# Kukaan ei tunne #

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

# KUKAAN EI TUNNE #

Kävelen Kampissa
Elämän ytimessä
Ihmisten vilinää

Kukaan ei tunne

Näen terasseilla
Kasvoja
Huoliteltuja -
Kasvottomia

Jokainen huutaa
Näe minut -

Ostin
Uuden topin
Nyt näyn

Veikkauskuponki
Elämän onni
Kerta heitolla

Lokit kirkuu
On kevät

Pirkka muovirasia
Kadulla - Olen sairas
Anna kolikko

Kukaan ei tunne

Katseeni etsii
Sinäkö -

Kukaan ei tunne

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

http://www.youtube.com/watch?v=1bvdxjC2A_8

7

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos lukunautinnosta

      • Kopittelija

        Jos pidit ja herätti ajatuksia ! :))

        Kivaa päivää sinne sulle !

        T: (*J*)


    • vergeet-mij-niet

      toinen puoli tässäkin, lähtee kaiketi itsestä tunteeko kukaan, miten uskaltaa päästää ihmisiä lähemmäs sisintään. Haavoittuvaksi tekee itsensä päästäessään. Ajatuksia herätti runosi.:)

      • Kopittelija

        Niin tuskin tässä runossa lähelle päästämisestä on kysymys vaan pikemminkin siitä miten tunnekylmässä ja itsekkäässä maailmassa me eletään kaiken pinnallisuuden keskellä !

        Ja siitä että vaikka on paljon ihmisiä ympärillä, niin silti voi olla aivan yksin...

        Mutta hienoa jos herätin ajatuksia taas
        vähän erilaisella runollani ! :)

        Kivaa päivää sulle !

        T: (*J*)


      • vergeet-mij-niet
        Kopittelija kirjoitti:

        Niin tuskin tässä runossa lähelle päästämisestä on kysymys vaan pikemminkin siitä miten tunnekylmässä ja itsekkäässä maailmassa me eletään kaiken pinnallisuuden keskellä !

        Ja siitä että vaikka on paljon ihmisiä ympärillä, niin silti voi olla aivan yksin...

        Mutta hienoa jos herätin ajatuksia taas
        vähän erilaisella runollani ! :)

        Kivaa päivää sulle !

        T: (*J*)

        ihan tuota suoranaisesti kommentillani, kun kirjoitin tuosta ihmisen toisesta puolesta. Runosi tunnelma selvisi kyllä hyvinkin. Elikkä, tarkoitin että on oma valinta, jos haluaa tuntea tuolla tavoin. Toki maailma on kylmä ja tunteeton paikka, mutta ihmisten ei ole pakko olla, jos ei halua.:)


      • Kopittelija
        vergeet-mij-niet kirjoitti:

        ihan tuota suoranaisesti kommentillani, kun kirjoitin tuosta ihmisen toisesta puolesta. Runosi tunnelma selvisi kyllä hyvinkin. Elikkä, tarkoitin että on oma valinta, jos haluaa tuntea tuolla tavoin. Toki maailma on kylmä ja tunteeton paikka, mutta ihmisten ei ole pakko olla, jos ei halua.:)

        maailma on kylmä ja kova paikka !
        Jos esimerkiksi vaikka menet käymään Kampissa ja sanot siellä ystävällisesti Päivää jollekin, niin kyllä varmasti olet "huumehörhö" "kännissä" "pilleristi" tai muuten vaan sekasi... ja muumilaakso kamaa...
        Mutta jos kävelet tylysti ohi nokka pystyssä , niin silloin olet tervejärkinen ja sovit joukkoon...

        Ehkä maalla on toiset säännöt ... :D

        iltaterkuin (*J*)


      • vergeet-mij-niet
        Kopittelija kirjoitti:

        maailma on kylmä ja kova paikka !
        Jos esimerkiksi vaikka menet käymään Kampissa ja sanot siellä ystävällisesti Päivää jollekin, niin kyllä varmasti olet "huumehörhö" "kännissä" "pilleristi" tai muuten vaan sekasi... ja muumilaakso kamaa...
        Mutta jos kävelet tylysti ohi nokka pystyssä , niin silloin olet tervejärkinen ja sovit joukkoon...

        Ehkä maalla on toiset säännöt ... :D

        iltaterkuin (*J*)

        en ole tuohon Kampissa törmännyt, ja olenpa siellä aika paljon oleskellut elämässäni. Surku on kyllä, jos sinua on niillä kulmilla tuolleen kohdeltu, josko on ollut vain huonoa tuuria, toivonpa ainakin niin.:)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe