Entinen mieheni on alkoholisti ja narkomaani ja vielä olessamme yhdessä poikamme oli 5 vuotias. Isä sai yliannostuksen lääkkeistä ja sai jonkillaisen epilepsiatyyppisen kohtauksen jossa hän tärisi maassa ja murisi ja poikani näki sen. Jälkeenpäin poika selitti että isä oli saanut arabi kohtauksen.
arabi-kohtaus
5
1317
Vastaukset
- Bebe 80 äitikkä
Oikeastikin maailmassa on ihmisiä jotka kasvattavat lapsiaan huumeiden keskellä. Se ei ole vitsikästä. Lapsesi pitäisi huostaanottaa.
- ,.,.,.,.,.,.,
Luitko oikein. ENTINEN MIES mikä tarkoittaa ettei olla enään yhdessä. Joten lapsen ei enää tarvitse nähdä noita Arabikohtauksia....
- bebe 80
,.,.,.,.,.,., kirjoitti:
Luitko oikein. ENTINEN MIES mikä tarkoittaa ettei olla enään yhdessä. Joten lapsen ei enää tarvitse nähdä noita Arabikohtauksia....
Se, mitä lapsellesi tapahtui aikaisempaa ei olekaan merkityksellistä. Eipä vissiin. Se, että et ole enää sen narkkarin kanssa, ei ole mikään selitys. Sinun ei olisi koskaan pitänyt altistaa lastasi huume-elämälle. Kai tämä nyt on aivan yksinkertainen asia sinulle ymmärtää? Sori vaan, mutta vihaksi pistää kaikki narkit, joilla on lapsia tai lemmikkejä, joista ei huolehdita.
- huumorintaju?
bebe 80 kirjoitti:
Se, mitä lapsellesi tapahtui aikaisempaa ei olekaan merkityksellistä. Eipä vissiin. Se, että et ole enää sen narkkarin kanssa, ei ole mikään selitys. Sinun ei olisi koskaan pitänyt altistaa lastasi huume-elämälle. Kai tämä nyt on aivan yksinkertainen asia sinulle ymmärtää? Sori vaan, mutta vihaksi pistää kaikki narkit, joilla on lapsia tai lemmikkejä, joista ei huolehdita.
taman palstan pitaisi olla jutuille jotka kirjoittaja pitaa hauskana, eika niita pitaisi ottaa turhan vakavasti. tamankin jutun pointti ei varmaankaan ollut avun tai moralisoinnin etsiminen, vaan yksinkertaisesti huvittavan jutun jakaminen. huumeet eivat ole hauskoja, mutta se etta lapsi keksii kutsua mita tahansa kohtausta arabi-kohtaukseksi on. enka usko etta siihen liittyy mitaan rasistista, jos siihen koitat seuraavaksi tarttua. eika tasta pienesta tarinasta voi millaan saada tarpeeksi tietoa moiseen kirjoittajan moralisointiin. han ei enaa ole huumeita kayttavan miehen kanssa ja lapsi on kaiketi turvassa, eiko se ole paaasia.
- ketä autoit?
bebe 80 kirjoitti:
Se, mitä lapsellesi tapahtui aikaisempaa ei olekaan merkityksellistä. Eipä vissiin. Se, että et ole enää sen narkkarin kanssa, ei ole mikään selitys. Sinun ei olisi koskaan pitänyt altistaa lastasi huume-elämälle. Kai tämä nyt on aivan yksinkertainen asia sinulle ymmärtää? Sori vaan, mutta vihaksi pistää kaikki narkit, joilla on lapsia tai lemmikkejä, joista ei huolehdita.
Tulitko kommenteillasi auttaneeksi jotakuta? Älä tuomitse ja moralisoi ihmistä, jonka taustasta et oikeasti tiedä hevon veetä. Jos haluat oikeasti vaikuttaa, mene johonkin järjestöön, tai älä mene, asenteesi on liian vihamielinen. Tuomitsemalla nimittäin pahennat asioita, oikealla tuella ja ohjauksella voi ihmistä auttaa myös huumeongelmissa. Mutta se vaatii osaamista, jota sinulla ei ole. Kurja olo tuli mullekkin, sivulliselle satunnaiskävijälle. Toiset ihmiset on kummallisia vesittäjiä, osaavat pilata tunnelman heti ilmaantuessaan paikalle. Et suinkaan kuulu heihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231172
- 1181028
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97862- 112808
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa268712- 48675
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17657- 41584
- 49569
- 25545