Pajakka

@-`----

Kiitos uusien työntekijöiden, nykyään Pajakassa jopa tervehditään ja palvellaan asiakkaita.

9

6136

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!!!

Kyllä entisetkin työntekijät ovat palvelleet ja tervehtineet, mutta kieltämättä nämä uudet nuoret naiset ovat palvelualttiita ja kohteliaita. Kiitos heille siitä.Minullekin tuli käynti maksamaan 129€ kun tuli ostettua takki vaikka ei olisi ollut niin tarpeellinen.

• ...

mut minua on kyllä ainakin usein kohdeltu aika töykeästi. ei siellä kaikkia asiakkaita todellakaan tervehditä, vaikka miten paljon sinne rahaa kylväisi. mieluummin kajaniin ostoksille.

• kiertelijä

vaan pärstäkertoimen perusteella. Kannat kopsuen eräskin vaan kävelee takahuoneeseen niin että liike raikaa...

T:llä alkava uusi myyjä on kiva kaikille!

• .....se kenkien kopina

Ei viitsi kuunnella enää sitä kenkien kopinaa.Kierrän tämän kaupan ja suuntaan Kajaaniin.

• tarkoitushakuista
        .....se kenkien kopina kirjoitti:

Ei viitsi kuunnella enää sitä kenkien kopinaa.Kierrän tämän kaupan ja suuntaan Kajaaniin.

näinhän sen kaikkien katseen ja huomion saa ihteensä.. ja vain ihteensä

• mieluummin muualle ostoksille
        tarkoitushakuista kirjoitti:

näinhän sen kaikkien katseen ja huomion saa ihteensä.. ja vain ihteensä

Jos haluaa kantojen kopsumisella huomion itseensä,ei tervehdi asiakkaita ja vieläpä juoksee takahuoneeseen niin ei ole asiakaspalvelu ihminen lainkaan!! ennemmin menee muualle ostokset tekemään kuin pilaamaan päivänsä pajakkaan,jossa HARVA myyjä VAIVAUTUU tervehtimään ja ylipäätään PALVELEMAAN,joka tietääkseni kuuluu heidän tehtäviin.

• immmmu

olet oikeassa.. ne entiset vanhat akat ei ole koskaan ollu mukavia

• Palvelua sain

Ne entiset osasi PALVELLA. Jäi hyvä muisto jokaikisestä.

• miten palvellaan

kuitenkin loppupelissä kajaanin prismaan tuulipuku osoksille ja liidelistä "halavalla" muut hepeneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      6639
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5719
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3882
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2392
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      35
      2248
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2187
    Aihe