IHANA NAINEN!!

Jep jep

Tämä tarina on tosi ja elää vieläkin!!

Minulla oli (tai siis on) profiili suomi24 treffipalstalla. Ja niin myös Jaanalla. Jaana on 41 vuotias eli minua 10 vuotta vanhempi, mutta se ei minua haitannut. Hänellä oli mielenkiinotisen kuuloinen profiili ja heitin hänelle flirtin menemään. Ilokseni huomasin seuraavana päivänä, että hän oli hyväksynyt sen, joten ei muuta kun kirjoittelemaan. Meillä synkkasi heti alusta lähtien todella mukavasti. Sitten hän kirjoitti, että on pahoillaan, mutta hän on varattu. Tähän vastasin, että niin olen minäkin. Kummallakin meillä oli sinkku status porfiilissa päällä.

Viestit joita lähettelimme olivat ihanan eroottisia ja kerroimme estoitta mitä kaikkea olisi kiva tehdä toisillemme. Noin kuukauden viestittelyn jälkeen hän kutsui minut kylään, kun ukko oli kuulema lähdössä kalastusreissulle. noh, minähän tietenkin vastasin myöntävästi kutsuun.

Tuli tuo kyseinen perjantai ja sain loppujen lopuksi tekstiviestin, jossa luki "ukko lähti, olen sinun". lähdin ajelemaan kohti Jaanan kotia. Perille päästyäni, kävin kukkakaupassa hakemassa hänelle ruusukimpun ja ei muuta kun rohkeasti kohti hänen kotioveaan. Sydän hakkasi hurjasti, kun vihdoin sain rohkeutta soittaa ovikelloa. Oven avasi todella kaunis, upea ja tyylikäs Jaana. Huokasin raskaasti, tarjosin kukat ja otin hänet syleilyyn. halasimme rappukäytävässä varmaan viisi minuuttia, jonka jälkeen Jaana veti minut sisälle ja laittoi oven kiinni. Hän sanoi, "laita takki tuohon" ja samalla hän käveli keittiöön.

Keittiössä hän otti maljakon kaapista, valutti kraanasta vettä ja asetti kukat siihen. Tämän jälkeen hän alkoi keittämään kahvia. Hetken aikaa katselin häntä, siis ihailin tuota uskomattoman kaunista Jaanaa. Hänellä näytti olevan päällä jotkun sukkikset, mietin ovatkohan nuo stay-upit vai normaalit. Sitten hänellä oli todella kaunis mekko päällä. Se mekko antoi upeasti Jaanan kurvien tulla oikeuksiinsa. Ihanien pakaroiden kurvit tulivat todella kauniisti esillä. Todella upean kauniit rinnat olivat ylpeinä esillä avokaulaisessa yläosassa ja samalla todella söpö niska pääsi myös esille.

Juuri tuo upea niska sai minut ottamaan askeleita häntä kohti. Siirsin ponnarin pois edestä ja aloin kielelläni hyväilemään niskaa kaikkialta. Jaanan huokaus on todella mairitteleva. Samalla käteni hakeutuivat hänen reisille. Huomasin samalla, että hänellä on stay-up sukkikset jalassa. Mietin itsekseni, että kyllä Jaana on sitten ihana nainen. Painan itseni kiinni häneen. Farkuissani pullottava kaluni painautuu hänen pakaroihinsa kiinni, samalla jo tunnen Jaanan käden meidän välissä ja hän alkaa hyväilemään paisunutta kaluani. Nostan mekkoa ylemmäksi ja pääsen hyväilemään sisäreisiä. Hänen ihonsa tuntuu mukavan pehmeeltä ja kuumalta.

Jaana toteaa, että kahvi on valmista. Olimme sopineet, että pitkitämme nautintojamme viikonlopun ajan. Tästä päätöksestä pidimme kiinni ja siirryimme olohuoneen sohvalle nauttimaan kahvia. Juttelumme oli sujuvaa, osittain varmaan johtui niistä sadoista meileistä joita olimme lähetellyt! tiesimme hyvin, mistä toinen tykkäsi jutella. Upotin meidät ihanaan suudelmaan ja ajattelin mielessäni, "kuinka olenkaan onnistunut tutustumaan näin ihanaan naiseen". Kahvin jälkeen vaihdoimme kahvikupit viinilaseihin. Viini alkoi kummallakin tuntumaan mukavasti, mutta ei tietenkään liikaa.

Ilta alkoi pimentymään. Halusin alkaa toteuttamaan Jaanalle lupaamani asian. Nousimme ylös sohvalta ja menimme Jaanan makuuhuoneeseen. Päästyämme sinne, aloin hitaasti Jaanaa riisumaan. Avasin vetoketjun mekosta ja laskin sen lattialle. Jaana oli laittanut ihanat läpikuultavat liivit ja hipsteri tyyliset pikkarit, väriltään ne olivat minun lempiväriset, elikkä sähkönsiniset.

Hetken aikaa hyväilin Jaanaa kaikkialta. Huuleni, kieleni ja sormenpäät hyväili hänen todella ihanaa ja kuumaa ihoa. Jaana huokaili ja sanoi monesti, että "tuntuu ihanalta". Hän kääntyi minuun päin ja alkoi riisumaan minua hitaasti. Riisuttua hän meni polvilleen ja otti minun kaluni hellästi käteensä. Hän hyväili sitä tavalla, jota en ollut koskaan kenenkään ollut noin tekevän. Hento ihana kosketus, pienet upeat pusuttelut. Meinasin laueta siihen paikkaan, mutta se ei ollut suunnitelmani. Nostin hänet seisomaan eteeni ja upotin meidät pitkään pitkään pitkään kielisuudelmaan. tämän jälkeen Jaana sai mennä sängylle makaamaan ja minä tulin hänen pakaroidensa päälle hajareisin istumaan. Otin hierontaoljyn yöpöydältä, kaadoin sitä hänen selälleen ja aloin hitaasti hieromaan. Kummarruin eteenpäin ja kuiskasin hänen korvaansa "nauti rakas tästä, tämä on vain sinua varten"...

Haluatteko kuulla lisää??

4

11182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ouggelis

      ... vaivautua. Ihan paskaa tekstiä. Sitä paitsi tuo aikamuodosta toiseen (imperfektistä preesensiin ja takaisin) hyppiminen on raivostuttavaa.

      • kanssasi.......

        Minuakin ärsyttää suunnattomasti nuo "preesens" tarinat, joissa kirjoittaaja aina ilmaisee, että juttu tulee sieltä aivojen "keksinpä-tarinan-lohkosta".

        Varsinkin tosi-tosi-tosi tarinoissa tuo aikamuoto tuntuu käsittämättömän teennäiseltä.


    • enempää

      siinähän se jo tulikin. Älä jatka enään tätä juttua, todella surkea ja hankala. kiitos.

    • Jormax

      Älä kiduta lukijoita uusilla kirjoituksillasi. Tarinasi on valitettavasti puhdasta sontaa.

      Ensinnäkin, se on tylsä. Todella tylsä. Jaarittelua ja jaarittelua, ei jännitystä, ei mitään kiihottavaa.

      Toiseksi, se on todella hankala lukea ja täynnä ärsyttäviä kielikukkasia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe