Indonesiaan

Swen

Marraskuussa kuukaudeksi Indonesiaan, lapset tulee mukaan, 2-vuotias ja 0,5-vuotias. Onko kokemuksia pitkistä lennoista (pienten lasten kanssa)? Entä kyseisestä maasta? Vinkkejä voi myös laittaa, että mitä kannattaa huomioida.. Kiitos!

9

606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiertäjä74

      Oletko ihan tosissasi viemässä puolivuotiasta kuukaudeksi jonnekkin tropiikkiin, kenties vielä jonnekkin saarelle missä ei ole kunnon sairaaloita taikka pätevää/kielitaitoista henkilökuntaa?? Mitäs jos vauva saa rajun salmonellan taikka malarian siellä ollessa, kuumuus ja muutaman päivän ripulointi ja hän on jo aivan henkihievärissä. Itse en kyllä lähtisi ja olen itse 4v ja 8kk vauvan äiti ja viimeksi oltiin vuoden vaihteessa Argentiinassa mutta se on suurkaupunki jossa on apu lähellä. Matkat menee hyvin kun varaat uusia leluja 2v mukaan.

      • ottaisi

        tämän viestin kirjoitusta ihan tosissaan (ks. kirjoittamisen kellonaika)


      • ed.kirj.
        ottaisi kirjoitti:

        tämän viestin kirjoitusta ihan tosissaan (ks. kirjoittamisen kellonaika)

        mahtaakohan päässäsi raksuttaa sen vertaa että tajuaisit että EHKÄ muualla puolella palloa asuvat ihmiset myös lukevat ja keskustelevat näillä palstoilla, että pistä sinä se kellosi suomen aikaan niin minä pysyn tässä -4GMT:ss:ä...uskomattomia ummikoita täällä...


      • just joo
        ed.kirj. kirjoitti:

        mahtaakohan päässäsi raksuttaa sen vertaa että tajuaisit että EHKÄ muualla puolella palloa asuvat ihmiset myös lukevat ja keskustelevat näillä palstoilla, että pistä sinä se kellosi suomen aikaan niin minä pysyn tässä -4GMT:ss:ä...uskomattomia ummikoita täällä...

        Että ihan "muualla puolella palloa asuvat" ja ihan kokonaisen 4 tunnin aikaerolla. Usko mitä haluat, lukija osaa hoksata. Olet muuallakin ollut kertomassa oivia vinkkejä Argentiinan matkastasi. Heh


      • new york new york
        just joo kirjoitti:

        Että ihan "muualla puolella palloa asuvat" ja ihan kokonaisen 4 tunnin aikaerolla. Usko mitä haluat, lukija osaa hoksata. Olet muuallakin ollut kertomassa oivia vinkkejä Argentiinan matkastasi. Heh

        ihan tiedoksesi vain jotta yleissivistyksesi kasvaa niin tuo GMT aika lasketaan LONTOON ajasta taakseppain BÖRJE, googletappa vahan ja tule tanne sitten antamaan hyvia mielipiteitasi, ja edelleenkin Argentiina on loistava matkailumaa.


      • ja sitten vasta niinta LOIS...
        new york new york kirjoitti:

        ihan tiedoksesi vain jotta yleissivistyksesi kasvaa niin tuo GMT aika lasketaan LONTOON ajasta taakseppain BÖRJE, googletappa vahan ja tule tanne sitten antamaan hyvia mielipiteitasi, ja edelleenkin Argentiina on loistava matkailumaa.

        http://wwp.greenwichmeantime.com/ lue silta ja sen jalkeen tuo idiootit mielipiteesi tanne, paha mokaaa...hahhaaa!


      • itse olet päätellyt
        new york new york kirjoitti:

        ihan tiedoksesi vain jotta yleissivistyksesi kasvaa niin tuo GMT aika lasketaan LONTOON ajasta taakseppain BÖRJE, googletappa vahan ja tule tanne sitten antamaan hyvia mielipiteitasi, ja edelleenkin Argentiina on loistava matkailumaa.

        etten juuri asuisi Lontoossa. Senkin ummikko! Itse sorrut samanlaiseen ennakkokäsitykseen, josta syytät muita. Sivistynyttäkö?


      • ?????
        ottaisi kirjoitti:

        tämän viestin kirjoitusta ihan tosissaan (ks. kirjoittamisen kellonaika)

        tämän viestin kirjoitusta ihan tosissaan (ks. kirjoittamisen kellonaika) Onko täällä nykyään joku aikarajoitus milloin voi kirjoittaa??


      • kerppulainen
        itse olet päätellyt kirjoitti:

        etten juuri asuisi Lontoossa. Senkin ummikko! Itse sorrut samanlaiseen ennakkokäsitykseen, josta syytät muita. Sivistynyttäkö?

        Kommentoisin tähän seuraavaa, kysymys oli aivan asiallinen sekä siihen tehty ensimmäinen vastaus. Jokaisen omia näkökantoja, sitä en ymmärrä että miten joku voi "kyseenalaistaa" toisen tekstiä kellonajan mukaan...varsinkin jos asustaa siellä "Lontoossa" jossa ei ole kello 00.00 kun suomessa on puoliyö...hmm...vai oliko tekstissä mielestäsi jotain korjattavaa vai ärsyttääkö sinua vain tuo kellonaika?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe