Sattuuko?

pelkään

niin elikkä tykkään airsoftista..mutta en ole mennyt ihmisten välistä sotaa. esim. minulla on maski ja ase mutta jos ampuu mahaan niin sattuuko se?

41

5086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m3tsAEp31kk0

      Riippuu paljolti vaatteista: löysässä maastopuvussa (tai vastaava) et edes välttämättä tunne osumaa, toisaalta esim. "kireät" farkut ovat kuulemma aika ilkeät.

      Itse pelaan kesällä yleensä shortseissa ja t-paidassa ( liivi), eikä vielä ole ollut ongelmia kipukynnyksen kanssa.

      • minua on ammuttu

        luulin että ku mua on ammuttu, se lähti 100m/s ja se sattu! mutta jokkut löysät vaatteet?


      • Jekkuuu
        minua on ammuttu kirjoitti:

        luulin että ku mua on ammuttu, se lähti 100m/s ja se sattu! mutta jokkut löysät vaatteet?

        Nii olin täs viime kesänä airsoft synttäreil ja aseen muistin mut varustus jäi teepaidaks ja farkiks ja ei ne satu ku vähä enemmä maasto pukuu ku osuu.
        osumii otin kaasupislast viritetyst AK-47 ja 2x M4 A1 kaikki maruin ja viritetty AK on pahoin kyl mut hyvää harjotus on et ammu ittees kun on farkut ja teepaita nii kyllä lähtee

        ja sitte vetokisa kaasuil uikkarit jalas tekee hyvää!! :)


    • softari

      joo oon ottanut osumaa peleissä useita kertoja kerran tuli 20-30 patii 100m/s lähtevästä M4 jästä korvaan se vähän tunnahti muutaman kerran on tullu hermo pisteisiin sarjaa ja ohimoon 140m/s lähtevästä snipusta vähän tärähti :D päähän sattui 1,5 päivää... mutta normaalisti ei se paljoa satu joskus saattaa tulla vähän kovemmin...

      • tietämätön2

        140m/s aseita! se on joku 110 kai? ehkä jossain peleissä saa mutta minkälainen takki olisi hyvä?


      • softipete
        tietämätön2 kirjoitti:

        140m/s aseita! se on joku 110 kai? ehkä jossain peleissä saa mutta minkälainen takki olisi hyvä?

        riippuu peliseurasta mutta kertaviritteisillä aseilla on usein isompi raja kuin sähköillä tai puoliautomaateilla

        ja ei se kuula semmosen perus maastotakin läpi tunnu paljoo


      • pirittaja
        tietämätön2 kirjoitti:

        140m/s aseita! se on joku 110 kai? ehkä jossain peleissä saa mutta minkälainen takki olisi hyvä?

        kaveri ampu mun omatekosella co2 sipukalla suoraan säkeille ja oli mulla kireet farkut. se sattu aivan sikana ku aseesta lähtee 100barilla co2:hta noin 250m/s. siinä sitte ulistiin varmaan puol tuntia mut sen jälkeen kaveri sai samasta aseesta ehkä 20 laukausta hanuriin


      • Softari
        tietämätön2 kirjoitti:

        140m/s aseita! se on joku 110 kai? ehkä jossain peleissä saa mutta minkälainen takki olisi hyvä?

        sitä oli vähäsen viritetty eikä niin vähääkään...


      • chrisuuuuu
        tietämätön2 kirjoitti:

        140m/s aseita! se on joku 110 kai? ehkä jossain peleissä saa mutta minkälainen takki olisi hyvä?

        Totta että aseesta saisi pelissä lähteä vain 110/ms mutta se sääntö koskee vain sähkötoimisia. Käsiviritteisten eli jousitoimisten aseiden rajoitusta en tarkalleen tiedä mutta kyllä snaipperista ainakin 150/ms saa lähteä (varmaan enemmänkin).


      • pirittaja kirjoitti:

        kaveri ampu mun omatekosella co2 sipukalla suoraan säkeille ja oli mulla kireet farkut. se sattu aivan sikana ku aseesta lähtee 100barilla co2:hta noin 250m/s. siinä sitte ulistiin varmaan puol tuntia mut sen jälkeen kaveri sai samasta aseesta ehkä 20 laukausta hanuriin

        "pirittaja": Kavareisiase EI voi käyttää 100baria painetta antavaa co2 pyssyä, sillä hiilidioksidin paine nesteessä on hieman päälle 800psi (n.55bar). Siis ilmoittamasi paineet ainakin kusee..


      • pirittaja
        yber_softaaja kirjoitti:

        "pirittaja": Kavareisiase EI voi käyttää 100baria painetta antavaa co2 pyssyä, sillä hiilidioksidin paine nesteessä on hieman päälle 800psi (n.55bar). Siis ilmoittamasi paineet ainakin kusee..

        kuka puhui vakiopulloista. ma kaytan vakio kevlar pulloo jonka paineistan korkeapainekompuralla 200 bariin. se on sillo viela co2 pullo jossa vaan sattuu oleen pirunkova paine


      • softtaja123967

        Mää sain ohtaan 140m/s lähtöisestä warriorista ei edes kovin paljon sattunut ja kuula tuli 10m päästä


      • airsoft-ninja
        softtaja123967 kirjoitti:

        Mää sain ohtaan 140m/s lähtöisestä warriorista ei edes kovin paljon sattunut ja kuula tuli 10m päästä

        mulla on sellane warrior mutta vaan m170 :)


      • lolzz
        softtaja123967 kirjoitti:

        Mää sain ohtaan 140m/s lähtöisestä warriorista ei edes kovin paljon sattunut ja kuula tuli 10m päästä

        ei noista warioreista kauan lähe 140 tippuu n130:neen ja milgearin malli tippuu noin 140-150 m/s: neen::)


      • 16+8
        airsoft-ninja kirjoitti:

        mulla on sellane warrior mutta vaan m170 :)

        Leijjja?


    • jkuiytgkj

      ei se satu niin paljoa ku mua ammutaan mahaan tarkkuus kivääril.

      • Yleiset virrajat ovat huomattavasti korkeammat kuin 140m/s.

        Siis

        Automaattiset aseet (sarjatuleen kykenevät): 1.6 J (126m/s 0.20g kuulalla)

        Semi-automaattiset (itselataavaa kertatulta ampuvat)2.25J (150m/s 0.20g kuulalla)

        Kertalaukevat (esim. pulttilukot):3j (173m/s 0.20g kuulalla)


      • olen kiitollinen!
        yber_softaaja kirjoitti:

        Yleiset virrajat ovat huomattavasti korkeammat kuin 140m/s.

        Siis

        Automaattiset aseet (sarjatuleen kykenevät): 1.6 J (126m/s 0.20g kuulalla)

        Semi-automaattiset (itselataavaa kertatulta ampuvat)2.25J (150m/s 0.20g kuulalla)

        Kertalaukevat (esim. pulttilukot):3j (173m/s 0.20g kuulalla)

        olen kiitollinen että viestiini on vastattu,ja NÄIN MONTA KERTAA! mutta haluaisin lisää tietoa niistä suojista....? esim :onko luotiliivijäljitelmä ihan turha juttu?


      • Softari
        olen kiitollinen! kirjoitti:

        olen kiitollinen että viestiini on vastattu,ja NÄIN MONTA KERTAA! mutta haluaisin lisää tietoa niistä suojista....? esim :onko luotiliivijäljitelmä ihan turha juttu?

        itse pidän niitä aika turhina toki ne suojaavat mutta EI niitä tarvii


      • mutta mites on?
        Softari kirjoitti:

        itse pidän niitä aika turhina toki ne suojaavat mutta EI niitä tarvii

        mites on se että mistä saa halvalla maastotakkeja/takin? tarvitsen rahaa marui ma xm177:hen niin pitäis löytyä halvalla


      • Softari
        mutta mites on? kirjoitti:

        mites on se että mistä saa halvalla maastotakkeja/takin? tarvitsen rahaa marui ma xm177:hen niin pitäis löytyä halvalla

        oon softannut paljon oon todennut että maastovarusteetkin on aika turhia (paitsi ammattilaispelissä) eli jos sut nähdään voi voi jos niit 3 x enemmän ku teikäläisii ja rushii sielt ni sit juostaan karkuun ja ammutaan niin perkeleesti :D


      • Softari
        Softari kirjoitti:

        oon softannut paljon oon todennut että maastovarusteetkin on aika turhia (paitsi ammattilaispelissä) eli jos sut nähdään voi voi jos niit 3 x enemmän ku teikäläisii ja rushii sielt ni sit juostaan karkuun ja ammutaan niin perkeleesti :D

        jos sul on vaan yks lipas etkä ehdi lataa ammu tyhjällä aseella sit ne juoksee suojaan koska ne ei välttämättä tajuu/tiedä että sul on lipas tyhjä...


      • äXDee
        Softari kirjoitti:

        jos sul on vaan yks lipas etkä ehdi lataa ammu tyhjällä aseella sit ne juoksee suojaan koska ne ei välttämättä tajuu/tiedä että sul on lipas tyhjä...

        Toi on toimiva ratkaisu.
        Kerran pelattiin Steal The Flagia metässä ja mä puolustin pislal ilman kuulii xD


      • chrisuuuuuuuuuu
        olen kiitollinen! kirjoitti:

        olen kiitollinen että viestiini on vastattu,ja NÄIN MONTA KERTAA! mutta haluaisin lisää tietoa niistä suojista....? esim :onko luotiliivijäljitelmä ihan turha juttu?

        ELi kun kysyit noista maastotakeista ja suojista niin vaikkapa jokin Prisman tai Hong Konging takki käy. Liiveistä en sitten oikein tiedä. Itselläni ei ole koska ei ole tullut tarpeen. Jos kuitenkin sellaisen haluat suosittelen Hong Kongin liivejä.


      • en tiedä laadusta
        chrisuuuuuuuuuu kirjoitti:

        ELi kun kysyit noista maastotakeista ja suojista niin vaikkapa jokin Prisman tai Hong Konging takki käy. Liiveistä en sitten oikein tiedä. Itselläni ei ole koska ei ole tullut tarpeen. Jos kuitenkin sellaisen haluat suosittelen Hong Kongin liivejä.

        entäs se Hong Kongin LAATU? että onko laadukkaita?


      • Jekkuuu
        olen kiitollinen! kirjoitti:

        olen kiitollinen että viestiini on vastattu,ja NÄIN MONTA KERTAA! mutta haluaisin lisää tietoa niistä suojista....? esim :onko luotiliivijäljitelmä ihan turha juttu?

        maastopuvust on hyötyy ku moni kattoo vaan nopeesti tua mettikös nii ei ne huomaa heti mutt jos sul o havaji paita nii kyl sivusilmälki huomaa (on kokemust)

        luotiliivit on turhii mut taistelu liivi ei ku siihe saa lippait saat netist PCB airsoftist ja Varustelakast


      • Softari
        en tiedä laadusta kirjoitti:

        entäs se Hong Kongin LAATU? että onko laadukkaita?

        olen samaa mieltä jos välttämättä haluat luotiliivin niin osta hong gongista kyllä nekin ihan kestäviä on.


      • entinensoftaaja
        Jekkuuu kirjoitti:

        maastopuvust on hyötyy ku moni kattoo vaan nopeesti tua mettikös nii ei ne huomaa heti mutt jos sul o havaji paita nii kyl sivusilmälki huomaa (on kokemust)

        luotiliivit on turhii mut taistelu liivi ei ku siihe saa lippait saat netist PCB airsoftist ja Varustelakast

        voi vit** pelkurit ei se satu ammuin ak47: lla kaverii 10m 20 naamalle eikä tulluki melkee 1cm kuhmu. aseen lähöt on muuten 122m/s


      • airsoft-ninja
        äXDee kirjoitti:

        Toi on toimiva ratkaisu.
        Kerran pelattiin Steal The Flagia metässä ja mä puolustin pislal ilman kuulii xD

        kiitos neuvosta :)


      • airsoft-ninja
        Softari kirjoitti:

        olen samaa mieltä jos välttämättä haluat luotiliivin niin osta hong gongista kyllä nekin ihan kestäviä on.

        varusteleka on paras, saa armeijan ylijäämää 15 eurosta lähtien


      • mamo
        airsoft-ninja kirjoitti:

        kiitos neuvosta :)

        juu ja kannattaa huutaa" kuulat loppu voi *erkele" ni ne juoksee sun luo ja sit vaan tiputat sakkia::) toimii mut ei kannat käyttää usein samojen henkilöitten kanssa::)


    • higlu

      eise oikee kivaa oo ku on farkut jalas ja saat stg 44:stä persauksille sarja tulella. kyllä se pakara oli mustemilla seuraavana päivänä.ei voinu istuu vessan pöntöölle ilman että sattu. siitä lähti jotai 150-170 metrii sekunnis.

      • -M4-

        Kerran on tullut sarja suuhun ja huuli revenyt auki kuulista.


    • joku

      hanki maski

    • Got hit by airsoft

      Itteeni ammuttiin noin 10 metristä 20-30 kertaa jalkoihin :D Isot mustelmat tuli mutta kirpas vaan kerran ja aseen tehot oli 122 m/s. Ja jos pelkäät kipua nii kannattaa pelata kunnon seurassa eikä missään kaveriporukassa sillä seuras lähellä huudetaan joku " laukaus laukaus" (ei kaikissa)

    • EiSeSatu

      Ainoat paikat joho mulla sattuu on jalat ja ne jossa on paljasta pintaa, jos tulee vaikka rintaa nii jos totta puhutaa ei se satu juuri mitää

    • airsoft on lapsille

      Ei tuo airsoft satu lainkaan lähtöenergia aseessa on max n.3 joulea toisin kuin paintball aseissa lähtöenergia on 13 joulea.

    • Pyry82

      mun kaveri varasti mun co2 toimisen pislan ja lasautti täydellä kaasulla mua tohon kylkeen eikä mulla ollu ku joku t-paita. siinä sit kierin maassa ku se ampu mua puolen metrin päästä sillä0.9j aseella. tuli verinenpatti ja ase oli swiss arms sig sauer sp2022

    • Tarvitseeko

      Tarvitseeko teidän mielestä silmien alapuolelle mitään suojaa airsoftissa kun olen miettinyt että käykö ihan putkikauluri ja lasit naaman suojaksi

      Sattuu se paljon jos osuu naamaan ja on pelkkä putkikauluri suojana

      • sadasddasfsa

        hampaat voi lohjeta jos ei ole maskia


      • Tarvitseeko

        Kiitos vastauksesta
        (Arvostan kun joku jaksaa vastata)

        Pitää varmaan hankkia semmoset jännät jutut jota jääkiekkoilija käyttää tai pitää hankkia kiinteä verkkomaski


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6668
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2672
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2253
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      75
      1904
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1467
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe