hei. saako soneran omilta sivuilta muutettua omistajaa? isäni on liittymän haltija ja minä käyttäjä. tarvitsisin soneran liittymän omille nimilleni, ja isäni on maapallon toisellapuolella. miten saan sen vaihdettua mahd nopeesti?
NOPEESTI omiin nimiin
3
917
Vastaukset
- puavo
molempien pitää olla allekirjoittamassa nimensä papereihin!!!
- ujy
Ilmeisesti pitää kummankin olla kirjoittamassa nimensä paperiin, mutta ehkä helpoin tapa saada liittymä omiin nimiin, on siten ,että käsket isääs soittamaan soneralle ja suljette sen liittymän ja sinä hankit uudella numerolla liittymän. Loppuviimein se numeron vaihto ei ole suuri prosessi, vaikka se saattaaki tuntua siltä, ku pitää niin monelle ihmiselle ilmoittaa.
- aviossako?
siltä se vaan näyttää että niin kuin aviossa soneran kanssa olisi kun alaikäisen tyttären puhelinliittymää ei saa sanotuksi irti. ja kun kyseessä ei ole mikään kytkykään, perustelivat vain jollain etusopimuksella. että voihan veetu mitä peeloilua. taidanpa ottaa kortin pois kännykästä ja jättää liittymän kellumaan, hankin toisen operaattorin liittymän ja laitan uuden kortin masiinaan, a`vot eiköhän tuo ala pelittään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi902153En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222141- 471917
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131452Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361349- 301326
- 951131
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201026Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23867