mun ois tarkotus ostaa pokemon neljännen tuotantokausen jakso dvd-boxin ja oon ehtiny hommata vasta nelos boxin. Oisko tietoo myydäänkö enään boxin 1,2 ja 3? Ainakaan Oulusta en löydä ja Discshopilla ei oo, eikä homeenterillä eikä oo cdonillakaan? Pokemon pelien lsäksi tykkään hirveesti tv-sarjasta.
Pokemon anime kysymys
6
369
Vastaukset
- NoJopas
Itse tulin kyselemään että onko Pokemonin ensimmäistä kautta julkaistu suomessa dvd:llä? Aloitusviestistä päätellen on, mutta saatavuus on niin ja näin?
neljännen tuotanto kautta eli pokemon johto league champion. Niitä boxeja on julkastu neljä ja mulla puuttuu kolme niistä. Mulla ois monta jaksoo nauhalla vhs kaseteilla, mut on tarkotus saada noi jaksot dvd boxina.
- NoJopas
flareon85 kirjoitti:
neljännen tuotanto kautta eli pokemon johto league champion. Niitä boxeja on julkastu neljä ja mulla puuttuu kolme niistä. Mulla ois monta jaksoo nauhalla vhs kaseteilla, mut on tarkotus saada noi jaksot dvd boxina.
Noita bokseja minäkin olen nähnyt, mytta ei ole oikein enää pysynyt mukana. :D
Haluaisin nähdä sarjan ihan ekoja jaksoja, saako niitä dvd:nä? - diivu_87
NoJopas kirjoitti:
Noita bokseja minäkin olen nähnyt, mytta ei ole oikein enää pysynyt mukana. :D
Haluaisin nähdä sarjan ihan ekoja jaksoja, saako niitä dvd:nä?Mitenniitä on tarjolla ja just et vhs vai dvd,ite luulen ettei oo ekoja dvd.nä.. niit kyl on mis on May Netist saattaa löytää vanhoja suomeksikin aiankin aijemmin löyty..
- diivu_87
Tyhmää ku viimeviikon la oli pokemonejen vika jakso ku tv lehdessä luki että 10 tuotantokauden vika jakso ja täl viikolla ei tuu pokemoneja :(
olis kiva tietää millon ja milt kanavalta alka tulee taas,vai pitääx vaan alka katto netistä! enkuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi694620Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1014075- 573643
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382891Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282643Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa612582- 522526
- 391957
- 471928
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2521786