arabi-kohtaus

mamma mia mamitzu

Entinen mieheni on alkoholisti ja narkomaani ja vielä olessamme yhdessä poikamme oli 5 vuotias. Isä sai yliannostuksen lääkkeistä ja sai jonkillaisen epilepsiatyyppisen kohtauksen jossa hän tärisi maassa ja murisi ja poikani näki sen. Jälkeenpäin poika selitti että isä oli saanut arabi kohtauksen.

5

1317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bebe 80 äitikkä

      Oikeastikin maailmassa on ihmisiä jotka kasvattavat lapsiaan huumeiden keskellä. Se ei ole vitsikästä. Lapsesi pitäisi huostaanottaa.

      • ,.,.,.,.,.,.,

        Luitko oikein. ENTINEN MIES mikä tarkoittaa ettei olla enään yhdessä. Joten lapsen ei enää tarvitse nähdä noita Arabikohtauksia....


      • bebe 80
        ,.,.,.,.,.,., kirjoitti:

        Luitko oikein. ENTINEN MIES mikä tarkoittaa ettei olla enään yhdessä. Joten lapsen ei enää tarvitse nähdä noita Arabikohtauksia....

        Se, mitä lapsellesi tapahtui aikaisempaa ei olekaan merkityksellistä. Eipä vissiin. Se, että et ole enää sen narkkarin kanssa, ei ole mikään selitys. Sinun ei olisi koskaan pitänyt altistaa lastasi huume-elämälle. Kai tämä nyt on aivan yksinkertainen asia sinulle ymmärtää? Sori vaan, mutta vihaksi pistää kaikki narkit, joilla on lapsia tai lemmikkejä, joista ei huolehdita.


      • huumorintaju?
        bebe 80 kirjoitti:

        Se, mitä lapsellesi tapahtui aikaisempaa ei olekaan merkityksellistä. Eipä vissiin. Se, että et ole enää sen narkkarin kanssa, ei ole mikään selitys. Sinun ei olisi koskaan pitänyt altistaa lastasi huume-elämälle. Kai tämä nyt on aivan yksinkertainen asia sinulle ymmärtää? Sori vaan, mutta vihaksi pistää kaikki narkit, joilla on lapsia tai lemmikkejä, joista ei huolehdita.

        taman palstan pitaisi olla jutuille jotka kirjoittaja pitaa hauskana, eika niita pitaisi ottaa turhan vakavasti. tamankin jutun pointti ei varmaankaan ollut avun tai moralisoinnin etsiminen, vaan yksinkertaisesti huvittavan jutun jakaminen. huumeet eivat ole hauskoja, mutta se etta lapsi keksii kutsua mita tahansa kohtausta arabi-kohtaukseksi on. enka usko etta siihen liittyy mitaan rasistista, jos siihen koitat seuraavaksi tarttua. eika tasta pienesta tarinasta voi millaan saada tarpeeksi tietoa moiseen kirjoittajan moralisointiin. han ei enaa ole huumeita kayttavan miehen kanssa ja lapsi on kaiketi turvassa, eiko se ole paaasia.


      • ketä autoit?
        bebe 80 kirjoitti:

        Se, mitä lapsellesi tapahtui aikaisempaa ei olekaan merkityksellistä. Eipä vissiin. Se, että et ole enää sen narkkarin kanssa, ei ole mikään selitys. Sinun ei olisi koskaan pitänyt altistaa lastasi huume-elämälle. Kai tämä nyt on aivan yksinkertainen asia sinulle ymmärtää? Sori vaan, mutta vihaksi pistää kaikki narkit, joilla on lapsia tai lemmikkejä, joista ei huolehdita.

        Tulitko kommenteillasi auttaneeksi jotakuta? Älä tuomitse ja moralisoi ihmistä, jonka taustasta et oikeasti tiedä hevon veetä. Jos haluat oikeasti vaikuttaa, mene johonkin järjestöön, tai älä mene, asenteesi on liian vihamielinen. Tuomitsemalla nimittäin pahennat asioita, oikealla tuella ja ohjauksella voi ihmistä auttaa myös huumeongelmissa. Mutta se vaatii osaamista, jota sinulla ei ole. Kurja olo tuli mullekkin, sivulliselle satunnaiskävijälle. Toiset ihmiset on kummallisia vesittäjiä, osaavat pilata tunnelman heti ilmaantuessaan paikalle. Et suinkaan kuulu heihin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1172
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1028
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      862
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      268
      712
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe