Lapseni on parasta mitä on

bebe äitikkä 80

Taas tänään erikoislaatuinen lapseni, kaunis tyttäreni lohkaisi hyvän! Mieheni oli juuri ajanut mersullamme pihaan ja hänen valkoiseen paitaansa oli lentänyt pari kurapisaraa. Tyttö meni heti ovelle vastaan. Miespä ei tullut heti, vaan jäi silittämään persialaista kissaamme pihaan.

Kun komea aviomieheni vihdoin suvaitsi saapua kotiimme sanoi tyttö, että " isi kuppaa pihassa kuraa." Mieheni nauroi hirmuisesti ja antoi tytölle kympin setelin heti kättelyssä! Meillä on sellainen tapa, että kun tyttäremme sanoo jotain hauskaa, annamme hänelle hiukan bonusrahaa karkkia ja tukkajuttuja varten.

5

945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • okei...

      "mersullamme"

      "pihaan"

      "valkoiseen paitaansa"

      "persialaista kissaamme"

      "suvaitsi saapua kotiimme"

      "Komea aviomieheni"?

      "nauroi hirmuisesti"

      "kympin setelin heti kättelyssä!"

      Uskon että sulla on mersu, kaunis piha, hyviä vaatteita, rotukissa (allergiaa ei tietenkään ikinä ollut), yhteinen koti, komea aviomies joka on positiivisuuden perikuva jne.

      Tuli ihan selväks. Onneksi joillakin on kaikkea mahdollista elämässä. Kun toisilla ei ole edes sitä komeaa aviomiestä tai edes joku jolla olisi sopivan kokoinen.

      :)

    • kestämistä Sinulle!

      Erityislapsen kanssa elämä vaatii aina enemmän, hyvä että näet siinä valoisatkin puolet.

    • erityislasta

      erikoislaatuiseksi, se on vähän sama kuin sanoisit kummalliseksi. Eli nimittelyä.

      Voimia sinulle arkeen. Koita kestää.

      • Onnellinen äiti ap

        Juuh, kyllä minä arjessa kestän. Erikoislapseni on erikoisen älykäs ja rakas. Niinkuin ne kaikki taitavat olla omille vanhemmilleen! Ei häntä ole siunattu millään vammaisuudella. Joillekin sekin on kuulemma siunaus, joku asperger tms.

        Mersu löytyy. Auto on mulle= mersu. :) Niin se vain on, isänikin jo oli mesemies. Kateellista väittää muuta!


      • lisää näitä
        Onnellinen äiti ap kirjoitti:

        Juuh, kyllä minä arjessa kestän. Erikoislapseni on erikoisen älykäs ja rakas. Niinkuin ne kaikki taitavat olla omille vanhemmilleen! Ei häntä ole siunattu millään vammaisuudella. Joillekin sekin on kuulemma siunaus, joku asperger tms.

        Mersu löytyy. Auto on mulle= mersu. :) Niin se vain on, isänikin jo oli mesemies. Kateellista väittää muuta!

        varsinainen prinsessa tämä täydellisen lapsen omistava äiti.. moni haluaisi olla diana, mutta ei haluaisi rumaa charlesia :) kyl sun elämästäs puuttuu jotain tosi oleellista, LOL, se on se itse elämä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe