susipelkuri ja hysteerikko itkee, kuinka ikioma ihana pikku rekku on jäänyt "jyrän" alle. Turha on tulla mulle itkemään ja kerjäämään myötätuntoa tässä asiassa. Susi on ansainnut ateriansa. Jos ei poroja tahi lampaita ole tarpeeksi tarjolla, niin ylväs metsän eläin raadelkoon mitä tahansa muuta ravintoa pysyäkseen hengissä.
Nyt jo moni
6
556
Vastaukset
- moni...
suden ystävä kevään korvalla heräilee ja aloittaa keskustelun provosoidakseen muita.
Turha on tulla mulle itkeen ja kerjäämään myötätuntoa tässä asiassa.
Koira on ansainnut elämänsä. Jos susia on liikaa tarjolla, niin ihminen tehköön mitä tahansa pitääkseen lemmikkinsä hengissä. - susikustaa
Turkkina susi on ihmisen lämmin ystävä.
- koiruli
mukana metsässä kun näen suden niin herää tappamisen vaistoni. Eikun susi hengiltä häh hähä hää.. .
- entinen kaapuntilainen
Kaksi petoa kun kohtaa niin susi häviää.
- itseasiassa olla
se suurin pelkuri. pelkäät että seksuaalisten fantasioidesi sankari susi tapetaan. Niin ne tapetaankin ja sinä et voi sille mitään.
- Koititkona
Kaikkien pölövästien äiti hukkaputkessasi epätoivoista perseenraaputusta löyteä jostain, kun omat hyppysesi on kupan runtelemia.
Oot sie säälittävä tappaus. Mee surkimus ite susien ruuaksi, äläkä muita syötä. Mutta sullepa semmonen ei sovi, kun hirvittää ajatuskin semmosesta.Joutusit kuuntelemaan, kun paskalle haiseva susi rouskuttaa persettäsi ja repii suoliasi tappamatta sinua ensin.
Nauti täysin siemauksin,loppuun asti, ja työnnä persettäsi paremmin tarjolle niille, että saisit joka repäisystä suurimman nautinnon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle471956- 321943
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2931755- 961326
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71258Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101117Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko141106- 221067
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661006- 36970