Kyykky 190cm:lle?

Hujoppi*

Terve,
Mulla oli custom kevari muutama vuosi sitten. Mutta jälkifiiliksenä jäi että urheilullisempi ois voinu olla kivempi ja tuulelta suojaavat katteet myös eduksi eli kyykky? En ole kyykyllä pahemmin ajanut, Mitä nyt kokeilin kaverin aprilia rs:sää tuolloin ja kyllä sillä ajeli pikku lenkinn eikä mieleen jääny mitään ahtautta.

Eli vanha edukas 90-luvun alun pyörää mietin Esim näitä: Honda CBR 600F, Kawasaki GPX 600R, Suzuki GSX 600, Yamaha FZR 600, Kawasaki ZZ-R 600, Suzuki RF600R.

Kokemuksia taipuuko 190cm järkevästi noihin?

11

1546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fzr1000

itsellä on pituutta 187 ja nuo mainitsemasi kyykyt ovat kyllä aika pieniä minunkin kokoiselle kaverille. Suosittelen 90-luvun pyöristä yamahan thunderace 1000 tai FZR1000. Oma FZR on ainakin ajoasennoltaan parempi kuin nämä uudet kyykyt. Tyyppäsin hiljattain R1:stä ja olo oli kuin olisi ollut nelinkontin siinä pyörän päällä -älyttömän raskasta.

• Hujoppi*

• matula

Mainitsemistasi vaihtoehdoista varmin ostos on tuo CBR600F ja kaupan päälle tulee kokoisellesi karpaasille ihan kohtuullinen ajoasento.

Siihen löytyy kaikki mahdolliset osat ja tarvikkeet ja kulku riittää ihan täysin ja siinä kate suojaa kivasti pitkillä siirtymillä.

• Ensiks

Jos olet customilla ajanu niin osta iso semmoinen
      eikä mitään kyykkyä,aivan hukkaan menee rahasi koska kyllästyt kyykkyyn yhdessä kesässä.

• Hujoppi*

Pystyyhän sen myymään ja ostaa customin jos niin käy kunnon customit tuntuu olevan sitäpaitsi kalliimpia.

• Hujoppi*
      • Vtru

osta honda vtr 1000 - sillä ajelee pidempikin mies mukavasti pitkiä matkojakin. Polvikulma on sopiva, ei väsy selkä, eikä kädet ja silti ajelet sporrtipyörällä. Voisin myydä moisen sulle. Laitapa meiliosoite, niin hierotaan kauppoja.

• siis niska,
        Vtru kirjoitti:

osta honda vtr 1000 - sillä ajelee pidempikin mies mukavasti pitkiä matkojakin. Polvikulma on sopiva, ei väsy selkä, eikä kädet ja silti ajelet sporrtipyörällä. Voisin myydä moisen sulle. Laitapa meiliosoite, niin hierotaan kauppoja.

kädet ja selkä kestäneet kyykkyllä ajoa.

• Bonga

Taitaa noi suositukset mennä omien pyörien mukaan. Tässä siis yksi lisää!
      ZZR-600 on kuutiotilavuuteensa nähden isokokoinen. Jos ajelet yksin ja pidät mutkateistä niin 600cm3 riittää kyllä. Mutta isompi on paikallaan jos matkustajia on useammin 2.
      Kuka kyykkyyn kyllästyy kesässä? No, toinen tykkää vauhdista,kiihtyvyydestä, suojaavista katteista jne. joku taas haluaa istua pystyssä pehmeällä penkillä....joku saattaa ajella jopa soralla..:)

• llcool666

itse olen 190cm ja mulla oli pari vuotta tollanen honda cbr600. vm2000. oli kyllä hyvä ajella pidempiäkin siivuja. siinä yksi varmasti hyvä vaihtoehto. kilsoja tuli 15-20 tkm eikä ikinä ollut pyörässä vikaa, toimi kuin kello.

Toinen vaihtoehto vois olla esim kawan 9r. esim vm 98-99 c-mallin ysissä on aika pysty asento ajella. pitkää siivuu pystyy ajella helposti. ja kulutus tässä 900 kawassa on vielä pienempi kuin tossa 600 cbr:ssä. mulla menee sellanen 4-5L/100km jos iisisti ajelee. kivasti löytyy vääntöä kusiaiseen verrattuna niin ei tarvii mutka teilla olla kokoajan vaihtamassa vaihteita. lähtee mutkasta pienemmilläkin kierroksilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6044
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3131
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2406
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2078
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1751
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1666
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1616
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1521
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe