mun ois tarkotus ostaa pokemon neljännen tuotantokausen jakso dvd-boxin ja oon ehtiny hommata vasta nelos boxin. Oisko tietoo myydäänkö enään boxin 1,2 ja 3? Ainakaan Oulusta en löydä ja Discshopilla ei oo, eikä homeenterillä eikä oo cdonillakaan? Pokemon pelien lsäksi tykkään hirveesti tv-sarjasta.
Pokemon anime kysymys
6
380
Vastaukset
- NoJopas
Itse tulin kyselemään että onko Pokemonin ensimmäistä kautta julkaistu suomessa dvd:llä? Aloitusviestistä päätellen on, mutta saatavuus on niin ja näin?
neljännen tuotanto kautta eli pokemon johto league champion. Niitä boxeja on julkastu neljä ja mulla puuttuu kolme niistä. Mulla ois monta jaksoo nauhalla vhs kaseteilla, mut on tarkotus saada noi jaksot dvd boxina.
- NoJopas
flareon85 kirjoitti:
neljännen tuotanto kautta eli pokemon johto league champion. Niitä boxeja on julkastu neljä ja mulla puuttuu kolme niistä. Mulla ois monta jaksoo nauhalla vhs kaseteilla, mut on tarkotus saada noi jaksot dvd boxina.
Noita bokseja minäkin olen nähnyt, mytta ei ole oikein enää pysynyt mukana. :D
Haluaisin nähdä sarjan ihan ekoja jaksoja, saako niitä dvd:nä? - diivu_87
NoJopas kirjoitti:
Noita bokseja minäkin olen nähnyt, mytta ei ole oikein enää pysynyt mukana. :D
Haluaisin nähdä sarjan ihan ekoja jaksoja, saako niitä dvd:nä?Mitenniitä on tarjolla ja just et vhs vai dvd,ite luulen ettei oo ekoja dvd.nä.. niit kyl on mis on May Netist saattaa löytää vanhoja suomeksikin aiankin aijemmin löyty..
- diivu_87
Tyhmää ku viimeviikon la oli pokemonejen vika jakso ku tv lehdessä luki että 10 tuotantokauden vika jakso ja täl viikolla ei tuu pokemoneja :(
olis kiva tietää millon ja milt kanavalta alka tulee taas,vai pitääx vaan alka katto netistä! enkuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422712Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423392428- 352124
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471816- 241675
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251569- 441440
- 1001419
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391365- 361156