Kiitos uusien työntekijöiden, nykyään Pajakassa jopa tervehditään ja palvellaan asiakkaita.
Pajakka
9
6136
Vastaukset
- !!!!!
Kyllä entisetkin työntekijät ovat palvelleet ja tervehtineet, mutta kieltämättä nämä uudet nuoret naiset ovat palvelualttiita ja kohteliaita. Kiitos heille siitä.Minullekin tuli käynti maksamaan 129€ kun tuli ostettua takki vaikka ei olisi ollut niin tarpeellinen.
- ...
mut minua on kyllä ainakin usein kohdeltu aika töykeästi. ei siellä kaikkia asiakkaita todellakaan tervehditä, vaikka miten paljon sinne rahaa kylväisi. mieluummin kajaniin ostoksille.
- kiertelijä
vaan pärstäkertoimen perusteella. Kannat kopsuen eräskin vaan kävelee takahuoneeseen niin että liike raikaa...
T:llä alkava uusi myyjä on kiva kaikille!- .....se kenkien kopina
Ei viitsi kuunnella enää sitä kenkien kopinaa.Kierrän tämän kaupan ja suuntaan Kajaaniin.
- tarkoitushakuista
.....se kenkien kopina kirjoitti:
Ei viitsi kuunnella enää sitä kenkien kopinaa.Kierrän tämän kaupan ja suuntaan Kajaaniin.
näinhän sen kaikkien katseen ja huomion saa ihteensä.. ja vain ihteensä
- mieluummin muualle ostoksille
tarkoitushakuista kirjoitti:
näinhän sen kaikkien katseen ja huomion saa ihteensä.. ja vain ihteensä
Jos haluaa kantojen kopsumisella huomion itseensä,ei tervehdi asiakkaita ja vieläpä juoksee takahuoneeseen niin ei ole asiakaspalvelu ihminen lainkaan!! ennemmin menee muualle ostokset tekemään kuin pilaamaan päivänsä pajakkaan,jossa HARVA myyjä VAIVAUTUU tervehtimään ja ylipäätään PALVELEMAAN,joka tietääkseni kuuluu heidän tehtäviin.
- immmmu
olet oikeassa.. ne entiset vanhat akat ei ole koskaan ollu mukavia
- Palvelua sain
Ne entiset osasi PALVELLA. Jäi hyvä muisto jokaikisestä.
- miten palvellaan
kuitenkin loppupelissä kajaanin prismaan tuulipuku osoksille ja liidelistä "halavalla" muut hepeneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187