asiakaspalvelun hinta

Nimetön

ONKO KELLÄÄN TIETOA ONKO SAUNALAHDELLA ILMAISTA ASIAKASPALVELU NUMEROA?

10

2159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meiliä?

itse lähetän meiliä oma saunalahden sivuilta. vastaus tulee aika nopeasti.

• Saunis is OUT!!

Asiakaspalvelun jonotuskin on MAKSULLISTA!!.

• asikas

muille maksullinen

• Saunis SUCKS!!.

(MAKSULLISTA),jota tapahtuu LIIAN usein ja joutuu odottamaan VÄHIINTÄÄN 10min.,itse olen odottanut jopa melkein (1)tunnin!!.Se siitä "asiakaspalvelusta"!!.
        =(

• ...

Saunalahden asiakaspalvelu ei ole enää ilmainen asiakkaillekaan!

• tähän!!.
        ... kirjoitti:

Saunalahden asiakaspalvelu ei ole enää ilmainen asiakkaillekaan!

http://www.taloussanomat.fi/tietotekniikka/2009/07/17/elisa-usuttaa-asiakkaitaan-itsepalveluun/200916562/133

• jo nyt

• Ernoh23

http://saunalahti.fi/yhteydet.php

Jos viitisi käydä edes operaattorin sivuilla tai käyttää googlea, tuon olisi saanut heti tietoon. Eli ilmaista numeroa ei löydy muuhun kuin reklamaatioiden tekoon, jonka laki velvoitaa. Sama juttu näyttäis olevan joka operaattorilla. Rekla numerossa eivät varmaan tee muuta kuin kirjaa tietoja ylös. Toisinsanoin saman voi tehdä netissä lomakkeellakin. :/

• käyttää googlea

huomaat että puhut paskaa

• NörttiWaari 73 V.

Homma perustuu petokselle!

Aamulla soitti suulas kauppamies tarjoten hämmästyttävän nopeaa nettiyhteyttä halvalla kuukausihinnalla. "Voit päästä tällä tikulla 6 megan nopeuteen!! Entäpä, jollen pääse?
      Saat palauttaa tuotteen. Mitkä palautusehdot ovat? Vain jos nettitikku ei pelitä, saa sen palauttaa. Entä jos pelittää, mutta kituvasti. En saanut tyhjentävää vastausta. Tokaisin, unohdetaan sitten koko juttu.

Lopputulos oli: Kännykkään viesti jossaa Saunalahti kiittää tilauksestanne!!!

Ei Jumalauta. Ei tämä näin voi mennä. Tavara lähtee avaamattomana postissa kirjattuna lähetyksenä takaisin. Ei tältä firmalta mitään osoitteita esimerkiksi sähköpostipalautteelle löydy.

Jos tällaista kauppaa Saunalahti harrastaa, ehdotan kaikkia sulkemaan puhelimensa heti, kuultuaan puhelimestaan: xxx Saunalahdelta, päivää.! Ettei vaan Saunalahden puhelinmyyjät ala etsimään hautakivistä uusia tietoja ostosopimuksiinsa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe