pikaisesti vastasit ?>Tiedätkö mikä meitä lukijoita sinussa naurattaa ?>Tuo säälittävä narsismiin piiloitettu itsekehu,jolla yritä esittää scientologian vastustajaa scientologisin keinoin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      125
      1218
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      894
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      754
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      555
    Aihe