Mikä on teidän suosikkinne Princen b-puolista? B-puolethan siis ovat vinyylisinglen mukana tulevia bonuskappaleita, jotka eivät itse varsinaisille albumeille päätyneet.
Princellähän näitä on useita etenkin 80-luvulta ja niitä löytyykin miehen Hits & B-Sides-kokoelmalta noin 20 kappaletta. 90-luvulla niiden julkaisu jäi kuitenkin vähemmälle; viimeinen b-puoli taitaakin löytyä Gold Experience-levyn Gold-singleltä.
Oma suosikkini on joko She's Always In My Hair tai 17 Days. She's Always In My Hair löytyy Rasberry Beret-singleltä. Hauskaa sinänsä, että kappale on mielestäni parempi kuin yksikään biisi itse Around The World In A Day:ltä (yhtään albumia kuitenkaan vähättelemättä).17 Days löytyy When Doves Cry:n b-puolelta ja on myös erittäin tasokas.
Paras b-puoli?
5
827
Vastaukset
- jukka
mielestä paras b-puolisinkku Princen singleiltä. :)
- Daddy Pop
taitaa tällä hetkellä olla minunkin suosikkini. Erotic City on myös hyvä. Ja Horny Toad on hauska, Jack U Off -kappaleen lisäksi ainoa rockabilly-biisi josta yhä pidän.
- tilt
Tuo on kyllä niin tarttuva ja yksinkertaisesti kova biisi että olisi voinut olla jopa Purple Rainilla mukana ;)
Muita hyviä ovat mielestäni aliarvostettu funk-jammailu Escape, Erotic City ja kaunis balladi Power Fantastic.- Luffy91
on kyllä todella hyvä kappale, helposti yksi parhaita b-puolia. Oletteko kukaan muuten katsoneet Lovesexy-kiertueen konserttivideota? Jos ette, niin katsokaa ihmeessä; kaksi tuntia Princeä parhaimmillaan! Siinähän konsertti alkaa Erotic Cityllä vähintäänkin erikoisella koreografialla maustettuna :).
Hieman pilkunnussintaa, mutta Power Fantastic ei ole b-puoli, vaikka se B-sides-levyltä löytyykin, vaan se on ennenjulkaisematon biisi. Loistava kappale kuitenkin.
- b-puolia
tavallisillakin cd-sinkuilla, ei vaan vinyylilevyllä. Siitä vaan tulee se nimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 771075
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723