Pokemon anime kysymys

mun ois tarkotus ostaa pokemon neljännen tuotantokausen jakso dvd-boxin ja oon ehtiny hommata vasta nelos boxin. Oisko tietoo myydäänkö enään boxin 1,2 ja 3? Ainakaan Oulusta en löydä ja Discshopilla ei oo, eikä homeenterillä eikä oo cdonillakaan? Pokemon pelien lsäksi tykkään hirveesti tv-sarjasta.

6

369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoJopas

Itse tulin kyselemään että onko Pokemonin ensimmäistä kautta julkaistu suomessa dvd:llä? Aloitusviestistä päätellen on, mutta saatavuus on niin ja näin?

• neljännen tuotanto kautta eli pokemon johto league champion. Niitä boxeja on julkastu neljä ja mulla puuttuu kolme niistä. Mulla ois monta jaksoo nauhalla vhs kaseteilla, mut on tarkotus saada noi jaksot dvd boxina.

• NoJopas
        flareon85 kirjoitti:

neljännen tuotanto kautta eli pokemon johto league champion. Niitä boxeja on julkastu neljä ja mulla puuttuu kolme niistä. Mulla ois monta jaksoo nauhalla vhs kaseteilla, mut on tarkotus saada noi jaksot dvd boxina.

Noita bokseja minäkin olen nähnyt, mytta ei ole oikein enää pysynyt mukana. :D

Haluaisin nähdä sarjan ihan ekoja jaksoja, saako niitä dvd:nä?

• diivu_87
        NoJopas kirjoitti:

Noita bokseja minäkin olen nähnyt, mytta ei ole oikein enää pysynyt mukana. :D

Haluaisin nähdä sarjan ihan ekoja jaksoja, saako niitä dvd:nä?

Mitenniitä on tarjolla ja just et vhs vai dvd,ite luulen ettei oo ekoja dvd.nä.. niit kyl on mis on May Netist saattaa löytää vanhoja suomeksikin aiankin aijemmin löyty..

• diivu_87

Tyhmää ku viimeviikon la oli pokemonejen vika jakso ku tv lehdessä luki että 10 tuotantokauden vika jakso ja täl viikolla ei tuu pokemoneja :(
      olis kiva tietää millon ja milt kanavalta alka tulee taas,vai pitääx vaan alka katto netistä! enkuksi.

• subin juniori nyt näyttää pokemonia kymppi kautta seittemältä illalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      69
      4620
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      101
      4075
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      57
      3643
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      38
      2891
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      28
      2643
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      61
      2582
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      52
      2526
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1957
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1928
    10. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      252
      1786
    Aihe