Saisinko vinkkejä?

2+2 perhe

Joulun ja vuodenvaihteen olemme useampaan kertaan viettäneet Gran Kanarialla eri kohteissa. Nyt kiinnostaisi Teneriffa, etenkin Playa del Americas, kun lastenkanssa ollaan menossa. Hotellilta (tai apartamentokselta) toivoisimme kahta makuuhuonetta. Olisiko kenelläkään antaa suosituksia? Mitään luksusta emme hae, sillä majoitus lähinnä lepoon (lue: ei mitään yökerhojytkettä lähellä)ja aamu/välipalan valmistamiseen.

Lapset ovat alakouluikäisiä ja nauttivat vedessä puljaamisesta ja jaksavat patikoidakin. Mitään kulttuurihistoriaa tai erityisiä nähtävyyksiä emme lomalta kaipaa vaan mukavaa ja rentoa yhdessäoloa valossa ja toivottavasti lämmössäkin. Retkeily, käyskentely ja vesileikit lähinnä loman pääpointtina.

Kiitän kaikista mukavista vinkeistä!

8

740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy

monta mukavaa kohdetta Playa Fañabe...

• suurperhe1

miettineet mitään muuta kohdetta? Me kyllästyimme viimein säiden arvailuun ja kylmiin sateisiin ja lähdemme talvella samoihin aikoihin Dominikaaniseen. En ollut tullut verranneeksi hintoja, melkein samoihin menee, ellei halvemmaksikin, kun on hyvä all inclusive -hotelli.

Vain mietittäväksi..Ei kehotus tai käsky :)

• ja niistä säistä

Mitä siellä arvailette.Olen nyt tässä Playa Fañabessä asunut 8 vuotta ja satanut on muutaman kerran,yölämpötilat laskee jopa 14 asteeseen,mutta uskaltaisin edelleen suositella enemmän kun Dominikaanista tasavaltaa LAPSIPERHEELLE!!!!

• suurperhe1
        ja niistä säistä kirjoitti:

Mitä siellä arvailette.Olen nyt tässä Playa Fañabessä asunut 8 vuotta ja satanut on muutaman kerran,yölämpötilat laskee jopa 14 asteeseen,mutta uskaltaisin edelleen suositella enemmän kun Dominikaanista tasavaltaa LAPSIPERHEELLE!!!!

kanariavouhkaajan hyökkäävä sävy tuossakin vastauksessa. Olet asunut siellä 8v., nuo sadepäivämäärät voinet kertoakin? Mahtaa olla karua teilläpäin..

Tässä sen näkee, ehdotapa jotain asiaan kuulumatonta, niin hysteerikko on valmis ampumaan haulikolla.

Lapsiperheet muuten aidosti matkustavat muuallekin kuin Kanarialle. Mekin esim. Kreikkaan, Tunisiaan, Marokkoon, Egyptiin, Kyprokselle, Espanjaan jne., ja suositustenkin perusteella myös Dominikaaniseen. Tuttavaperhe oli siellä ja ihan ehjänä tulivat Suomeen.

Ai niin, ja olemme olleet Kanariallakin, 3krt., on satanut(!?) ja paistanut. Sateella vettä tulvi bungalovin oven alta niin, että Reino-tohvelin suusta meni vesi sisään (tämä Inglesissä). Ei ole pelkkää arvailua siis.

• oliko joku
        suurperhe1 kirjoitti:

kanariavouhkaajan hyökkäävä sävy tuossakin vastauksessa. Olet asunut siellä 8v., nuo sadepäivämäärät voinet kertoakin? Mahtaa olla karua teilläpäin..

Tässä sen näkee, ehdotapa jotain asiaan kuulumatonta, niin hysteerikko on valmis ampumaan haulikolla.

Lapsiperheet muuten aidosti matkustavat muuallekin kuin Kanarialle. Mekin esim. Kreikkaan, Tunisiaan, Marokkoon, Egyptiin, Kyprokselle, Espanjaan jne., ja suositustenkin perusteella myös Dominikaaniseen. Tuttavaperhe oli siellä ja ihan ehjänä tulivat Suomeen.

Ai niin, ja olemme olleet Kanariallakin, 3krt., on satanut(!?) ja paistanut. Sateella vettä tulvi bungalovin oven alta niin, että Reino-tohvelin suusta meni vesi sisään (tämä Inglesissä). Ei ole pelkkää arvailua siis.

parjattu vakkari vai ehkäpä jopa provo?

• sitten
        suurperhe1 kirjoitti:

Inglesissä.Karua on,se on totta.tosin en vesisateita ja lumitöitä kaipailekaan ja juuri siksi asun täällä ja nautin auringosta ja muutenkin elämästäni.Te voitte mun puolesta matkustella ihan missä haluatte,ei se mua kiinnosta!!

• sitten on
        suurperhe1 kirjoitti:

Inglesissä.Karuahan täällä on,se on totta.Tosin en vesisateita ja lumitöitä kaipailekaan ja juuri siksi asun täällä ja nautin auringosta ja muutenkin elämästäni.Te voitte mun puolesta matkustella ihan missä haluatte,ei se mua kiinnosta!!

• Anonyymi

Haku saisiko vettä.
      Pienet Heimo vesikylät joissa ei tarvitse käyttää lisäaine aseita apteekki termistöä.

Tulevat läpi huutamaan ostovesi pulloon s Pankki kortin käyttö Kärsämäki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      5
      2878
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2517
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1383
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1330
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1211
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      959
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      853
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      776
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      26
      632
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      596
    Aihe