Joka kerta mennessänne synnytyssairalaan siellä on puhtaat lakanat teitä varten, vaikka ne jäivät edellisen synnytyskertanne jälkeen teiltä itseltänne
pesemättä.
Joka kerta lukuisten lapsienne mennessä kouluruokalaan siellä on puhtaat astiat heitä varten, vaikkette ole niitä lastenne edellisen kouluruokailun jälkeen pesseet.
Eivät ne naisten tekemät palkkatyöt mitään erityistä uranautiskelua pääsääntöisesti ole. Te käytätte palveluja runsain mitoin maksamatta niistä.
Huomatkaa tämä
8
764
Vastaukset
- Eivät
vähälapsiset tai lapsettomatkaan pese sairalassa käyttämiään lakanoita tai siivoa tai tiskaa koululla, jollei se kuulu heidän työhönsä.
Palvelut ovat samat kaikkille. Me suurten perheitten äidit olemme töissä 68 vuotiaksi ja saamme siitä huolimatta pienen eläkkeen. Meitä on kaikissa ammateissa.
Itse olen akateemisesti koulutettu, joten siivoan ja tiskaan tai pesen pyykkiä vain kotona. Viidestä lapsesta neljä on aikuista.
Jos sinun työsi on siivoamista tai tiskaamista, niin siitä vain koulunpenkille parempaa ammattia hankkimaan. Aikuisena ja perheellisenä minäkin olen molemmat tutkintoni suorittanut. Eläkkeellä ollessani aion tehdä väitöskirjan.- Suurperheet kuluttavat
"Palvelut ovat samat kaikkille."
Suurperheitten lapsissa on prosentaalinen yliedustus ylimääräistä tukea tarvitsevia vammaisia ja suuri lapsilauma terveitäkin lapsia aiheuttaa suuremman palvelutarpeen kuin tavallisen perheen kaksi lasta.
"Me suurten perheitten äidit olemme töissä 68 vuotiaksi ja saamme siitä huolimatta pienen eläkkeen."
Taitaa se suurperheen nuorin lapsi siirtyä yhteiskunnalle kalliiksi tulevaan laitoshoitoon eli esikouluun jo siinä vaiheessa kun äiti on korkeintaan viisissäkymmenissä. 62-vuotias nainen ei synnytä lasta edes siinä tapauksessa, että lasten ahnehtiminen olisi hänellä verissä.
"Jos sinun työsi on siivoamista tai tiskaamista, niin siitä vain koulunpenkille parempaa ammattia hankkimaan."
Siivoojia ja tiskaajia sekä muita likaisen työn tekijöitä tarvitaan täysin riippumatta siitä, mikä jonkun yksittäisen ihmisen koulutustaso on. On noita akateemisiakin naisia ja ulkomaalaisia Suomessa suurperheen lasten vessanpyttyyn jättämiä kakkarantuja siivoamassa. - sillä
Suurperheet kuluttavat kirjoitti:
"Palvelut ovat samat kaikkille."
Suurperheitten lapsissa on prosentaalinen yliedustus ylimääräistä tukea tarvitsevia vammaisia ja suuri lapsilauma terveitäkin lapsia aiheuttaa suuremman palvelutarpeen kuin tavallisen perheen kaksi lasta.
"Me suurten perheitten äidit olemme töissä 68 vuotiaksi ja saamme siitä huolimatta pienen eläkkeen."
Taitaa se suurperheen nuorin lapsi siirtyä yhteiskunnalle kalliiksi tulevaan laitoshoitoon eli esikouluun jo siinä vaiheessa kun äiti on korkeintaan viisissäkymmenissä. 62-vuotias nainen ei synnytä lasta edes siinä tapauksessa, että lasten ahnehtiminen olisi hänellä verissä.
"Jos sinun työsi on siivoamista tai tiskaamista, niin siitä vain koulunpenkille parempaa ammattia hankkimaan."
Siivoojia ja tiskaajia sekä muita likaisen työn tekijöitä tarvitaan täysin riippumatta siitä, mikä jonkun yksittäisen ihmisen koulutustaso on. On noita akateemisiakin naisia ja ulkomaalaisia Suomessa suurperheen lasten vessanpyttyyn jättämiä kakkarantuja siivoamassa.monien suurperheitten isillä bruttotulot vastaavat kahden ihmisen tuloja. Veroja maksetaan vain enemmän kuin kahden pienipalkkaisen puolison perheessä. Palvelut ovat samat kaikille. Lapsiedut ovat lapsikohtaisia, ei perhekohtaisia. Asumistukia ym me suurperheiset emme yleensä saa, koska on hyvät tulot.
Pienperheellisissä on yleensä enemmän köyhiä ja kouluttamattomia kuin meissä suurperheellisissä. Suurperhe on statusjuttu, johon kaikki eivät yllä. - kerrotko
sillä kirjoitti:
monien suurperheitten isillä bruttotulot vastaavat kahden ihmisen tuloja. Veroja maksetaan vain enemmän kuin kahden pienipalkkaisen puolison perheessä. Palvelut ovat samat kaikille. Lapsiedut ovat lapsikohtaisia, ei perhekohtaisia. Asumistukia ym me suurperheiset emme yleensä saa, koska on hyvät tulot.
Pienperheellisissä on yleensä enemmän köyhiä ja kouluttamattomia kuin meissä suurperheellisissä. Suurperhe on statusjuttu, johon kaikki eivät yllä.on kahden ihmisen tulot, onko ne jotenkin muita parempia vai muuten vaan hyviä työntekijöitäVai ovatko he aina töissä ettei tarvi kotona pesueen kanssa olla.
- huomioon
sillä kirjoitti:
monien suurperheitten isillä bruttotulot vastaavat kahden ihmisen tuloja. Veroja maksetaan vain enemmän kuin kahden pienipalkkaisen puolison perheessä. Palvelut ovat samat kaikille. Lapsiedut ovat lapsikohtaisia, ei perhekohtaisia. Asumistukia ym me suurperheiset emme yleensä saa, koska on hyvät tulot.
Pienperheellisissä on yleensä enemmän köyhiä ja kouluttamattomia kuin meissä suurperheellisissä. Suurperhe on statusjuttu, johon kaikki eivät yllä.Vähintäänkin iso tai jopa suurin osa suurperheistä on maahanmuuttaja- tai vanhollislestadiolaisperheitä, joissa perheen tulot tulevat suurimmaksi osaksi erilaisten sosiaalisten tulonsiirtojen muodossa Kansaneläkelaitokselta. Vaikka suurperheenisä olisi suurituloinen ei hän silti niin paljon veroja maksa, että se kattaisi viiden tai jopa kymmenen lapsen peruskoulu- ja muut kulut. Kaksilapsinen kahden työssäkäyvän vanhemman perhe maksaa itse verojen muodossa lastensa yhteiskunnalle aiheuttamat kulut.
- maksettu ne pesut
ja siivoukset!
AInakin toinen on töissä ja opintorahastakin maksetaan veroa, siksi niitä kerätään että saadaan...olkoon, et ymmärrä kuiteskaan... - itse...
likaisissa lakanoissa ja syötkös likaisista astioista?
- maksaa....
Entäs sinun sairaalamaksusi, tienkäyttösi, tai muun? tai alkoholisti/ tupakoitsija/ liikuntahullun puolisosi terveyden hoidon? Se on voi voi.
Minun lapseni maksavat tulevaisuudessa bne sinun käyttämäsi palvelut. ;) Sen verran huippua tämä verojen maksu on, ettei itse voi valita mihin omat verorahat käytetään.
Jos suomalaiset eivät tekisi lapsia, pysähtyisi yhteiskunta, koska suomalaiset loppuisivat ;) vaan olisipa teitä valittajiakin sitten vähemmän *hihittää*
Minä ainakin olen tehnyt töitä 13-vuotiaasta ja aina maksanut veroni, että ihan kiitos maksan käyttämistäni palveluista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124430MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862270Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5591744Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011471Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167- 71121
Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908