Osta ennemmin Honda. Faijani kertoi, että Kawasakeista palaa venttiilit. Ne painuu ja sulaa seeteihin. faijalla oli aina venttiilivikoja jo 70-luvulla. Kolmipyttyset varsinkin oli surullisen kuuluisia venttiilivioistaan. Usein hajonneina tienposkessa. Miten ne olis siitä muuttunut?
Kawasakeista palaa venttiilit
17
3342
Vastaukset
- Hokkaido
Kolmipyttyiset oli kaksitahtisia, taisi isäsi olla vain kylähullujuoppo, eikä hänellä ole ollut kuin korkeintaan polkupyörä.
- Kawasakki
Tuo edellinen on tosiaankin tollojen tollo,kaveri leikkii asiantuntijaa,vaikkei tunnu tietävän mistään mitään.
- ilma-bensa-seoksessa
Kawasakki kirjoitti:
Tuo edellinen on tosiaankin tollojen tollo,kaveri leikkii asiantuntijaa,vaikkei tunnu tietävän mistään mitään.
.. vähän säätämisen varaa.. No ei vaan.. En oo kyllä moista roskaa kuullut ikinä keneltäkään toiselta!
- ongelmia ja
venttiilivikoja sekä etu-että takapyörässä. Onneksi sain ne loppumaan kun lisäsin jargon kaasua rengaisiin.
- paloi..
Paloi venttili kawasta. Kai ne sitten vieläkin palaa.
-70 luvun Kawat on aikalailla eri laitteita kuin nykyään käytössä olevat nelitahtiset.
Kawasakit ovat kyllä tarkkoja venttiilien säätöjen suhteen mutta eivät mitään romuja tekniikaltaan.
Itsellä tosin ei ole ollut kuin kaksi Kawaa mutta hyvin olen pärjännyt niiden kanssa.
Huollot ja säädöt ajallaan niin hyvin pelittää!- >>TurbotOn<<
80-,ja 90-lukujen vaihteessa oli mm.Gpz-sarjan moottoreissa venttiilien palamisvikaa. Johtui juuri venttiililautasen painumisesta sylinterikanteen. Myös Yamahan Fz(r)-malleihin samanlainen ilmiö kohdistui. Venttiili alkoi nk. kantaa ja sitä kautta paloi. Kauan sitten valmistajat vaihtoivat venttilien materiaalin toiseen ja sen jälkeen ilmiö hävisi. Nykyään moiset ongelmat ovat harvinaisia ja johtuvat useimmiten venttiilien säädön laiminlyönnistä.
No taisi olla enemmänkin provoilutarkoitus kirjoituksessasi. - joka pelaa!!
- älä osta roskaa
No en minä kaikkia teknisiä yksityiskohtia tiedä eri malleista, mutta ei ne huonot maineet tyhjästä tule. Jos silloinen kokenut motoristi (ainakin kolme eri pyörää ollut)kertoo venttiilien palamisista niin vaikea sanoa vastaan.
Voi olla että joku huippumalli tehdään huolellisemmin kuin halvimmat Kawasakit. Honda on takuulla parempilaatuinen ja Firebladesin öljynkulutushaukut ovat kateellisten levittämiä huhuja. Mitään näyttöjä ei ole Hondan huonosta laadusta. Päinvastoin, miksi sillä on 4v takuu???- hahahahahaaa
Uusista Fireblade-Hondista on menny nokka-akselit paskaksi hyvin nopeasti, mutta eikös Hondat tehdä nykyjään Italiassa mikä selittääkin paljon. Kawat on miesten pelejä, Hondat on neideille.
- parempi jos
hahahahahaaa kirjoitti:
Uusista Fireblade-Hondista on menny nokka-akselit paskaksi hyvin nopeasti, mutta eikös Hondat tehdä nykyjään Italiassa mikä selittääkin paljon. Kawat on miesten pelejä, Hondat on neideille.
te peruskoulun pojanpuppelit keskustelisitte vaan tuolla mopo-osiossa. On senverran ufojuttua nuo kirjoituksenne.
- Mulqvist
Vittuako tuut tänne jauhamaan skeidaa, kun et tunne pyöriä paskankaan vertaa. Jätkä jauhaa jostain kolmepyttyisistä Kawoista, joista on palanut venttiilejä. Vittu mikä idiootti! Faijas taitaa olla ihan samanlainen idiootti kuin sinäkin. Sen verran voin sulle nuokin pyörät kokeneena valaista, että jos niistä triplekawoista jotain paloi, niin ehkä mäntään reikä, jos sattui olemaan seokset perseellään. Mutta niin kävi monelle muullekin kaks´tahtiselle. Ysikawa oli koneeltaan vahva ja se siitä. Mulla on Kawat kestänyt ja se johtuu siitä että pidän prätkäni kunnossa.
- VikasakinOmistaja
hahahahahaaa kirjoitti:
Uusista Fireblade-Hondista on menny nokka-akselit paskaksi hyvin nopeasti, mutta eikös Hondat tehdä nykyjään Italiassa mikä selittääkin paljon. Kawat on miesten pelejä, Hondat on neideille.
Toi on kieltämättä totta uusien bleidien kohdalla :(
Mutta jos miehen mitta on se että tykkää jatkuvasti säätää venttiilejä niin on tosiaankin totta että kawat ovat miesten pelejä.
Kawasaki miehet ovat tyypillisiä siitä että tykkäävät pohtia miksi se venttiili tälläkertaa alkoi kantamaan,kokeillaan devalcia ja muita ihmeöljyjä eikä mikään tunnu auttavan.
Ihme porukkaa,tavallisen ihmisen näkökulmasta täysin vikaantunutta porukkaa. - aasien aasi.
Honda on takuulla parempilaatuinen ja Firebladesin öljynkulutushaukut ovat kateellisten levittämiä huhuja. Mitään näyttöjä ei ole Hondan huonosta laadusta. Mee ny isis kans vaikka marjaan, siellä on just mustikat kypsyneet, tulkaa pois sitten kun ootte tarkistaneet ventt.välykset isis 2-tahti kawasta.
- Tim
Nelitahtiset Kawat olivat hyviä pyöriä ja ovat edelleenkin.
- hyvin sait
saalista kun pölhöt ruokki trollia =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?
Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta801887Tietysti jokainen ansaitsee
Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt181719- 161574
50+ naiset kyl
Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin201296En voi sille mitään
Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee121234Välitän sinusta mies
Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv61232hieman diabetes...
Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo121196Miten joku voi käyttää koko elämänsä
siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää91170Annetaanko olla vaan
Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N291161Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata
Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot91160