mun ois tarkotus ostaa pokemon neljännen tuotantokausen jakso dvd-boxin ja oon ehtiny hommata vasta nelos boxin. Oisko tietoo myydäänkö enään boxin 1,2 ja 3? Ainakaan Oulusta en löydä ja Discshopilla ei oo, eikä homeenterillä eikä oo cdonillakaan? Pokemon pelien lsäksi tykkään hirveesti tv-sarjasta.
Pokemon anime kysymys
6
404
Vastaukset
- NoJopas
Itse tulin kyselemään että onko Pokemonin ensimmäistä kautta julkaistu suomessa dvd:llä? Aloitusviestistä päätellen on, mutta saatavuus on niin ja näin?
neljännen tuotanto kautta eli pokemon johto league champion. Niitä boxeja on julkastu neljä ja mulla puuttuu kolme niistä. Mulla ois monta jaksoo nauhalla vhs kaseteilla, mut on tarkotus saada noi jaksot dvd boxina.
- NoJopas
flareon85 kirjoitti:
neljännen tuotanto kautta eli pokemon johto league champion. Niitä boxeja on julkastu neljä ja mulla puuttuu kolme niistä. Mulla ois monta jaksoo nauhalla vhs kaseteilla, mut on tarkotus saada noi jaksot dvd boxina.
Noita bokseja minäkin olen nähnyt, mytta ei ole oikein enää pysynyt mukana. :D
Haluaisin nähdä sarjan ihan ekoja jaksoja, saako niitä dvd:nä? - diivu_87
NoJopas kirjoitti:
Noita bokseja minäkin olen nähnyt, mytta ei ole oikein enää pysynyt mukana. :D
Haluaisin nähdä sarjan ihan ekoja jaksoja, saako niitä dvd:nä?Mitenniitä on tarjolla ja just et vhs vai dvd,ite luulen ettei oo ekoja dvd.nä.. niit kyl on mis on May Netist saattaa löytää vanhoja suomeksikin aiankin aijemmin löyty..
- diivu_87
Tyhmää ku viimeviikon la oli pokemonejen vika jakso ku tv lehdessä luki että 10 tuotantokauden vika jakso ja täl viikolla ei tuu pokemoneja :(
olis kiva tietää millon ja milt kanavalta alka tulee taas,vai pitääx vaan alka katto netistä! enkuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428
