Hei! Oon hakenut erilaisiin koulutuksiin nyt lukion jälkeen,syksyllä alkaviin. Jos haen nyt ulkomaille töihin, voin kai pitää koulutuspaikan?(ainakin amk, ammattikoulu ei kai onnistu) siis hakisin ulkomaille ennen kuin oon ees saanu mitää opiskelupaikkaa vielä.
Sitten se, onko kellää kokemuksia allin kautta vaihto-ohjelmista? Ne kiinnostaa tällä hetkellä:D
tuntuu siltä, kun ei oo viel löytäny omaa alaa, et vois pitää breikkiä ja tehä töitä tai mennä ulkomaille, nähdä ja tehä uusia asioita, mut oon ujo, se mua pelottaa onnistuukohan..! Toisaalta siks haluaisin rohkaistua ja pystyä. Miettii lisäks kun on lukion englanti(ei puhekokemust paljoo kielest), ei paljoa työkokemusta. Oon ajatellu lähinnä jtn ravintolatyötä englannissa, EVS(European voluntary service) tai work experience Germany. En haluaisi kovin isoihin kaupunkeihin, rahaakaan ei ole paljoa, säästäisin kesän ja lähtisin vasta sen jälkeen. Järjestön kautta kuulostaa myös turvallisemmalta, ei tarvitse itse niin paljoa järjestää. Onko kellään neuvoja tai kokemuksia? Onko kukaan muu lähdössä? :)
Töihin ulkomaille jonkun ohjelman kautta
plää
0
1504
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2195016- 1912705
- 671582
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss521480Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91292Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?991268- 1321247
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1551185Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1091184- 821163