Lapseni on parasta mitä on

bebe äitikkä 80

Taas tänään erikoislaatuinen lapseni, kaunis tyttäreni lohkaisi hyvän! Mieheni oli juuri ajanut mersullamme pihaan ja hänen valkoiseen paitaansa oli lentänyt pari kurapisaraa. Tyttö meni heti ovelle vastaan. Miespä ei tullut heti, vaan jäi silittämään persialaista kissaamme pihaan.

Kun komea aviomieheni vihdoin suvaitsi saapua kotiimme sanoi tyttö, että " isi kuppaa pihassa kuraa." Mieheni nauroi hirmuisesti ja antoi tytölle kympin setelin heti kättelyssä! Meillä on sellainen tapa, että kun tyttäremme sanoo jotain hauskaa, annamme hänelle hiukan bonusrahaa karkkia ja tukkajuttuja varten.

5

1029

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • okei...

"mersullamme"

"pihaan"

"valkoiseen paitaansa"

"persialaista kissaamme"

"suvaitsi saapua kotiimme"

"Komea aviomieheni"?

"nauroi hirmuisesti"

"kympin setelin heti kättelyssä!"

Uskon että sulla on mersu, kaunis piha, hyviä vaatteita, rotukissa (allergiaa ei tietenkään ikinä ollut), yhteinen koti, komea aviomies joka on positiivisuuden perikuva jne.

Tuli ihan selväks. Onneksi joillakin on kaikkea mahdollista elämässä. Kun toisilla ei ole edes sitä komeaa aviomiestä tai edes joku jolla olisi sopivan kokoinen.

:)

• kestämistä Sinulle!

Erityislapsen kanssa elämä vaatii aina enemmän, hyvä että näet siinä valoisatkin puolet.

• erityislasta

erikoislaatuiseksi, se on vähän sama kuin sanoisit kummalliseksi. Eli nimittelyä.

Voimia sinulle arkeen. Koita kestää.

• Onnellinen äiti ap

Juuh, kyllä minä arjessa kestän. Erikoislapseni on erikoisen älykäs ja rakas. Niinkuin ne kaikki taitavat olla omille vanhemmilleen! Ei häntä ole siunattu millään vammaisuudella. Joillekin sekin on kuulemma siunaus, joku asperger tms.

Mersu löytyy. Auto on mulle= mersu. :) Niin se vain on, isänikin jo oli mesemies. Kateellista väittää muuta!

• lisää näitä
        Onnellinen äiti ap kirjoitti:

Juuh, kyllä minä arjessa kestän. Erikoislapseni on erikoisen älykäs ja rakas. Niinkuin ne kaikki taitavat olla omille vanhemmilleen! Ei häntä ole siunattu millään vammaisuudella. Joillekin sekin on kuulemma siunaus, joku asperger tms.

Mersu löytyy. Auto on mulle= mersu. :) Niin se vain on, isänikin jo oli mesemies. Kateellista väittää muuta!

varsinainen prinsessa tämä täydellisen lapsen omistava äiti.. moni haluaisi olla diana, mutta ei haluaisi rumaa charlesia :) kyl sun elämästäs puuttuu jotain tosi oleellista, LOL, se on se itse elämä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2132
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1785
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      236
      1278
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      950
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      87
      935
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      855
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      112
      762
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      719
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      706
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      689
    Aihe