pitäisi purkaa pikku wc talostani kokonaan pois? mutta mietityttää että kun poistan tuon pöntön niin miten voiko pöntön viemäri reijän jättää uuden lattian alle vai eikö niihin ole jotain tulppia?? kiitoksia avusta!
wc:n poisto kokonaan
6
2746
Vastaukset
- tulpata...
Eihän sitä tulppaamatta voi sinne jättää. Sieltä se haju kyllä lattian läpi tulee. Täytyy tulpata ehdottomasti ja kunnolla.
- .....
eli reijän voi holetta jättää lattian alle jos tulppaan kunnolla?? ymmärsinkö oikein?
- jos on tulppa
..... kirjoitti:
eli reijän voi holetta jättää lattian alle jos tulppaan kunnolla?? ymmärsinkö oikein?
Viemäriputkesta ei tule mitään tavaraa, jollei pääviemäri äimähdä tukkoon ja se on aika epätodennäköistä. Jos tulppaus ei ole kunnollinen, haju tulee takuulla läpi - siis varmuuden maksimointia.
Vesijohtoa ei saa tulpata piiloon. Jos vedentuloa pöntön vesijohtoon ei pystytä katkaisemaan, on putki tulpattava näkyviin tai pistettävä hana päähän.
Meillä oli putkisto kokonaan lattian ja seinien sisällä eikä jakotukkeja olemassakaan. Meni budjetti yli 1500 euroa, kun vedettiin uudet pintaan:) - nääs...
..... kirjoitti:
Pitää tulpata ettei tule haju ja sitte jos putki tulvii, menee tukkoon jostain kohtaa. Silloin on varma että tulvii rakenteisiin. Tulppia saa valmiina kaikista lvi tarvikkeita myyvistä liikkeistä. Niitä on kaikkiin normaalikokosiin viemäri putkiin. tulppa työnnetään naaraspään liitokseen. jos ei ole naaraspäätä siinä kohtaa valmiina niin ostat samalla sellaisen osan jossa 2 naaraspäätä. Ne valmiit osat on helppoja asentaa ja varmasti tiiviitä.
- ....
nääs... kirjoitti:
Pitää tulpata ettei tule haju ja sitte jos putki tulvii, menee tukkoon jostain kohtaa. Silloin on varma että tulvii rakenteisiin. Tulppia saa valmiina kaikista lvi tarvikkeita myyvistä liikkeistä. Niitä on kaikkiin normaalikokosiin viemäri putkiin. tulppa työnnetään naaraspään liitokseen. jos ei ole naaraspäätä siinä kohtaa valmiina niin ostat samalla sellaisen osan jossa 2 naaraspäätä. Ne valmiit osat on helppoja asentaa ja varmasti tiiviitä.
kiitoksia neuvoista!!
- lisäys
.... kirjoitti:
kiitoksia neuvoista!!
tulppa kannattaa vielä teipata paikalleen jos siihen jostakin syystä kohdistuu painetta tukoksien ym. yhteydessä. Varmuuden maksimointia ehkä mutta ei kallis eikä työläs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450