Toivoisin lisätietoja taiteilijasta nimeltä O. Koivunen. Mutsi hankki sen taulun juuri. Öinen järvi/metsä/kuutamomaisema, jossa mökki vasemmassa reunassa.
Olavi Koivunen??
15
6438
Vastaukset
- Retsu
Ei nappaa O.Koivusen työt. Yliluonnollisia minusta ovat, mitä minä olen niitä nähnyt. En tykkää itse kuvataiteessa satumaisemista ja minusta se ei ole arvotaidetta. Mutta sisustustauluna menee. Jos on maksanut satasia taulu, niin hukkaan on mennyt rahat, mutta jos on saanut kympeillä, niin eihän siinä paljon ole sitten hävinnyt.
- Hurri
Arvo 0 euroa niin kauan, kunnes joku toisin todistaa.
- Pavosen Heska
Joops... Mutsi tykkää siitä kuitenkin, se riittää:)
- Jamppa 58
Kiitos mielipiteistä. Minulle tarjottiin juuri O. Koivusen taulua vaihtaa 400€ ompelukoneeseen. Nyt tiedän etten tee sellaista kauppaa. Kyllä netti on kätevä apulainen.
- Piipa
Kateelliset haukkuu. Makuasioista on ihan turha kiistellä. Todella kaunis kuutamotaulu on meilläkin.
- Anonyymi
Ei noin kalliita ompelukoneita ole.
Saat 50€ jo rajun masiinan.
- Maalausta harrastava
Minulla on kaunis maalais idyllinen maisema taulu 1991 olavi koivusen työ
lito 157/200 mitä mahtaa maksaa tänä päivänä olen kuullut että lito on valokuva
joita hän teki litoina.Tietääkö kukaan, koko noin 70cm leveys 47cm korkeus
todella kaunis maalais idylli taloinen. - Keräilijätär
300€
- Anonyymi
Mikä mahtaa olla ko. taiteilijan taulun 108/200 (talvinen maalaismaisema rakennuksineen) arvo? Teos on vuodelta 1991.
- Anonyymi
Minulla taitaa olla sama maalaismaisema 114/200 . Olis kiva tietää minkä arvoinen nykyään. Perintönä tullut.
- Anonyymi00015
Ei litografuoilla ole oikeastaan mitään arvoa. Jos joku tykkää teoksesta, niin saattaa maksaa kymppejä. Arvonmääritys mahdotonta. Ainoastaan öljyvärityöt näiltä tuntemattomilta tekijöiltä voi nousta yli satasen. Akvarellitkin menee kympeillä. Painotöitä saa huutokaupoista 5 kpl 2 kympillä.
- Anonyymi
Myynnissä oli v.2010 , hyvin iso rusk paksut ornamentti kehyksillä.
Öljyväri maisema.
Tuurin kyläkaupan yvteydessä oleva taidekauppa, n.990e.
Tarkemmin en osaa sanoa mikä on hinta arvo nykyisin kun aikaa kulunut... - Anonyymi
Ostimme O. Koivusen isokokoisen kuutamotaulun ns. sisustustaulun taidemyyntinäyttelystä 1995. Maksoi 1900 markkaa.
- Anonyymi
Kehysten hinta.
- Anonyymi
O.Koivunen Öinen järvi, metsä ja kuutamo vene ja soutaja oikeassa laidassa. Hankittu taidemyyntinäyttelystä 1995 Jyväskylästä. Hinta 1900 markkaa. Tämän päivän arvo ei taida olla mitään. Iso taulu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi1383851Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä682721Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla512713Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi852493Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "332360Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1051478SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past831394Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm6401323Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday1641167Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.821141