Matkapyyheliina

Kannattava ostos?

Onko jollakin ja kokemusta kevyestä ranta- kylpy?pyyhkeestä. Näin sellaisen Stockmannilla. Maksoi n. 25 euroa. Valmistettu jostain polyesteristä ym. Painoi todella vähän ja oli suurikokoinen. Saako niitä pyyhkeitä jostain muualtakin ja ehkä edullisemmin? Ja ennenkaikkea, onko se pyyhe käytössä kätevä?

5

4234

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljon kokemuksia
      • Matkalainen

Sieltä löytyi ihan kelpo vinkkejä.

• aikn

Moi!
      Käy katsomassa Clas Ohlssonilta. Ei varmaan maksa 25€. Itse löysin Siljan Ruotsin laivalta. Hinta alle kympin.

• koiran tassu kuvioin.

niitä omepele parit yhteen , niin eiköhän siitä kehkeydy. Värit beige ja sininen. Niillä olen reissut pärjäillyt. Muista pestä se aluksi tai ainakin kastella ja vääntää kuivumaan. Silloin imee rutosti.
        Joskus näin metritavarana kaupassa mikrofleeseä, (kylpytakiksi) mutta...

• Stadium Ikea
        koiran tassu kuvioin. kirjoitti:

niitä omepele parit yhteen , niin eiköhän siitä kehkeydy. Värit beige ja sininen. Niillä olen reissut pärjäillyt. Muista pestä se aluksi tai ainakin kastella ja vääntää kuivumaan. Silloin imee rutosti.
        Joskus näin metritavarana kaupassa mikrofleeseä, (kylpytakiksi) mutta...

Itsellä tuo Clasun pyyhe.Oli kyllä halpa,muttei kovin "miellyttävä" ja ei niin imukykyinen.Ja kuivuu yhtä hitaasti/nopeasti kuin "normi"pyyhe.Stadiumilla löytyy kanssa oma "halpa"versio matkapyyhkeestä,ajattelin sitä kokeilla seuraavaksi.Tai sitten käyn Ikeasta hakemassa jonkun pienen pyyhkeen,ovat sen verran ohuita että kuivuvat nopeasti.Ja menevät pieneen tilaan ja maksavat jotain 1,95-3,95€.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      53
      937
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      69
      721
    3. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      58
      712
    4. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      55
      670
    5. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      39
      616
    6. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      33
      583
    7. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      61
      582
    8. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      576
    9. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      78
      486
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      36
      457
    Aihe