Suomessa?
Kun lasketaan pois mädälle merilevälle haiseva, mustien lintujen paskoma rannikko ja sen kalattomat, Harmaahyljesaaristot, Venäjänkielinen Kymenlaakso, "sukkelakielinen" Varsinais-Suomi, järvetön Pohjanmaa, kylmyyttä hohkava Lappi ja Pohjois-Karjala joka on heevetin kaukana.
Missä olisi kiva paikka joka olisi täynnä reippaita ja raittiita (?) Ralliautoilijoita, moottoripyöräilijöitä.
Vilkkuvasilmäisiä, hiljaisia, rauhallisia neitoja, jotka eivät lantiota turhaan heiluttele.
Oliskos ehdotuksia?
Mihin mennä lomalle?
32
969
Vastaukset
- ayersin rockin
tienoolla mitään?
Siellä olis paljon väljyyttä ja romanttisia nuotioillallisia (grillattua leguaania)ja yössä ympärilläsi ulvoisivat kiilusilmäiset dingot.
Päivisin voisi yrittää päihittää donaldin nopeusennätystä aavikolla.
Jossain vaiheessa voisi lähteä dundeen mukaan uusiin seikkailuihin?- HTZA
tee tuo maisema tänne Suomeen, meillä on jo pari Dingoa ja maailman nopein Häkkinen, häkä-häkkinen, dundeeta ei vielä ole mutta on duudsoneja.
Ja Juhannuksena täälläkin kuulee ulvontaa, oli nuotio romanttinen tai ei. - paremmaksi
HTZA kirjoitti:
tee tuo maisema tänne Suomeen, meillä on jo pari Dingoa ja maailman nopein Häkkinen, häkä-häkkinen, dundeeta ei vielä ole mutta on duudsoneja.
Ja Juhannuksena täälläkin kuulee ulvontaa, oli nuotio romanttinen tai ei.oikeesti haluasin dundeen mukaan seikkailuihin:)
- 50 astetta selsiusta.
Australiassa on liian kuuma. Mene Tyynenvaltameren saarille - vaikka Tahitille. Lamaa pakoon turkoosille vesille, hersyvän vehreyden keskelle. Käynyt siellä vuonna 1 ja 2, kaipuu ikuinen sinne takaisin..
- Yxitypy
sitä mieltä, että sun olis paras pysytellä siellä omassa punkassa koko loma-aika :=))
- trullaati
nyt sitten tälläisen aloitukset aiemmpien aloitusten kiinnostavuuden vähentämiseksi.
- HTZA
kinnostava ketju kyllä kerää aina vastaajia.
Ja tämähän on kesämainos, eikä aloitus, luehan tarkasti.
:) - sot sot
HTZA kirjoitti:
kinnostava ketju kyllä kerää aina vastaajia.
Ja tämähän on kesämainos, eikä aloitus, luehan tarkasti.
:)ovat KIELLETTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hyi tuhma.
- että pysyt
stadissa, siis siinä ihan oikeassa eli muista rajat.Käänny takaisin, kun Mäkelänkatu loppuu, älä ylitä Kulosaaren siltaa, Munkkiniemen rajalla käännyt takaisin, eikä Ruoholahteakaan pidemmälle.
- HTZA
paisi kun on kamera mukana.
Mutta kerran kesässä tarvis saada tukka kuntoon.
Ja se onnistuu vain järvivedellä, Päijänteen puhdistettu ei ole sitä ihtiään.
Aito Päijänne saa harmaat tummumaan ja tekee minusta Richard Geren näköisen, ainakin tukasta. - että pysyt
HTZA kirjoitti:
Aito Päijänne saa harmaat tummumaan ja tekee minusta Richard Geren näköisen, ainakin tukasta.ne Keski-Suomen järvet? Mihis paikkaan ne Sinussa vaikuttaa.
- että susta
HTZA kirjoitti:
Aito Päijänne saa harmaat tummumaan ja tekee minusta Richard Geren näköisen, ainakin tukasta.saa geren näköisen:)
- HTZA
että pysyt kirjoitti:
ne Keski-Suomen järvet? Mihis paikkaan ne Sinussa vaikuttaa.
ainakin vielä.
- HTZA
että susta kirjoitti:
saa geren näköisen:)
minä tunnustin vain tukan..
:) - helposti
HTZA kirjoitti:
minä tunnustin vain tukan..
:)mel gibsonin tukan perusteella:)
- HTZA
helposti kirjoitti:
mel gibsonin tukan perusteella:)
Keski-Suomeen, sinne mistä Suomi alkoi.
Kaikkien, merkittävien, miesten esi-isät ovat uineet Päijänteessä.
Einsteinin esi-isäkin lipsahti Kalkkisten koskeen, aikanaan, siellä sai tukka kyytiä, sen jälkeen ei suvun miesten tukkaa ole koskaan saatu suoraksi tai kuriin. - tyytymään
HTZA kirjoitti:
Aito Päijänne saa harmaat tummumaan ja tekee minusta Richard Geren näköisen, ainakin tukasta.leskinaisiin, meillä sinkuilla kun on taso korkeemmalla kuin Gere, eihän se ole edes näkönen!!
- HTZA
tyytymään kirjoitti:
leskinaisiin, meillä sinkuilla kun on taso korkeemmalla kuin Gere, eihän se ole edes näkönen!!
Laita lasit päähän.
- niinnkuin
HTZA kirjoitti:
Keski-Suomeen, sinne mistä Suomi alkoi.
Kaikkien, merkittävien, miesten esi-isät ovat uineet Päijänteessä.
Einsteinin esi-isäkin lipsahti Kalkkisten koskeen, aikanaan, siellä sai tukka kyytiä, sen jälkeen ei suvun miesten tukkaa ole koskaan saatu suoraksi tai kuriin.suomen aboja sitten mutta erivärisiä mutta mitenkäs sen sääriluun laita niillä?
- sk49
että pysyt kirjoitti:
ne Keski-Suomen järvet? Mihis paikkaan ne Sinussa vaikuttaa.
vedessä asuu munankutistaja. Ei sovi miehille ennen juhannusta.
- juhannusmunista
sk49 kirjoitti:
vedessä asuu munankutistaja. Ei sovi miehille ennen juhannusta.
sinulla on kokemusta? :)
Juuri kylmästä vedestä se alkaa. Lämmittely ja todistelu, että pojasta on sentään johonkin.
Vaikka ainahan me tytöt olemme sen tienneet...mutta annetaan poikien käpristellä rusinoineen. :) - sk49
juhannusmunista kirjoitti:
sinulla on kokemusta? :)
Juuri kylmästä vedestä se alkaa. Lämmittely ja todistelu, että pojasta on sentään johonkin.
Vaikka ainahan me tytöt olemme sen tienneet...mutta annetaan poikien käpristellä rusinoineen. :)no hieman vajaa 30 vuotta avioliittoa ja mökki saimaan rannalla
- uk-ko
sitten se Päijänne, kun minä oon tuon Saimaan jo varannu.
Off roadia katsomaan.
Siinä on meille machoille lomakokemusta kerrakseen.
Siellä on kaikkea, varsinkin neitoja.
Entäpä Islanti, eikös Suomi ole sen alusmaa, ilman kuplaa ainaskii?:)- ystäväni
Rovaniemelle ja poikkea matkalla ollessasi meilläkin.
Tarvittais talkooapua. Ei pyöritetä lantiota, vaikka aivan oikeita osaavia naisia ollaankin. - Kalavehkeet mukaan
Mene Bodom-järven rannalle telttailemaan ja ota kalavehkeet mukaan. On muuten aika kaunis idyllinen maisema.
- ent.tehtaantyttö
Suomessa mennä. Mutta, jos kovasti rajoitat noita juttuja, niin enpä tähän kirjoita..
t.friidu
- ihan kotona
vaan, kas kun hirveillä vaatimuksilla voi olla etta kotonaolo on parasta, saa sitten valittaa, että kun ei oo lomailut, se on tätä arkea. ;)
- maaseutu'
pois laskuista, sinua ei täällä kaivata, paras pysyä siellä iki-ihanassa stadissa!
- Meriläinen
ihan minne haluat, valinta on vapaa.
Minä menen saareen jossa saa kalastaa mahtavan kokoisia abboreita, saa loikoilla ihanalla hiekkarannalla.
Sinne en koskaan ota läppäriä ja televisiota en siellä katso enkä radiota kuuntele.
Aika ei minulle siellä merkitse mitään sitä ei ole.
Kännykkä on mukana mutta äänettömällä se on vain varalla.
Jätän kaiken kaupunkiin kuuluvan (kun astun veneeseen) rantaan ja tuuli puhdistaa minun sieluni saasteesta jo matkalla.
Olen uudistunut ja maahan juurtunut ja esi-vanhempiini, kalastajien jälkeläinen, kun taas astun mantereelle- ent.tehtaantyttö
nuoria kun vielä oltiin, ja lähdettiin kesänloman viettoon Harryn båtskilla..niin sellainen kiva muisto kyllä oli yks..heti siinä ennenkuin irrotettiin båtski laiturista, niin kaikki riisuttiin kengät ja kellot veks..niitä ei merellä eikä saaristossa tarvinnut;) Elettiin kesäloma auringon mukaan...no, radio oli..tietty.
Hyvää Yötä Meris;
t.friidu - Meriläinen
ent.tehtaantyttö kirjoitti:
nuoria kun vielä oltiin, ja lähdettiin kesänloman viettoon Harryn båtskilla..niin sellainen kiva muisto kyllä oli yks..heti siinä ennenkuin irrotettiin båtski laiturista, niin kaikki riisuttiin kengät ja kellot veks..niitä ei merellä eikä saaristossa tarvinnut;) Elettiin kesäloma auringon mukaan...no, radio oli..tietty.
Hyvää Yötä Meris;
t.friidumukana on mutta sitä ei katsota, eikä sen mukaan eletä.
Parasta lepoa koko sielulle ja kropalle vaan kuunnella itseään, syö kun on nälkä nukkuu kun nukuttaa.
Ekat pari päivää on vähän hukassa kun ei tarvi mitään mutta sitten on jo kotonaan itsessään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283