ONKO KELLÄÄN TIETOA ONKO SAUNALAHDELLA ILMAISTA ASIAKASPALVELU NUMEROA?
asiakaspalvelun hinta
10
2125
Vastaukset
- meiliä?
itse lähetän meiliä oma saunalahden sivuilta. vastaus tulee aika nopeasti.
- Saunis is OUT!!
Asiakaspalvelun jonotuskin on MAKSULLISTA!!.
- asikas
muille maksullinen
- Saunis SUCKS!!.
(MAKSULLISTA),jota tapahtuu LIIAN usein ja joutuu odottamaan VÄHIINTÄÄN 10min.,itse olen odottanut jopa melkein (1)tunnin!!.Se siitä "asiakaspalvelusta"!!.
=( - ...
Saunalahden asiakaspalvelu ei ole enää ilmainen asiakkaillekaan!
- tähän!!.
... kirjoitti:
Saunalahden asiakaspalvelu ei ole enää ilmainen asiakkaillekaan!
- jo nyt
tähän!!. kirjoitti:
Samaan aikaan emo-Elisa tekee hyvää tulosta ja suunnittelee väen vähentämisestä. Siis itsepalvelu menee yrittäjän ja osakkeenomistajien hyödyksi.
- Ernoh23
http://saunalahti.fi/yhteydet.php
Jos viitisi käydä edes operaattorin sivuilla tai käyttää googlea, tuon olisi saanut heti tietoon. Eli ilmaista numeroa ei löydy muuhun kuin reklamaatioiden tekoon, jonka laki velvoitaa. Sama juttu näyttäis olevan joka operaattorilla. Rekla numerossa eivät varmaan tee muuta kuin kirjaa tietoja ylös. Toisinsanoin saman voi tehdä netissä lomakkeellakin. :/- käyttää googlea
huomaat että puhut paskaa
- NörttiWaari 73 V.
Homma perustuu petokselle!
Aamulla soitti suulas kauppamies tarjoten hämmästyttävän nopeaa nettiyhteyttä halvalla kuukausihinnalla. "Voit päästä tällä tikulla 6 megan nopeuteen!! Entäpä, jollen pääse?
Saat palauttaa tuotteen. Mitkä palautusehdot ovat? Vain jos nettitikku ei pelitä, saa sen palauttaa. Entä jos pelittää, mutta kituvasti. En saanut tyhjentävää vastausta. Tokaisin, unohdetaan sitten koko juttu.
Lopputulos oli: Kännykkään viesti jossaa Saunalahti kiittää tilauksestanne!!!
Ei Jumalauta. Ei tämä näin voi mennä. Tavara lähtee avaamattomana postissa kirjattuna lähetyksenä takaisin. Ei tältä firmalta mitään osoitteita esimerkiksi sähköpostipalautteelle löydy.
Jos tällaista kauppaa Saunalahti harrastaa, ehdotan kaikkia sulkemaan puhelimensa heti, kuultuaan puhelimestaan: xxx Saunalahdelta, päivää.! Ettei vaan Saunalahden puhelinmyyjät ala etsimään hautakivistä uusia tietoja ostosopimuksiinsa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818