Paulan rockfestari- keikat?

Paula-fani

Mitenkäs muistelen, että joitain aikoja sitten olisi uutisoitu, että Paula tekee ensi kesänä paljon rockfestivaalikeikkoja? Saatan olla väärässä, mutta muistelen jopa, että olikos se niin, että koko kesä piti olla täynnä nimenomaan niitä festarikeikkoja? Kuten Paulan sivuilta voi lukea, keikkoja on kyllä kesällä runsaastikin, mutta vain harvoja rokkitapahtumia on mukana. Itse vähän aattelin, että näkisinkö Paulan kenties nyt rockfestivaalillakin, mutta enemmänhän nuo on muunlaisia pienempiä tai suurempiä festivaaleja. Siis voinee sanoa, että festareita kyllä, mutta ei rockfestareita. Ymmärsin vaan silleen, että nyt kierrettäisiin kaikki suuret rokkijuhlat. Uutisoitiinko näin aiemmin, vai muistanko väärin?
Mutta pitää tähän kommentoida toisaalta vielä sekin, että kyllä se Nainen on vaan loistava biisi. Odotuksia on, että tulee hyvä albumi.

6

944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RockRockFestarit321

Jos kyseessä Paula Koivuniemi niin voisi kyllä jäädä suosiolla pois rockfestareilta. Hyvä että joku tykkää ei siinä mitään mutta minä Paulaa kaipaa rockfestareilla (itseasiassa en Paulan laulamista ja ääntä arvosta kovinkaan korkealle vaikka kuulemma on eturivin laulajia Suomessa ainakin Tanssimusiikin osalta).

Tämä on sitten mun maun ja mielipiteen mukainen kirjoitus, joten älkää vetäkö herneitä nenään, eihän kaikki tykkää rock-musiikistakaan :-)

• Festari-Ari

Muistan kyseiset uutisoinnit...40 festarikeikkaa ensi kesänä.
        Katsoin keikkakalenterin myös ja pakko todeta, että suurin osa keikoista on tapahtumissa, ei festareilla.
        Ehkä vetovoimaiselle, upealle artistille sallitaan liioittelu. Valehtelu sen sijaan on asia erikseen. Jätän tämän muiden harkintaan.

• Muumio mukana

Vai, että hyvä levy tulossa Paula Koivuniemeltä? Höpsis-pöpsis, pelkkää iskelmä-höttöä, josta ei nouse yhtään ikivihreätä. Paula Koivuniemen tähti on laskeva, ei pysty enää uudistumaan vaan vetää samanlaisia biisejä kerta toisensa jälkeen, eikä niistä jää mitään mieleen. Edellinen iso hitti on Aikuinen nainen ja siitä on kohta 20 vuotta. Ja kuinka moni jaksaa enää jonnekin Ankkarockkiin mennä kuudetta kertaa peräkkäin mennä äänensä jo menettänyttä laulajaa katsomaan. Ei ihme, ettei ole mennyt kaupaksi niille festareille, joista itse on lehdissä pauhannut. Vanha mikä vanha, ei asia miksikään siitä muutu. Vanha ei enää uusia asioita opi.

• Kateelliset..

Kateellisen panettelua ja Paula ei ole mikään laskeva tähti vaan nousee kokoajan ja enemmän faneja tulee!

• Paulan fani :)

Olen täysin samaa mieltä!! :) Näkisitte ne keiakt niin mielipide muuttuis varmasti kertaheitolla..

• kyllänolottaa

Oliskohan Paulan aika siirtyä jo näissä rockihommissa enemmänkin "Ilovaari-rokin" puolelle ? Niillä festareilla esiintyy kaikki oikeasti vanhat starat ja siellä ei naureta enää kenenkään rypyille .....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2871
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      61
      2480
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      22
      1971
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      68
      1673
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      143
      1443
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      169
      1384
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      109
      1377
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1294
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      115
      1284
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      121
      1052
    Aihe