Kap Verde/Billund

sary

Kumma juttu kun Kap Verde keskusteluissa porukka kirjottaa et välilento tehdään Göteborgiin vaikka se ollaan jo kuukausia tehty Tanskan Billundin lentokentälle Jyllantiin ja tanskalaiset sieltä kyytiin.Juuri tultiin Kap Verdeltä ja oppailta asiaa kyselin kun vähän epäilyttää nää jutut!

4

1283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhhh

me oltiin 12.-20.2.09 Kap Verdessä ja silloin ainakin välilasku oli Göteborgissa mennessä ja tullessa.

Paluumatkalla oli myös ylimääräinen välilasku Teneriffalle, koska perämies oli sairastunut ja haettiin Teneriffalta tuore perämies ohjaamoon:)

• Cão de fila

Eiköhän tuo liene yksi ja sama missä se välilasku on.

Reissussa oltiin 1.-16.1.2009 ja välilasku Göteborgissa.

• sary

Niinpä.Samahan se mihin välilasku tehdään ja muuttuuhan nuo välilaskupaikat.Pääasia on että matka oli upea kokemus vaik pelotti lähtee matkaan kun oli paljon kielteistä esim.Riu Funanasta kirjotettu.Jokainenhan kokee matkan omallalaillaan ja me ollaan tyytyväisiä hotelliin ja Sal saareen.Oli tarkoitus rentoutua lomalla kun ollaan eletty mieheni kanssa raskas ajanjakso perhehuolien ym takia.Santa Marian kylään oli helppo kävellä rantaa pitkin ja tunnelma oli rentouttava.Ruoka hotellilla hyvää ja monipuolista ja drinksut maistuvia.Tasasen lämmintä ja tosiaan vilvottava tuuli viilensi niin et jaksoi paljon kävellä.Rahaa ei mennyt paljoa kun ostettiin vaan lapsenlapsille tuliaisia.Ja ruokahan kuului hintaan.Voitas lähteä uudestaan rentoutumaan.Lentokone oli ahdas mut niinhän nämä lomalennot yleensä on mut itse olen iso ihminen ja mahduin suhtkoht hyvin.Ja kun lämoöseen haluaa niin onhan tuo lentomatka vain pieni osa siitä et hyvin kestää ahtauden.Palvelu hyvä lennolla ja varsinkin menolennolla tosi hyvä ruoka.Ja kolme elokuvaa yksi lasten ja kaks aikuisten.Olisi toinenkin viikko mennyt.Aallot rannalla isoja et meni uiminen polskimiseks.Uima-allasalue hieno.Aina vaan se ei porukka jo jopa kuuden aikaan varaa tuolit vaik ei sais.Hyvää matkaa kaikille jotka menossa Kap Verdeen

• sary
        sary kirjoitti:

Niinpä.Samahan se mihin välilasku tehdään ja muuttuuhan nuo välilaskupaikat.Pääasia on että matka oli upea kokemus vaik pelotti lähtee matkaan kun oli paljon kielteistä esim.Riu Funanasta kirjotettu.Jokainenhan kokee matkan omallalaillaan ja me ollaan tyytyväisiä hotelliin ja Sal saareen.Oli tarkoitus rentoutua lomalla kun ollaan eletty mieheni kanssa raskas ajanjakso perhehuolien ym takia.Santa Marian kylään oli helppo kävellä rantaa pitkin ja tunnelma oli rentouttava.Ruoka hotellilla hyvää ja monipuolista ja drinksut maistuvia.Tasasen lämmintä ja tosiaan vilvottava tuuli viilensi niin et jaksoi paljon kävellä.Rahaa ei mennyt paljoa kun ostettiin vaan lapsenlapsille tuliaisia.Ja ruokahan kuului hintaan.Voitas lähteä uudestaan rentoutumaan.Lentokone oli ahdas mut niinhän nämä lomalennot yleensä on mut itse olen iso ihminen ja mahduin suhtkoht hyvin.Ja kun lämoöseen haluaa niin onhan tuo lentomatka vain pieni osa siitä et hyvin kestää ahtauden.Palvelu hyvä lennolla ja varsinkin menolennolla tosi hyvä ruoka.Ja kolme elokuvaa yksi lasten ja kaks aikuisten.Olisi toinenkin viikko mennyt.Aallot rannalla isoja et meni uiminen polskimiseks.Uima-allasalue hieno.Aina vaan se ei porukka jo jopa kuuden aikaan varaa tuolit vaik ei sais.Hyvää matkaa kaikille jotka menossa Kap Verdeen

Siis tarkotin et porukka jo aamukuuden aikoihin alkaa altaalla varailla tuoleja siis aurngonnousun aikaan mut tuli painovirhe

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      217
      4198
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2695
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      393
      2401
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2333
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      33
      1572
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      532
      1350
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      95
      1316
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1310
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      76
      1281
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1186
    Aihe