Olavi Koivunen??

Pavosen Heska

Toivoisin lisätietoja taiteilijasta nimeltä O. Koivunen. Mutsi hankki sen taulun juuri. Öinen järvi/metsä/kuutamomaisema, jossa mökki vasemmassa reunassa.

14

5911

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Retsu

Ei nappaa O.Koivusen työt. Yliluonnollisia minusta ovat, mitä minä olen niitä nähnyt. En tykkää itse kuvataiteessa satumaisemista ja minusta se ei ole arvotaidetta. Mutta sisustustauluna menee. Jos on maksanut satasia taulu, niin hukkaan on mennyt rahat, mutta jos on saanut kympeillä, niin eihän siinä paljon ole sitten hävinnyt.

• Hurri

Arvo 0 euroa niin kauan, kunnes joku toisin todistaa.

• Pavosen Heska

Joops... Mutsi tykkää siitä kuitenkin, se riittää:)

• Jamppa 58

Kiitos mielipiteistä. Minulle tarjottiin juuri O. Koivusen taulua vaihtaa 400€ ompelukoneeseen. Nyt tiedän etten tee sellaista kauppaa. Kyllä netti on kätevä apulainen.

• Piipa

Kateelliset haukkuu. Makuasioista on ihan turha kiistellä. Todella kaunis kuutamotaulu on meilläkin.

• Anonyymi

Ei noin kalliita ompelukoneita ole.

Saat 50€ jo rajun masiinan.

• Maalausta harrastava

Minulla on kaunis maalais idyllinen maisema taulu 1991 olavi koivusen työ
      lito 157/200 mitä mahtaa maksaa tänä päivänä olen kuullut että lito on valokuva
      joita hän teki litoina.Tietääkö kukaan, koko noin 70cm leveys 47cm korkeus
      todella kaunis maalais idylli taloinen.

• Keräilijätär

300€

• Anonyymi

Mikä mahtaa olla ko. taiteilijan taulun 108/200 (talvinen maalaismaisema rakennuksineen) arvo? Teos on vuodelta 1991.

• Anonyymi

Minulla taitaa olla sama maalaismaisema 114/200 . Olis kiva tietää minkä arvoinen nykyään. Perintönä tullut.

• Anonyymi

Myynnissä oli v.2010 , hyvin iso rusk paksut ornamentti kehyksillä.
      Öljyväri maisema.
      Tuurin kyläkaupan yvteydessä oleva taidekauppa, n.990e.

Tarkemmin en osaa sanoa mikä on hinta arvo nykyisin kun aikaa kulunut...

• Anonyymi

Ostimme O. Koivusen isokokoisen kuutamotaulun ns. sisustustaulun taidemyyntinäyttelystä 1995. Maksoi 1900 markkaa.

• Anonyymi

Kehysten hinta.

• Anonyymi

O.Koivunen Öinen järvi, metsä ja kuutamo vene ja soutaja oikeassa laidassa. Hankittu taidemyyntinäyttelystä 1995 Jyväskylästä. Hinta 1900 markkaa. Tämän päivän arvo ei taida olla mitään. Iso taulu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      71
      3909
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3505
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      79
      3343
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2638
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      124
      1608
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1516
    7. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1124
    8. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1114
    9. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1100
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      1026
    Aihe