Millaisia kokemuksia ja mielipiteitä teillä on kunkusta, tosiaan siis tästä espoossa sijaitsevasta, ei porin kuninkaanhaasta. Itseä hiukan harmittaa etten hakenut sinne vaan tapiolaan.. :( Niin, millainen koulu kunkku on, ja tietääkö joku onko minun vielä mahdollisuus vaihtaa koulua syksyllä jos silloin vielä haluaisin tonne, ja miten se tapahtuu? keskiarvo olis kyllä riittänyt, jos olisin tajunnut hakea.. :(
Kuninkaantien lukio
2
1241
Vastaukset
- ei ole enää
tyhjiä oppilaspaikkoja, niin et voi sinne syksyllä enää päästä. Kannattaa siis kysyä rehtorilta.
- ginpin
Itse tosiaan olen kuninkaantien lukion käynyt, viime vuoden abi olin. Ei minulla ainakaan ole kunkusta pahaa sanottavaa. Tilat ovat siistit ja hyvät ja kaikki muukin tälläinen "ulkoinen" on enemmän kuin hyvässä kunnossa. Kurssitarjoitin toki on se tärkein, mutta se sitten riippuu siitä, mitä aineita aiot lukiossa lukea. Opettajat ovat pääsääntöisesti mielestäni hyviä, erityisesti historian/yhteiskuntaopin YKSI opettajista on todella hyvä, samoin kuin yksi ruotsin opettaja on todella hyvä. Tämä nyt ei tietenkään tarkoita että muut olisivat huonoja, ei todellakaan, mutta nuo nyt nousivat ehkä ylitse muiden jos minulta kysytään. Matematiikan, fysiikan, kemian jne.opettajat ovat päteviä, mutta ehkä äidinkielenopettajat eivät oleet niitä parhaimmasta päästä.. Tämän osalta opettajakunta nähtävästi onkin vaihtunut!
Jos vaan onnistuu niin vaihda ihmeessä kuninkaantien lukioon jos kulkuyhteydet sinne on kunnossa, ja jos se vain enää onnistuu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024823Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493252Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071342- 161059
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1101029Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431017Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40991