Olavi Koivunen??

Pavosen Heska

Toivoisin lisätietoja taiteilijasta nimeltä O. Koivunen. Mutsi hankki sen taulun juuri. Öinen järvi/metsä/kuutamomaisema, jossa mökki vasemmassa reunassa.

14

5550

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Retsu

Ei nappaa O.Koivusen työt. Yliluonnollisia minusta ovat, mitä minä olen niitä nähnyt. En tykkää itse kuvataiteessa satumaisemista ja minusta se ei ole arvotaidetta. Mutta sisustustauluna menee. Jos on maksanut satasia taulu, niin hukkaan on mennyt rahat, mutta jos on saanut kympeillä, niin eihän siinä paljon ole sitten hävinnyt.

• Hurri

Arvo 0 euroa niin kauan, kunnes joku toisin todistaa.

• Pavosen Heska

Joops... Mutsi tykkää siitä kuitenkin, se riittää:)

• Jamppa 58

Kiitos mielipiteistä. Minulle tarjottiin juuri O. Koivusen taulua vaihtaa 400€ ompelukoneeseen. Nyt tiedän etten tee sellaista kauppaa. Kyllä netti on kätevä apulainen.

• Piipa

Kateelliset haukkuu. Makuasioista on ihan turha kiistellä. Todella kaunis kuutamotaulu on meilläkin.

• Anonyymi

Ei noin kalliita ompelukoneita ole.

Saat 50€ jo rajun masiinan.

• Maalausta harrastava

Minulla on kaunis maalais idyllinen maisema taulu 1991 olavi koivusen työ
      lito 157/200 mitä mahtaa maksaa tänä päivänä olen kuullut että lito on valokuva
      joita hän teki litoina.Tietääkö kukaan, koko noin 70cm leveys 47cm korkeus
      todella kaunis maalais idylli taloinen.

• Keräilijätär

300€

• Anonyymi

Mikä mahtaa olla ko. taiteilijan taulun 108/200 (talvinen maalaismaisema rakennuksineen) arvo? Teos on vuodelta 1991.

• Anonyymi

Minulla taitaa olla sama maalaismaisema 114/200 . Olis kiva tietää minkä arvoinen nykyään. Perintönä tullut.

• Anonyymi

Myynnissä oli v.2010 , hyvin iso rusk paksut ornamentti kehyksillä.
      Öljyväri maisema.
      Tuurin kyläkaupan yvteydessä oleva taidekauppa, n.990e.

Tarkemmin en osaa sanoa mikä on hinta arvo nykyisin kun aikaa kulunut...

• Anonyymi

Ostimme O. Koivusen isokokoisen kuutamotaulun ns. sisustustaulun taidemyyntinäyttelystä 1995. Maksoi 1900 markkaa.

• Anonyymi

Kehysten hinta.

• Anonyymi

O.Koivunen Öinen järvi, metsä ja kuutamo vene ja soutaja oikeassa laidassa. Hankittu taidemyyntinäyttelystä 1995 Jyväskylästä. Hinta 1900 markkaa. Tämän päivän arvo ei taida olla mitään. Iso taulu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2538
    2. 135
      1945
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1276
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      115
      1271
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1131
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1122
    7. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      27
      1113
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1079
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      83
      1029
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      60
      992
    Aihe