Joka kerta mennessänne synnytyssairalaan siellä on puhtaat lakanat teitä varten, vaikka ne jäivät edellisen synnytyskertanne jälkeen teiltä itseltänne
pesemättä.
Joka kerta lukuisten lapsienne mennessä kouluruokalaan siellä on puhtaat astiat heitä varten, vaikkette ole niitä lastenne edellisen kouluruokailun jälkeen pesseet.
Eivät ne naisten tekemät palkkatyöt mitään erityistä uranautiskelua pääsääntöisesti ole. Te käytätte palveluja runsain mitoin maksamatta niistä.
Huomatkaa tämä
8
791
Vastaukset
- Eivät
vähälapsiset tai lapsettomatkaan pese sairalassa käyttämiään lakanoita tai siivoa tai tiskaa koululla, jollei se kuulu heidän työhönsä.
Palvelut ovat samat kaikkille. Me suurten perheitten äidit olemme töissä 68 vuotiaksi ja saamme siitä huolimatta pienen eläkkeen. Meitä on kaikissa ammateissa.
Itse olen akateemisesti koulutettu, joten siivoan ja tiskaan tai pesen pyykkiä vain kotona. Viidestä lapsesta neljä on aikuista.
Jos sinun työsi on siivoamista tai tiskaamista, niin siitä vain koulunpenkille parempaa ammattia hankkimaan. Aikuisena ja perheellisenä minäkin olen molemmat tutkintoni suorittanut. Eläkkeellä ollessani aion tehdä väitöskirjan.- Suurperheet kuluttavat
"Palvelut ovat samat kaikkille."
Suurperheitten lapsissa on prosentaalinen yliedustus ylimääräistä tukea tarvitsevia vammaisia ja suuri lapsilauma terveitäkin lapsia aiheuttaa suuremman palvelutarpeen kuin tavallisen perheen kaksi lasta.
"Me suurten perheitten äidit olemme töissä 68 vuotiaksi ja saamme siitä huolimatta pienen eläkkeen."
Taitaa se suurperheen nuorin lapsi siirtyä yhteiskunnalle kalliiksi tulevaan laitoshoitoon eli esikouluun jo siinä vaiheessa kun äiti on korkeintaan viisissäkymmenissä. 62-vuotias nainen ei synnytä lasta edes siinä tapauksessa, että lasten ahnehtiminen olisi hänellä verissä.
"Jos sinun työsi on siivoamista tai tiskaamista, niin siitä vain koulunpenkille parempaa ammattia hankkimaan."
Siivoojia ja tiskaajia sekä muita likaisen työn tekijöitä tarvitaan täysin riippumatta siitä, mikä jonkun yksittäisen ihmisen koulutustaso on. On noita akateemisiakin naisia ja ulkomaalaisia Suomessa suurperheen lasten vessanpyttyyn jättämiä kakkarantuja siivoamassa. - sillä
Suurperheet kuluttavat kirjoitti:
"Palvelut ovat samat kaikkille."
Suurperheitten lapsissa on prosentaalinen yliedustus ylimääräistä tukea tarvitsevia vammaisia ja suuri lapsilauma terveitäkin lapsia aiheuttaa suuremman palvelutarpeen kuin tavallisen perheen kaksi lasta.
"Me suurten perheitten äidit olemme töissä 68 vuotiaksi ja saamme siitä huolimatta pienen eläkkeen."
Taitaa se suurperheen nuorin lapsi siirtyä yhteiskunnalle kalliiksi tulevaan laitoshoitoon eli esikouluun jo siinä vaiheessa kun äiti on korkeintaan viisissäkymmenissä. 62-vuotias nainen ei synnytä lasta edes siinä tapauksessa, että lasten ahnehtiminen olisi hänellä verissä.
"Jos sinun työsi on siivoamista tai tiskaamista, niin siitä vain koulunpenkille parempaa ammattia hankkimaan."
Siivoojia ja tiskaajia sekä muita likaisen työn tekijöitä tarvitaan täysin riippumatta siitä, mikä jonkun yksittäisen ihmisen koulutustaso on. On noita akateemisiakin naisia ja ulkomaalaisia Suomessa suurperheen lasten vessanpyttyyn jättämiä kakkarantuja siivoamassa.monien suurperheitten isillä bruttotulot vastaavat kahden ihmisen tuloja. Veroja maksetaan vain enemmän kuin kahden pienipalkkaisen puolison perheessä. Palvelut ovat samat kaikille. Lapsiedut ovat lapsikohtaisia, ei perhekohtaisia. Asumistukia ym me suurperheiset emme yleensä saa, koska on hyvät tulot.
Pienperheellisissä on yleensä enemmän köyhiä ja kouluttamattomia kuin meissä suurperheellisissä. Suurperhe on statusjuttu, johon kaikki eivät yllä. - kerrotko
sillä kirjoitti:
monien suurperheitten isillä bruttotulot vastaavat kahden ihmisen tuloja. Veroja maksetaan vain enemmän kuin kahden pienipalkkaisen puolison perheessä. Palvelut ovat samat kaikille. Lapsiedut ovat lapsikohtaisia, ei perhekohtaisia. Asumistukia ym me suurperheiset emme yleensä saa, koska on hyvät tulot.
Pienperheellisissä on yleensä enemmän köyhiä ja kouluttamattomia kuin meissä suurperheellisissä. Suurperhe on statusjuttu, johon kaikki eivät yllä.on kahden ihmisen tulot, onko ne jotenkin muita parempia vai muuten vaan hyviä työntekijöitäVai ovatko he aina töissä ettei tarvi kotona pesueen kanssa olla.
- huomioon
sillä kirjoitti:
monien suurperheitten isillä bruttotulot vastaavat kahden ihmisen tuloja. Veroja maksetaan vain enemmän kuin kahden pienipalkkaisen puolison perheessä. Palvelut ovat samat kaikille. Lapsiedut ovat lapsikohtaisia, ei perhekohtaisia. Asumistukia ym me suurperheiset emme yleensä saa, koska on hyvät tulot.
Pienperheellisissä on yleensä enemmän köyhiä ja kouluttamattomia kuin meissä suurperheellisissä. Suurperhe on statusjuttu, johon kaikki eivät yllä.Vähintäänkin iso tai jopa suurin osa suurperheistä on maahanmuuttaja- tai vanhollislestadiolaisperheitä, joissa perheen tulot tulevat suurimmaksi osaksi erilaisten sosiaalisten tulonsiirtojen muodossa Kansaneläkelaitokselta. Vaikka suurperheenisä olisi suurituloinen ei hän silti niin paljon veroja maksa, että se kattaisi viiden tai jopa kymmenen lapsen peruskoulu- ja muut kulut. Kaksilapsinen kahden työssäkäyvän vanhemman perhe maksaa itse verojen muodossa lastensa yhteiskunnalle aiheuttamat kulut.
- maksettu ne pesut
ja siivoukset!
AInakin toinen on töissä ja opintorahastakin maksetaan veroa, siksi niitä kerätään että saadaan...olkoon, et ymmärrä kuiteskaan... - itse...
likaisissa lakanoissa ja syötkös likaisista astioista?
- maksaa....
Entäs sinun sairaalamaksusi, tienkäyttösi, tai muun? tai alkoholisti/ tupakoitsija/ liikuntahullun puolisosi terveyden hoidon? Se on voi voi.
Minun lapseni maksavat tulevaisuudessa bne sinun käyttämäsi palvelut. ;) Sen verran huippua tämä verojen maksu on, ettei itse voi valita mihin omat verorahat käytetään.
Jos suomalaiset eivät tekisi lapsia, pysähtyisi yhteiskunta, koska suomalaiset loppuisivat ;) vaan olisipa teitä valittajiakin sitten vähemmän *hihittää*
Minä ainakin olen tehnyt töitä 13-vuotiaasta ja aina maksanut veroni, että ihan kiitos maksan käyttämistäni palveluista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694313
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺684148Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363562Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163143Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342802En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142572Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102354IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251481Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571282Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751069