Haluaisin opiskella itsekseni japaninkieltä mutta kun löysin montaa erillaista oppikirjaa alkeista niin en osaa päättää. Mielellään sais olla kirjasarja joka opettais vaihe vaiheelta. Onko teillä suositella jotakin ?
Vastaukset 5
- ---
Itte oon opiskellu sellasen kirja avulla kuin Takako Karppinen: Japanin kielen alkeet.
- kirikirikuu
Juuh, samaa mieltä edellisen kanssa: Karppinen on ite tehny ton kirjan ja se on syntyperältään japanilainen, niin kyl se tietää.
- Tiede ja tekniikka
kirikirikuu kirjoitti:
Juuh, samaa mieltä edellisen kanssa: Karppinen on ite tehny ton kirjan ja se on syntyperältään japanilainen, niin kyl se tietää.
- jos vakavasti haluat oppia.
En tiedä missäpäin asustelet, mutta monella paikkakunnalla on mahdollisuus osallistua japanin alkeiskursseille esim. Työväenopistoissa. Nämä kurssit eivät ole kovin kalliita ja oppiminen on paljon tehokkaampaa kieltä osaavan ohjauksessa. Jahka saa perusteet opiskeltua opettajan johdolla, itseopiskelukin on helpompaa ja mielekkäämpää.
- Yamada
Watashi no karaokushi wa harakiri rumba bueno?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l251791- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni38623Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34548En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27406- 42390
- 37387