# Kukaan ei tunne #

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

# KUKAAN EI TUNNE #

Kävelen Kampissa
Elämän ytimessä
Ihmisten vilinää

Kukaan ei tunne

Näen terasseilla
Kasvoja
Huoliteltuja -
Kasvottomia

Jokainen huutaa
Näe minut -

Ostin
Uuden topin
Nyt näyn

Veikkauskuponki
Elämän onni
Kerta heitolla

Lokit kirkuu
On kevät

Pirkka muovirasia
Kadulla - Olen sairas
Anna kolikko

Kukaan ei tunne

Katseeni etsii
Sinäkö -

Kukaan ei tunne

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

http://www.youtube.com/watch?v=1bvdxjC2A_8

7

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos lukunautinnosta

• Kopittelija

Jos pidit ja herätti ajatuksia ! :))

Kivaa päivää sinne sulle !

T: (*J*)

• vergeet-mij-niet

toinen puoli tässäkin, lähtee kaiketi itsestä tunteeko kukaan, miten uskaltaa päästää ihmisiä lähemmäs sisintään. Haavoittuvaksi tekee itsensä päästäessään. Ajatuksia herätti runosi.:)

• Kopittelija

Niin tuskin tässä runossa lähelle päästämisestä on kysymys vaan pikemminkin siitä miten tunnekylmässä ja itsekkäässä maailmassa me eletään kaiken pinnallisuuden keskellä !

Ja siitä että vaikka on paljon ihmisiä ympärillä, niin silti voi olla aivan yksin...

Mutta hienoa jos herätin ajatuksia taas
        vähän erilaisella runollani ! :)

Kivaa päivää sulle !

• vergeet-mij-niet
        Kopittelija kirjoitti:

Niin tuskin tässä runossa lähelle päästämisestä on kysymys vaan pikemminkin siitä miten tunnekylmässä ja itsekkäässä maailmassa me eletään kaiken pinnallisuuden keskellä !

Ja siitä että vaikka on paljon ihmisiä ympärillä, niin silti voi olla aivan yksin...

Mutta hienoa jos herätin ajatuksia taas
        vähän erilaisella runollani ! :)

Kivaa päivää sulle !

ihan tuota suoranaisesti kommentillani, kun kirjoitin tuosta ihmisen toisesta puolesta. Runosi tunnelma selvisi kyllä hyvinkin. Elikkä, tarkoitin että on oma valinta, jos haluaa tuntea tuolla tavoin. Toki maailma on kylmä ja tunteeton paikka, mutta ihmisten ei ole pakko olla, jos ei halua.:)

• Kopittelija
        vergeet-mij-niet kirjoitti:

ihan tuota suoranaisesti kommentillani, kun kirjoitin tuosta ihmisen toisesta puolesta. Runosi tunnelma selvisi kyllä hyvinkin. Elikkä, tarkoitin että on oma valinta, jos haluaa tuntea tuolla tavoin. Toki maailma on kylmä ja tunteeton paikka, mutta ihmisten ei ole pakko olla, jos ei halua.:)

maailma on kylmä ja kova paikka !
        Jos esimerkiksi vaikka menet käymään Kampissa ja sanot siellä ystävällisesti Päivää jollekin, niin kyllä varmasti olet "huumehörhö" "kännissä" "pilleristi" tai muuten vaan sekasi... ja muumilaakso kamaa...
        Mutta jos kävelet tylysti ohi nokka pystyssä , niin silloin olet tervejärkinen ja sovit joukkoon...

Ehkä maalla on toiset säännöt ... :D

iltaterkuin (*J*)

• vergeet-mij-niet
        Kopittelija kirjoitti:

maailma on kylmä ja kova paikka !
        Jos esimerkiksi vaikka menet käymään Kampissa ja sanot siellä ystävällisesti Päivää jollekin, niin kyllä varmasti olet "huumehörhö" "kännissä" "pilleristi" tai muuten vaan sekasi... ja muumilaakso kamaa...
        Mutta jos kävelet tylysti ohi nokka pystyssä , niin silloin olet tervejärkinen ja sovit joukkoon...

Ehkä maalla on toiset säännöt ... :D

iltaterkuin (*J*)

en ole tuohon Kampissa törmännyt, ja olenpa siellä aika paljon oleskellut elämässäni. Surku on kyllä, jos sinua on niillä kulmilla tuolleen kohdeltu, josko on ollut vain huonoa tuuria, toivonpa ainakin niin.:)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      5203
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      560
      2658
    3. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      19
      2392
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      151
      2220
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      24
      2027
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1654
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1545
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      127
      1261
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      128
      946
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      899
    Aihe