-oli ehtinyt jo likelle munasolua, kun toisena ollut pyyhkäisi ohi. kolmantena tullut ihmetteli: minä luulin että sinä olit ekana ? No vittu, varmana olin, mutta tuo toisena ollut siimahäntä vilautti jäsenkirjaa...
- oli reilusti edellä muita, mutta jäi yht´äkkiä kellumaan kaikessa rauhassa. Mikä nyt, kysyi toisena tuleva ? - ajattelin että kun tämä elämä on jo tässä vaiheessa näin kovaa kilpailua, ei paljon huvita jatkaa...
- kuka perkele se sanoi että "vittu haisee hyvälle", kysyi siittiö toiselta
- on tämä kans´ elämää, heti alussa kaikki menee päin vittua: sanoi siittiö toisille ulosjääneille
yks´siittiö
nuljaska
1
676
Vastaukset
- hahahahahahahahahaha! tämäp...
hahahahahahahahahaha! tämäpäs huvittavaa! hahaha! Että oletkin hauska siis ihku daa niinku perZ p00p Jeh ihQ 4ever aina ahahaha siis äksdee ihkudaa XDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711198
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61086Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014