mikä tämä juttu nyt oikein on kun tuntuu että yksi ja sama henkilö levittää täällä palstalla huhua että kihlaus pitäisi rekistöröidä KELAn sivuilla?
itse en ainakaan löytänyt KELAn sivuilta mitään "kihlauskaavaketta" joten tämä henkilö jauhaa siis täyttä paskaa?
vai olenko väärässä ja jos olen niin saisinko todisteeksi osoitteen mistä löytyy tämä edellämainittu kaavake?
Mitä
3
1125
Vastaukset
- tunnustat-
olevasi noin vedätettävissä...
- joopajoooo
Eiköhän sen yhden ihmisen tarkoituksena ole ihan osoittaa näille kaikille teineille ja muille henkisesti samalla tasolla oleville jotain.. Jos on tarpeeksi kypsä menemään kihloihin, sitä tarvitse täällä kysellä, että "voidaanx me niinq mennä kihloihi, ku se olis sairaan siistii, ja mä niinku todellaki haluun olla ton tyypin kaa ainaki kaks vuotta, ni saadaanxme niinku mennä kihloihin".
Henkilön tarkoitusperänä lienee myös osoittaa, ettei kihlauksella nykyisellään ole juuri minkäänlaista virallista statusta (joojoo, oikeudessa kihlattua vastaan todistaminen koskee loppujen lopuksi tosi pientä vähemmistöä kihlautuneista), sitä EI tarvitse minnekään ilmoittaa, sen VOI tehdä kuka vain, sormusta EI tarvitse ostaa etukäteen tai ollenkaan, yms, jne. Voe elämä.. Tosi hullua, että joku tosissaan ei ole hiffannut tämän henkilön tekevän rankkaa pilaa kaikenmaailman kyselijöistä! :D :D :D Mun mielestä ihan paras läppä pitkään aikaan! Kelan kihlauskaavake (www.kela.fi), ihan loistavaa! - nacki
Jees, löytyy varmaan sieltä samalta www-sivulta kuin aiemmin häämatka-palstalla mainostettu KELAn kaavake jolla voi hakea häämatkan kustannuksia takaisin... XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi316988- 883879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313683862- 2673312
- 612807
- 522765
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322620- 1532490
- 322094
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1391995