Eivät ole vielä matkatoimistot ilmoitelleet mahdollisista matkoista syksy/talvi 2009-2010. Pitää vielä odotella tämän kuun puoliväliin tietoja.
On vaan helppo matkustaa kun suora lento melkein perille asti.
Eilattiin
9
1081
Vastaukset
- sunnuntaisin
eilen tuli AM:n esite, ja ainakin heillä lentopäviä tuo
- kymysysss
tää kysymys tuntuu varmaan tyhmältä. Mutta silti . mikä on AM--eli millainen matkanjärjestäjä. kiitos vastauksesta
- aurinkomatkat?????
kymysysss kirjoitti:
tää kysymys tuntuu varmaan tyhmältä. Mutta silti . mikä on AM--eli millainen matkanjärjestäjä. kiitos vastauksesta
matkanjärjestäjänä varmaankn yksi Suomen parhaimpia.
- ole moista
esitettä saanut. Matkat tulevat kuulemma myyntiin nyt pääsiäisen jälkeisellä viikolla. Kiva tietää, että ainakin lennetään sinne.
Toki muutakin tietoa tarvitaan hotelleista ja päivämääristä.
Odottelen myös Lomamatkojen esitettä.
Pikkasen vielä odottelua!!!!!!!!!! :) - kymysyss
aurinkomatkat????? kirjoitti:
matkanjärjestäjänä varmaankn yksi Suomen parhaimpia.
Kiitos tiedosta. Joo, aurinkomatkat on hyvä. olin itse eilatissa 26.03-02.04 2009 aurinkomatkojen reissulla --ja tykkäsin paljon. uudestaan aattelin lähtee, mut luulin ,et toi am on joku muu järjestäjä
- tyhmiä kysymyksiä
kymysyss kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Joo, aurinkomatkat on hyvä. olin itse eilatissa 26.03-02.04 2009 aurinkomatkojen reissulla --ja tykkäsin paljon. uudestaan aattelin lähtee, mut luulin ,et toi am on joku muu järjestäjä
ole olemassakaan? "Ei kysyvä tieltä eksy" :)
Itse olin maaliskuun puolessa välissä Lomamatkojen matkalla. Sanverran tyytyväinen matkaani, että tosiaa syksyllä haluais uudelleen.
Olitko nimenomaan Aurinkomatkoihin järjestäjänä tyytyväinen? Missä hotellissa olit? Mitä kaikkea viikon aikana teit/reissasit? - edelliseeen
tyhmiä kysymyksiä kirjoitti:
ole olemassakaan? "Ei kysyvä tieltä eksy" :)
Itse olin maaliskuun puolessa välissä Lomamatkojen matkalla. Sanverran tyytyväinen matkaani, että tosiaa syksyllä haluais uudelleen.
Olitko nimenomaan Aurinkomatkoihin järjestäjänä tyytyväinen? Missä hotellissa olit? Mitä kaikkea viikon aikana teit/reissasit?JEP!
olimme tyytyväisiä sekä paikkaan ,että aurinkomatkojen järjestelyihin.Kävimme kakspäiväisellä Jerusalemin reissulla, taban risteilyllä, koralleja katselemassa---korallit ovat mahtavia--olemme jo kaksi kertaa käyneet koralleja katselemassa egyptissä.Eilat paikkana on aika pieni, mut siisti eikä kukaan tyrkytä sinulle mitään--ei roiku hihassasi ,että first price--only for you---hygieniataso on hyvä--syötiin melkein mitä vaan eikä vatsa rempannut---ainoo oli ,että ostimme kyllä kaupasta juomaveden--kait raanavesikin on ihan juotavaa--mutta maku on vähäsen outo ,kun se on merivedestä suodatettu--mutta sehän onkin vaan makukysymys tää vesihomma---ai niin observatoriossakin kävimmwe---se kyl kannattaa käydä kattoon--ja sit tietysti delfiinit---niiden kanssa pääsee sukeltelemaan---maksua vastaan---jos on sukellustaidot--ei muuta kuin hyvää matkaa kaikille--jotka ovat eilatiin menossa---itsekin jo sinne uudestaan haluava - jatkoooo
edelliseeen kirjoitti:
JEP!
olimme tyytyväisiä sekä paikkaan ,että aurinkomatkojen järjestelyihin.Kävimme kakspäiväisellä Jerusalemin reissulla, taban risteilyllä, koralleja katselemassa---korallit ovat mahtavia--olemme jo kaksi kertaa käyneet koralleja katselemassa egyptissä.Eilat paikkana on aika pieni, mut siisti eikä kukaan tyrkytä sinulle mitään--ei roiku hihassasi ,että first price--only for you---hygieniataso on hyvä--syötiin melkein mitä vaan eikä vatsa rempannut---ainoo oli ,että ostimme kyllä kaupasta juomaveden--kait raanavesikin on ihan juotavaa--mutta maku on vähäsen outo ,kun se on merivedestä suodatettu--mutta sehän onkin vaan makukysymys tää vesihomma---ai niin observatoriossakin kävimmwe---se kyl kannattaa käydä kattoon--ja sit tietysti delfiinit---niiden kanssa pääsee sukeltelemaan---maksua vastaan---jos on sukellustaidot--ei muuta kuin hyvää matkaa kaikille--jotka ovat eilatiin menossa---itsekin jo sinne uudestaan haluavaSiis olemme aikaisempina vuosina käyneet egptin kautta punaisessa meressä snorklaamassa. nyt kolmannen kerran eilatin kautta punaisessa meressä snorklamassa.Jerusalemin reissulla olitiin kaks päivää, kun mielestämme yksi päivä siellä on ihan liian vähäsen .On niin paljon nähtävää. Tääkin on tietysti makukysymys.
- pääsiäistipu
Katselin molempien matkatoimiston hintoja. Jos matkustaa yksi aikuinen alle 14 vuotiaan kanssa, saa toiselta matkanjärjestäjältä lapsialennuksen 25 %. Hintaeroa esim huhtikuun lähdöllä on jopa 345 eur Dan Panorama-hotelliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904