mikä tämä juttu nyt oikein on kun tuntuu että yksi ja sama henkilö levittää täällä palstalla huhua että kihlaus pitäisi rekistöröidä KELAn sivuilla?
itse en ainakaan löytänyt KELAn sivuilta mitään "kihlauskaavaketta" joten tämä henkilö jauhaa siis täyttä paskaa?
vai olenko väärässä ja jos olen niin saisinko todisteeksi osoitteen mistä löytyy tämä edellämainittu kaavake?
Mitä
3
1138
Vastaukset
- tunnustat-
olevasi noin vedätettävissä...
- joopajoooo
Eiköhän sen yhden ihmisen tarkoituksena ole ihan osoittaa näille kaikille teineille ja muille henkisesti samalla tasolla oleville jotain.. Jos on tarpeeksi kypsä menemään kihloihin, sitä tarvitse täällä kysellä, että "voidaanx me niinq mennä kihloihi, ku se olis sairaan siistii, ja mä niinku todellaki haluun olla ton tyypin kaa ainaki kaks vuotta, ni saadaanxme niinku mennä kihloihin".
Henkilön tarkoitusperänä lienee myös osoittaa, ettei kihlauksella nykyisellään ole juuri minkäänlaista virallista statusta (joojoo, oikeudessa kihlattua vastaan todistaminen koskee loppujen lopuksi tosi pientä vähemmistöä kihlautuneista), sitä EI tarvitse minnekään ilmoittaa, sen VOI tehdä kuka vain, sormusta EI tarvitse ostaa etukäteen tai ollenkaan, yms, jne. Voe elämä.. Tosi hullua, että joku tosissaan ei ole hiffannut tämän henkilön tekevän rankkaa pilaa kaikenmaailman kyselijöistä! :D :D :D Mun mielestä ihan paras läppä pitkään aikaan! Kelan kihlauskaavake (www.kela.fi), ihan loistavaa! - nacki
Jees, löytyy varmaan sieltä samalta www-sivulta kuin aiemmin häämatka-palstalla mainostettu KELAn kaavake jolla voi hakea häämatkan kustannuksia takaisin... XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1173643Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.393211Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1392774Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦192426En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v152323Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2122121- 362085
- 1211896
- 351894
- 291891