Siveysvyössä osa2

Orjapoika

...Jatkoa

Oli kulunut jo yli kolme viikkoa siitä kun olin viimeksi päässyt purkamaan paineitani. Kiima kävi sietämättömäksi, ajattelin seksiä kaikenaikaa. En voinut tietää kauanko Satu vielä aikoo pitää minua siveysvyössäni. Ajattelin jo murtaa tuon pikkulaitteen, mutta sitten mieleeni tulivat taas Tiinan ottamat kuvat.

Olin menossa taas illalla Sadun luokse niin kuin lähes joka ilta. Siivosin pesin astioita jne. ollen aina alasti. Sadun niin halutessa tyydytin häntä, usein moneen otteeseen illan aikana. Tavallaan nautin kaikesta tästä, enhän ennen ollut saanut minkäänlaisia seksi kokemuksia naisten kanssa, mutta toisaalta kivekseni olivat kipeinä kiimasta ja paineesta.

Tänään oli Tiinakin paikalla. Tytöt kertoivat, että tänään olisi tiedossa jotain kivaa, jos ei minulle niin ainakin heille. Kuvaamme pienen filmin jossa sinä rakastelet, jos filmistä tulee hyvä saatat saada tänään, mutta ensin niin kuin aina riisu vaatteesi. Filmi tulee vain kotikäyttöön, paitsi jos et ole kiltti poika…

Sari komensi minut kontilleen ja seuraamaan häntä makuuhuoneeseen. Sari avasi pöytä laatikon, jonka tiesin sisältävän erilaisia seksi leluja. Hän kaivoi sieltä ison kumidildon ainakin 30cm pitkän ja 5cm paksun. Ensimmäisessä otoksessa tämä tulee olemaan seksikumppanisi ja toisessa ehkä jompikumpi meistä sanoi Satu ja naurahti katsoessaan Tiinaa joka jo puuhasteli videokameran kanssa.

Haluaisin kuvata kohtauksen jossa tyydytät itsesi tällä sauvalla, jos se onnistuu hyvin niin edetään sitten seuraavaan kohtaukseen sanoi Tiina, samalla kun Satu ojensi mustan tekopeniksen minulle. Satu oli käynnistänyt vibraattorin sauvassa joka surisi hiljaa nyt minun kädessäni. Satu siirtyi syrjemmälle kun Tiina alkoi antamaan ohjeita. Ensiksi ota se suihin. tein työtä käskettyä. Sitten Tiina pyysi sitä mitä olin pelännytkin ”työnnä se nyt pyllyysi”. Sauva oli niin iso etten uskonut saavani sitä sisääni. ”Laita se lattiaa vasten ja istu sen päälle niin menee sisään” Tiina neuvoin. Aloin yrittämään neuvon mukaan vaikka en itsekkään tahtonut uskoa, että työntelin jättiläisdildoa perseeseeni kameran edessä. Yrityksistäni huolimatta en saanut sauvaa sisääni. Silloin Tiina laski kameran alas ja kysyi ”Haluatko sinä jatkaa selibaattiasi vielä toiset kolme viikkoa.” Vastasin ”En valtiattareni.” Jolloin satu neuvoi minua tekemään kuten käsketään tai niin tapahtuu. Yritin uudestaan ja painauduin niin lujaa sauvaa vasten kuin pystyin jolloin se työntyi sisääni. Tuntui kuin persereikä repeäisi. Aloin työntelemään sauvaa sisääni ohjeiden mukaan näytellen kuin se olisi ollut ihaninta mitä tiedän.

Noin 15 minuutin esityksen jälkeen Satu komensi minut sängylle kontilleni, johon minut köytettiin niin etten voinut enää liikkua. Tuijotin edessä olevaa seinää kontillani paksu sauva perseessäni. En tiennyt mitä tytöt tekivät, mutta pian Tiina tuli vierelleni, hänellä oli päällään musta toppi ja lyhyt musta minihame, Sadulla oli muutoin samanlaiset vaatteet mutta hame oli farkkukangasta. Näin sivusilmällä kuinka Tiina riisui stringinsä jalastaan sitten hän asetteli ne päähäni siten, että pillunkohta tuli vasten nenääni. Tiina kertoi mielistelevällä äänellä ”Satu oli kuulemma saanut opetettua sinusta sen verran hyvän pillun nuolijan, että nyt voisi olla lypsyn aika, sitä varten minulla on tällainen astia sinulle.” Hän näytti muovista läpinäkyvää mitta-astiaa. ”saadaanpa mitattu paljonko täältä tulee” Samalla kun puristi kiveksiäni. Satu irrotti lukon siveysvyöstäni ja tunsi välittömästi kullini alkavan kasvaa. Satu kielsi minua ”Äläkä yritä kurkkia pippeliäsi, se on sinulta kielletty.” Tuijotin tiukasti eteeni, sillä en halunnut suututtaa tyttöjä. Nyt satu jatkoi runkkausta jonka hän lopetti kesken kolme viikkoa aiemmin. Olin hyvin pian laukeamisen partaalla ja taas Satu lopetti tyydyttämiseni kesken. ”nyt näytetään miten sitä sauvaa käytetään” Sanoi hän ja alkoi survoa edelleen perseessäni olevaa sauvaa rajusti edestakaisin. Aloitin vaikeroinnin, mutta Satu käski minua ”Pyydä tätä lisää niin kuin kiimainen huora jos haluat minun vielä koskevan pippeliisi”. Aloin anelemaan Satua jotta hän panisi minua kovempaa sauvallaan, vaikka käsittely oli jo ennestään rajua. Nyt Tiina alkoi runkata kulliani hiljalleen hyvin kevyellä otteella. Olin useita minuutteja tilassa jossa olin juuri laukeamassa, mutta en aivan. Välillä Satu runnoin sauvaa anukseeni, välillä Tiina runkkasi kulliani. Viimein laukesin mitta-astiaan jota Tiina piteli allani, Spermaa tuntui tulevan loputtomasti ja ensimmäiset siemensyöksyt tuntuivat jopa tuskallisilta.

Viimein kun kullini oli lopettanut sperman ruiskutuksen, Satu otti Tiinan stringit päästäni ja laittoi tilalle silmäni pettävän siteen. Sitten tytöt poistuivat huoneesta, jättäen minut ainakin puoleksi tunniksi yksinäni. Sauvan patteritkin alkoivat pikkuhiljaa hyytymään tai ainakin minusta kuulosti siltä. Viimein kun he palasivat, toinen heistä veti sauvan perseestäni kerta nykäisyllä jolloin tuntui kuin perseaukkoni olisi jäänyt auki, niin paljon se oli venynyt tässä käsittelyssä. Sitten minut irrotettiin ja käännettiin selälleni. Seurasi taas jääpalat joiden jälkeen sain siveysvyöni takaisin. Satu otti siteen silmiltäni ja antoi sauvan käteeni ja kehotti käydä puhdistamassa sen, sillä sitä ehkä tarvitaan vielä. Kun palasin makasivat tytöt sängyllä suudellen toisiaan. Sain toimia heidän hierojanaan ja nuolijanaan vuoron perään kummallekin. Lopulta kun molemmat heistä olivat tulleet useita kertojan minun nuollessa heitä, heidän runkatessaan sauvoilla toisiaan tai muuten vain hyväillen, makasimme kaikki kolme sängyllä kaikki alasti siveysvyötäni lukuun ottamatta.

Minua panetti taas ja huomasin sen pystyyn pyrkivästä kullistani. Joka kuitenkaan ei voinut enää seisoa. Satu sanoi minulle ”Voit poistua tältä erää otan yhteyttä kun sinulle on taas käyttöä, muista olla kiltti poika. Ensi kerralla minä en taida olla näin kiltti sinulle, en tosiaankaan…” Keräsin vaatteeni ja olin jo lähtemässä kun Satu huusi perääni ”Mikä unohtui?” Palasin takaisin ja kysyin ”Mitä unohdin valtiattareni?” Silloin Tiina heilutteli mittalasia johon olin tullut ”Näyttä olevan vajaa puoli desiä, uskon että jos odottaisimme seuraavaa kertaa hiukan pidempään voisit saada jopa desin, mitä sinä luulet?” ”En tiedä valtiattareni” Vastasin. ”No ei muuta kuin kippis” sanoi Tiina ja antoi spermalasin minulle. Satu näytti kädellään merkkiä, että minun pitäisi juoda oma tuotokseni sanoen ” Juo vain, tästä lähtien sinä juot aina kaiken spermasi mitä tuotatkin, pannaan vaan kierrätykseen” Olin toki maistanut spermaani ennenkin, mutta en ikinä ollut juonut koko lastia, joka tällä kertaa oli vielä aika isokin. Nostin lasin huulilleni ja kaadoin spermani suuhuni ja nielin sen. tytöt repesivät hysteeriseen nauruun, kun minä vielä yritin niellä viimeisiä limaiselta tuntuvia tippoja. Poistuin kotiini sekavin ajatuksin. Toisaalta kokemus oli ollut kiihottava ja olinhan saanut viimeinkin naisen kanssa, peräti kahden kanssa. Mutta toisaalta sauvan käyttö ja tilanteen filmaaminen eivät olleet erityisesti mieleeni. No ei auttanut muuta kuin jäädä odottelemaan, että Satu ottaisi taas yhteyttä.

2

6208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Julia

tää oli hyvä!!!

Jatka tätä pian...

ja siinä PAAALOJON seksii:):)!

• Herman

Juu, tää on hieno, jatka vaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      224
      6979
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1259
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1062
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      901
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      855
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      847
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      804
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe