Winx - 4 tuotantokausi totta

17

1944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkkimerkki12312312

Hmm näköään winx tytöt eivät vieläkään ole olleet ruoka-aikaan kotona kun ovat niin superultalaihoja. Mutta täähän piirretty niin miks mä tästä mesoon??? noku ne on laihoiiiii lolloti loo... Ja suomi ei osaa dubata piirrettyä, parempi ettei dubata ollenkaan vaan ois alkuperäsellä äänellä prkl.. winx go winx go to eat. I wonder whats for dinner. Millon ne oikein SYÖ

• lolleroooooooooo

Antaa tuollainen anorektikkosarja hyviä vaikutteita ipanoille...

• Musafan

Jos kerran oot tollane haukkuja, niin oot varmaan semmone "läski".Voisit jo lopettaa.

• Tiuku-Maria

jaksoja näkyy italiaksi youtubessa? Siellähän sen pitäs jo jossain tässä keväällä alkaa?

• Erkkimerkki123123123

Torrent

• hkg

Varoitus: Juonen paljastuksia

Tässä on osoite
        http://winxclubepisodios.blogspot.com/search/label/Episódios do clube das winx 4

• Erkkimerkki123123
        hkg kirjoitti:

Varoitus: Juonen paljastuksia

Tässä on osoite
        http://winxclubepisodios.blogspot.com/search/label/Episódios do clube das winx 4

Tossa varmaan selviää mitä ruokaa ne winxipinxit saavat :) Paljon purilaisia ismon salaisella nakkikastikkeella luumukiisselin kera pannulla!

• Tiuku-Maria

• Erkkimerkki12312312
        Tiuku-Maria kirjoitti:

...ekan jakson!

Voi hitsi mäkin tahon katsoa ekan jakson!! mutta oon niin evo LOL IHQ etten osaa käyttää googlea yhtääN!!! miTÄ MÄ KIRJOTAN GOOGLEEN KUN en vain osaa, en osaa ratkaista mitään ongelmia

• Erkkimerkki123321

nam nam nam namia

• Stella`s best fan

Uskon ton videon jälkee et se tulee ja mun mielestä winx alkaa heinäkuussa tai elokuussa en oo varma luulisin

• Erkkimerkki12332121
        Stella`s best fan kirjoitti:

Uskon ton videon jälkee et se tulee ja mun mielestä winx alkaa heinäkuussa tai elokuussa en oo varma luulisin

Mägin haluuuuun olla yhtälaiha kuin WinX tyttö

• höhöö
        Erkkimerkki12332121 kirjoitti:

Mägin haluuuuun olla yhtälaiha kuin WinX tyttö

kyllä tulee, saatat vain kuolla ennen kuin pääset samoihin mittasuhteisiin. :) Mutta eihän se kunnin winx-fania hetkauta!

• Erkkimerkki3214321
        höhöö kirjoitti:

kyllä tulee, saatat vain kuolla ennen kuin pääset samoihin mittasuhteisiin. :) Mutta eihän se kunnin winx-fania hetkauta!

oooh!!! Mä tahon sit painaa vain 20 kiloa, enkä syö mitään muuta kuin porkkanaa, tulee monta porkkanayötä nyt!

• höhöö
        Erkkimerkki3214321 kirjoitti:

oooh!!! Mä tahon sit painaa vain 20 kiloa, enkä syö mitään muuta kuin porkkanaa, tulee monta porkkanayötä nyt!

onnea yritykseen! :) Hienoa, että olet omaksunut winxin tervehenkiset opetukset! Kauneushan jokatapauksessa on pääasia :D

• Winx4rever

Winx season 5:n uusimmat dubit on ihan hirveitä! Kuunnelkaapa ihan huvikseen Bloomia Tecnaa ja Musaa, tulee taas ihan ensimmäiset kaudet mieleen, mutta silloin ainakin Stellalla ja Trixeillä oli ihan kauhee ääni kans....Kyllä ne keskimmäiset jaksot dubbauksen kohdalla on parhaita. Tosin tykkään niitten uudesta muuntautumisesta (se takalaahus on ehkä kuitenkin pikkusen liikaa, mut ihanat siivet ja hius tyylit...) ja tarina päässyt hyvin käyntiin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1889
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1870
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      372
      1692
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      215
      1229
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1148
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1111
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1046
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1015
    9. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      82
      1011
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      50
      981
    Aihe