Olavi Koivunen??

Pavosen Heska

Toivoisin lisätietoja taiteilijasta nimeltä O. Koivunen. Mutsi hankki sen taulun juuri. Öinen järvi/metsä/kuutamomaisema, jossa mökki vasemmassa reunassa.

14

5754

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Retsu

Ei nappaa O.Koivusen työt. Yliluonnollisia minusta ovat, mitä minä olen niitä nähnyt. En tykkää itse kuvataiteessa satumaisemista ja minusta se ei ole arvotaidetta. Mutta sisustustauluna menee. Jos on maksanut satasia taulu, niin hukkaan on mennyt rahat, mutta jos on saanut kympeillä, niin eihän siinä paljon ole sitten hävinnyt.

• Hurri

Arvo 0 euroa niin kauan, kunnes joku toisin todistaa.

• Pavosen Heska

Joops... Mutsi tykkää siitä kuitenkin, se riittää:)

• Jamppa 58

Kiitos mielipiteistä. Minulle tarjottiin juuri O. Koivusen taulua vaihtaa 400€ ompelukoneeseen. Nyt tiedän etten tee sellaista kauppaa. Kyllä netti on kätevä apulainen.

• Piipa

Kateelliset haukkuu. Makuasioista on ihan turha kiistellä. Todella kaunis kuutamotaulu on meilläkin.

• Anonyymi

Ei noin kalliita ompelukoneita ole.

Saat 50€ jo rajun masiinan.

• Maalausta harrastava

Minulla on kaunis maalais idyllinen maisema taulu 1991 olavi koivusen työ
      lito 157/200 mitä mahtaa maksaa tänä päivänä olen kuullut että lito on valokuva
      joita hän teki litoina.Tietääkö kukaan, koko noin 70cm leveys 47cm korkeus
      todella kaunis maalais idylli taloinen.

• Keräilijätär

300€

• Anonyymi

Mikä mahtaa olla ko. taiteilijan taulun 108/200 (talvinen maalaismaisema rakennuksineen) arvo? Teos on vuodelta 1991.

• Anonyymi

Minulla taitaa olla sama maalaismaisema 114/200 . Olis kiva tietää minkä arvoinen nykyään. Perintönä tullut.

• Anonyymi

Myynnissä oli v.2010 , hyvin iso rusk paksut ornamentti kehyksillä.
      Öljyväri maisema.
      Tuurin kyläkaupan yvteydessä oleva taidekauppa, n.990e.

Tarkemmin en osaa sanoa mikä on hinta arvo nykyisin kun aikaa kulunut...

• Anonyymi

Ostimme O. Koivusen isokokoisen kuutamotaulun ns. sisustustaulun taidemyyntinäyttelystä 1995. Maksoi 1900 markkaa.

• Anonyymi

Kehysten hinta.

• Anonyymi

O.Koivunen Öinen järvi, metsä ja kuutamo vene ja soutaja oikeassa laidassa. Hankittu taidemyyntinäyttelystä 1995 Jyväskylästä. Hinta 1900 markkaa. Tämän päivän arvo ei taida olla mitään. Iso taulu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      222
      4266
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2745
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      393
      2421
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2353
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      42
      1629
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      545
      1377
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1330
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1324
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      76
      1311
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1196
    Aihe