Lapseni on parasta mitä on

bebe äitikkä 80

Taas tänään erikoislaatuinen lapseni, kaunis tyttäreni lohkaisi hyvän! Mieheni oli juuri ajanut mersullamme pihaan ja hänen valkoiseen paitaansa oli lentänyt pari kurapisaraa. Tyttö meni heti ovelle vastaan. Miespä ei tullut heti, vaan jäi silittämään persialaista kissaamme pihaan.

Kun komea aviomieheni vihdoin suvaitsi saapua kotiimme sanoi tyttö, että " isi kuppaa pihassa kuraa." Mieheni nauroi hirmuisesti ja antoi tytölle kympin setelin heti kättelyssä! Meillä on sellainen tapa, että kun tyttäremme sanoo jotain hauskaa, annamme hänelle hiukan bonusrahaa karkkia ja tukkajuttuja varten.

5

965

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • okei...

"mersullamme"

"pihaan"

"valkoiseen paitaansa"

"persialaista kissaamme"

"suvaitsi saapua kotiimme"

"Komea aviomieheni"?

"nauroi hirmuisesti"

"kympin setelin heti kättelyssä!"

Uskon että sulla on mersu, kaunis piha, hyviä vaatteita, rotukissa (allergiaa ei tietenkään ikinä ollut), yhteinen koti, komea aviomies joka on positiivisuuden perikuva jne.

Tuli ihan selväks. Onneksi joillakin on kaikkea mahdollista elämässä. Kun toisilla ei ole edes sitä komeaa aviomiestä tai edes joku jolla olisi sopivan kokoinen.

:)

• kestämistä Sinulle!

Erityislapsen kanssa elämä vaatii aina enemmän, hyvä että näet siinä valoisatkin puolet.

• erityislasta

erikoislaatuiseksi, se on vähän sama kuin sanoisit kummalliseksi. Eli nimittelyä.

Voimia sinulle arkeen. Koita kestää.

• Onnellinen äiti ap

Juuh, kyllä minä arjessa kestän. Erikoislapseni on erikoisen älykäs ja rakas. Niinkuin ne kaikki taitavat olla omille vanhemmilleen! Ei häntä ole siunattu millään vammaisuudella. Joillekin sekin on kuulemma siunaus, joku asperger tms.

Mersu löytyy. Auto on mulle= mersu. :) Niin se vain on, isänikin jo oli mesemies. Kateellista väittää muuta!

• lisää näitä
        Onnellinen äiti ap kirjoitti:

Juuh, kyllä minä arjessa kestän. Erikoislapseni on erikoisen älykäs ja rakas. Niinkuin ne kaikki taitavat olla omille vanhemmilleen! Ei häntä ole siunattu millään vammaisuudella. Joillekin sekin on kuulemma siunaus, joku asperger tms.

Mersu löytyy. Auto on mulle= mersu. :) Niin se vain on, isänikin jo oli mesemies. Kateellista väittää muuta!

varsinainen prinsessa tämä täydellisen lapsen omistava äiti.. moni haluaisi olla diana, mutta ei haluaisi rumaa charlesia :) kyl sun elämästäs puuttuu jotain tosi oleellista, LOL, se on se itse elämä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3475
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1188
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe