Menetkö saunaan tuntemattoman kanssa ?

paltaselkä

http://kalarauta.pointblog.fi/KERRO-menetko-tuntemattoman-kanssa-saunaan-.html

Minusta tuntemattoman ihmisen kanssa saunaan menemisessä ei ole mitään kummallisempaa. Esimerkiksi Kuopiossa, Rauhanlahden leirintäalueella on leiriytyjille aamusauna ja siellä jos missä on sattunut hauskoja asioita.Lähinnä tapojen ja tottumuksien yhteensaattamisessa. Lapsetkin samaan aikaan aamusaunassa. Olen saunonut siellä aamuaikaisella Japanilaisen, Ranskalaisen,Englantilaisen, Hollantilaisen, ja Saksalaisen ihmisen kanssa ja kaikki ollaan oltu mielissään. Minä kieltenvaihdosta ja he eksootisesta kokemuksesta.

Isoissa "bileissä" mökillä on tullut saunottua löyhästi sukuun kuuluvien henkilöiden kanssa sekasaunassa, miehet ja naiset keskenään, ei siellä ole senkummempia viritteitä ollut esillä, TITTELIT POIS kaikilta.

Intiimimässä saunomisessa naisystävän kanssa, miedossa löylyssä, ei tulisi mieleenkään saada sinne jotain "serkkupoika/piikaa" samalla lauteelle.

Kyllä saunatunteet pitää suomalaiseen saunaan sisällyttää !

OLETTEKOS SAMAA MIELTÄ ?

14

2381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • falkkon

aamulla krapulasa kaikki yhdessä uimapuku päällä saunaan ja sitten uimaaan.

• tällaista

Kummallinen viesti. Minulle on ollut kakarasta asti (70-luvulta) itsestään selvää, että saunaan mennään sekä tuttujen että tuntemattomien kanssa.

• Serioossa

Inhoan noita seka- seura saunomisia, joskus takavuosina olen niihin osallistunut.

Nyt olen jo senverran itsevarmempi että uskallan sanoa ettei ole mun juttu tämä. Saunon yksin, ja sillä selvä.

• niissä
        Serioossa kirjoitti:

Inhoan noita seka- seura saunomisia, joskus takavuosina olen niihin osallistunut.

Nyt olen jo senverran itsevarmempi että uskallan sanoa ettei ole mun juttu tämä. Saunon yksin, ja sillä selvä.

sekasaunoissa sit tarkotus että kikkelit pimppiin

• --
        niissä kirjoitti:

sekasaunoissa sit tarkotus että kikkelit pimppiin

hauskaa, mutta siellä voi olla joku kipeä kaveri toljottamassa.

• aviossa eikä huorin

siksipä sinusta tulikin siveetön apina?

• missie_

En puhu sekasaunojen puolesta.. En siis mene sekasaunaan, poikkeuksena täytyy toki mainita sekasaunominen ystävien kanssa, jotka ovat homoja.

Ne, jotka sekasaunovat, niin siinäpähän saunovat.. Se ei oo multa pois!

• Viimeksi Hietajärvellä karavaanareiden syystalkoissa. Karavaanairt tervehtivät aina toisiaan, vaikkeivät tuntisikaan. Saunassakin.

• gfdhjdghnjxfg

Olen samaa mieltä, mutta saunassa kuuluu olla tietenkin alasti. Ei saunaan ruukata mennä pyyhe lantiolla tai uimapuku päällä.

• ......

samaa mieltä. saunaan aina munasillaan ja muna pystyssä.

• isoErno

mielestäni sekasaunaan mennään sekaisin ja sauna pitää valita tarkasti koska kenen tahansa ei voi sekasaunaan mennä. tämä päiväkin on esimerkiksi ollut seka saunojen käyttäjien unelma päivä koska tilli ja talli olivat huudeilla ja heiltä sai hyvää pontikkaa, siispä huomenna kaikki seka saunojen käyttäjät voivat tohtiessaan mennä seka saunaan jos sitä munaa sitten siihen on. ja krapulassahan sitä on ja tästä aasinsilta siihen kuinka aasi eli donkey sitten mahtuu sekasaunaan kaiken maailman tuhisijoitten joukkoon. olkaa valppaana saunan lattioilla on liukasta ja sotkuista,

• Huonot kortit jaettu

Menisin muuten ihan mielellään mutta alkanut ärsyttää kun noissa tuntemattomissa porukoissa aina joku hemmetin kullipoliisi alkaa tsekkailemaan alapään varustuksia ja sehän ei ole mukavaa jos omistaa melkein aina porukan pienimmän pippelin :(

• ts

ahaa

• JK

ENNMMMENE

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      260
      4596
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      132
      3003
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      43
      2776
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      75
      1749
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1604
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1493
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1334
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1245
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1119
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      208
      1116
    Aihe