Mitenkäs muistelen, että joitain aikoja sitten olisi uutisoitu, että Paula tekee ensi kesänä paljon rockfestivaalikeikkoja? Saatan olla väärässä, mutta muistelen jopa, että olikos se niin, että koko kesä piti olla täynnä nimenomaan niitä festarikeikkoja? Kuten Paulan sivuilta voi lukea, keikkoja on kyllä kesällä runsaastikin, mutta vain harvoja rokkitapahtumia on mukana. Itse vähän aattelin, että näkisinkö Paulan kenties nyt rockfestivaalillakin, mutta enemmänhän nuo on muunlaisia pienempiä tai suurempiä festivaaleja. Siis voinee sanoa, että festareita kyllä, mutta ei rockfestareita. Ymmärsin vaan silleen, että nyt kierrettäisiin kaikki suuret rokkijuhlat. Uutisoitiinko näin aiemmin, vai muistanko väärin?
Mutta pitää tähän kommentoida toisaalta vielä sekin, että kyllä se Nainen on vaan loistava biisi. Odotuksia on, että tulee hyvä albumi.
Paulan rockfestari- keikat?
6
897
Vastaukset
- RockRockFestarit321
Jos kyseessä Paula Koivuniemi niin voisi kyllä jäädä suosiolla pois rockfestareilta. Hyvä että joku tykkää ei siinä mitään mutta minä Paulaa kaipaa rockfestareilla (itseasiassa en Paulan laulamista ja ääntä arvosta kovinkaan korkealle vaikka kuulemma on eturivin laulajia Suomessa ainakin Tanssimusiikin osalta).
Tämä on sitten mun maun ja mielipiteen mukainen kirjoitus, joten älkää vetäkö herneitä nenään, eihän kaikki tykkää rock-musiikistakaan :-)- Festari-Ari
Muistan kyseiset uutisoinnit...40 festarikeikkaa ensi kesänä.
Katsoin keikkakalenterin myös ja pakko todeta, että suurin osa keikoista on tapahtumissa, ei festareilla.
Ehkä vetovoimaiselle, upealle artistille sallitaan liioittelu. Valehtelu sen sijaan on asia erikseen. Jätän tämän muiden harkintaan.
- Muumio mukana
Vai, että hyvä levy tulossa Paula Koivuniemeltä? Höpsis-pöpsis, pelkkää iskelmä-höttöä, josta ei nouse yhtään ikivihreätä. Paula Koivuniemen tähti on laskeva, ei pysty enää uudistumaan vaan vetää samanlaisia biisejä kerta toisensa jälkeen, eikä niistä jää mitään mieleen. Edellinen iso hitti on Aikuinen nainen ja siitä on kohta 20 vuotta. Ja kuinka moni jaksaa enää jonnekin Ankkarockkiin mennä kuudetta kertaa peräkkäin mennä äänensä jo menettänyttä laulajaa katsomaan. Ei ihme, ettei ole mennyt kaupaksi niille festareille, joista itse on lehdissä pauhannut. Vanha mikä vanha, ei asia miksikään siitä muutu. Vanha ei enää uusia asioita opi.
- Kateelliset..
Kateellisen panettelua ja Paula ei ole mikään laskeva tähti vaan nousee kokoajan ja enemmän faneja tulee!
- Paulan fani :)
Olen täysin samaa mieltä!! :) Näkisitte ne keiakt niin mielipide muuttuis varmasti kertaheitolla..
- kyllänolottaa
Oliskohan Paulan aika siirtyä jo näissä rockihommissa enemmänkin "Ilovaari-rokin" puolelle ? Niillä festareilla esiintyy kaikki oikeasti vanhat starat ja siellä ei naureta enää kenenkään rypyille .....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123760MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761980Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421608Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788