Onko jollakin ja kokemusta kevyestä ranta- kylpy?pyyhkeestä. Näin sellaisen Stockmannilla. Maksoi n. 25 euroa. Valmistettu jostain polyesteristä ym. Painoi todella vähän ja oli suurikokoinen. Saako niitä pyyhkeitä jostain muualtakin ja ehkä edullisemmin? Ja ennenkaikkea, onko se pyyhe käytössä kätevä?
Matkapyyheliina
5
4189
Vastaukset
- paljon kokemuksia
käy lukemassa
http://www.pallontallaajat.net/pt2/keskustelu/index.php?topic=2109.0
Siellä oli myös käytännöllisiä ja edullisia vaihtoehtoja tuolle kysymällesi tuotteelle.- Matkalainen
Sieltä löytyi ihan kelpo vinkkejä.
- aikn
Moi!
Käy katsomassa Clas Ohlssonilta. Ei varmaan maksa 25€. Itse löysin Siljan Ruotsin laivalta. Hinta alle kympin.- koiran tassu kuvioin.
niitä omepele parit yhteen , niin eiköhän siitä kehkeydy. Värit beige ja sininen. Niillä olen reissut pärjäillyt. Muista pestä se aluksi tai ainakin kastella ja vääntää kuivumaan. Silloin imee rutosti.
Joskus näin metritavarana kaupassa mikrofleeseä, (kylpytakiksi) mutta... - Stadium Ikea
koiran tassu kuvioin. kirjoitti:
niitä omepele parit yhteen , niin eiköhän siitä kehkeydy. Värit beige ja sininen. Niillä olen reissut pärjäillyt. Muista pestä se aluksi tai ainakin kastella ja vääntää kuivumaan. Silloin imee rutosti.
Joskus näin metritavarana kaupassa mikrofleeseä, (kylpytakiksi) mutta...Itsellä tuo Clasun pyyhe.Oli kyllä halpa,muttei kovin "miellyttävä" ja ei niin imukykyinen.Ja kuivuu yhtä hitaasti/nopeasti kuin "normi"pyyhe.Stadiumilla löytyy kanssa oma "halpa"versio matkapyyhkeestä,ajattelin sitä kokeilla seuraavaksi.Tai sitten käyn Ikeasta hakemassa jonkun pienen pyyhkeen,ovat sen verran ohuita että kuivuvat nopeasti.Ja menevät pieneen tilaan ja maksavat jotain 1,95-3,95.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup322976Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232695Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua372276Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652127Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4211668- 601143
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45948