Kumpi olisi tehokkaampi ja parempi laite pientaloon? Tavanomaisten siivousvälineiden ja rikkaimurin lisäksi olisi hyvä vielä jompi kumpi noista.
Keskuspölynimurista en tiedä onko tuo enään tästä päivästä, riittävän tehokas tai edes kannattavaa tehdä uudisrakennukseen ylimääräisiä putkistoja?
Imuroiva höyrypuhdistin HEPA- ja vesisuodattimilla taitaa olla tehokkain yleislaite (lähes) kaikkia bakteereita ja pölyjä vastaan, mutta miten on hinta-laatusuhde yms. laita?
Imuroiva höyrypuhdistin vai
4
1522
Vastaukset
- 33m3l1
Jos näistä pitäisi valita, päätyisin laadukkaaseen höyrypesimeen. Jos mahdollista, ottaisin molemmat.
- uusin numero
Siinä kerrotaan höyrypuhdistimista, myös hyvälaatuisista, kalkinpoisto on noissa laitteissa eräs ongelma jonka takia en osta koskaan höyrypuhdistinta.
Meillä ei ole niin pinttynyttä likaa, etteikö selviä mikrokuitu liinoilla ja hyvällä normaalilla imurilla.- meriicca
Minulla on höyrypesuri, eikä siinä ole kalkin poisto mikään ongelma. Samalla tavalla vedenkeittimeen, kahvinkeittimeen jne tarvitsee aika ajoin tehdä kalkinpoisto. Hyvä Puhtaus lehdessä oli hyviä käyttökohteita höyrypesurille, joita en ollut aiemmin tullut ajatelleeksi. Taas on enemmän käyttöä laiteelle.
- Emmenttaali
meriicca kirjoitti:
Minulla on höyrypesuri, eikä siinä ole kalkin poisto mikään ongelma. Samalla tavalla vedenkeittimeen, kahvinkeittimeen jne tarvitsee aika ajoin tehdä kalkinpoisto. Hyvä Puhtaus lehdessä oli hyviä käyttökohteita höyrypesurille, joita en ollut aiemmin tullut ajatelleeksi. Taas on enemmän käyttöä laiteelle.
Meillä on kotona sekä keskuspölynimuri että imevä höyrypuhdistin. Molempia tarvitaan, pienemmässä talossa tai asunnossa pärjäisin kyllä ilman keskuspölynimuria.
Vaikka minullakin on mikrokuituliinoja ja siivoan säännöllisesti, minulla on kyllä höyrypuhdistimelle käyttöä. Esim. kylpyhuoneen, saunan, lattiakaivon pesu, keittiön perusteellisempi siivous; jääkaapin tiivisteet, uuni,,, huonekalujen kangaspäällisten pesu, mattojen pesu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859