Stockmannin HULLUT PÄIVÄT

BKK:ta myyntiin!

Olin juuri hulluilla päivillä ja siellä ilmoitettiin huomenna ( lauantaina) myyntiin tulevasta Bangkokin lennoista hintaan 599e. Ei paha. Itse en sinne pääse, mutta onko kellään tiedossa mistä saa edullisimmat lennot Miamiin kesäkuussa isommalle perheelle?

9

1342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aprillipila mutta

      Touko-kesäkuussa, ei kiitos. Mulla on varattuna marraskuulle parempi kyyti hintaan 388,-. Sen pari sataa euroa tuhlaan paikan päällä :)

      • halpa!

        Olet kyllä löytänyt halvan lennon! Kerro minullekin että mistä?


    • Mikllala

      Katselin kesäkuun hintoja Bangkokiin ja huomasin, että Finskin Bangkokin tarjous ei ole kovinkaan hääppönen. Ebookersin kautta saa BA:n tasokkaat lennot Bangkokiin 608 eurolla touko-kesäkuussa.

      Olen ihan vakuuttunut, että esim. KLM ja Air France tarjoavat pian Bangkokin lentoja alle 400 euron.

      Finnair on lisännyt Bangkokin hulluille päiville, koska huomasivat, että Bangkokin koneet uhkaavat jäävät tyhkiksi. Aasian lentojen hinnat Euroopan lentoyhtiöillä ovat romahtaneet. Finnair yritää viimeiseen asti kiskoa ylihintaa höynäytettäviltä suomalaislta. Ne jotka nyt ostavat 600 eurolla katuvat parin viikon päästä kun laatuyhtiöt tarjoavat Bangkokia 200 euroa halvemmalla.

      • räpistys

        Kohde on hyvä, uppoaa suomalaisiin mutta hinta päin persiitä. Niin kuin matkustusaikakin. Ei ole ruuhkaa tiedossa tiskille, lauantainakaan..


      • T_haimaa
        räpistys kirjoitti:

        Kohde on hyvä, uppoaa suomalaisiin mutta hinta päin persiitä. Niin kuin matkustusaikakin. Ei ole ruuhkaa tiedossa tiskille, lauantainakaan..

        BA:n ja muiden yhtiöiden lennot on ihan ok jos haluaa yhdistää matkaan shoppailua Heathrowlla tai muilla lentokentillä, mutta jos on tarkoitus lähteä vain rentoutumaan aurinkoon niin kyllä Finnairin lennot palvelee suomalaista parhaiten. Liityntälennot muualta Suomesta saa samalle lipulle ja yhteys kohteeseen on mutkaton. Matkalaukut voi selvittää perille asti rauhallisella maakuntakentällä jonottamatta.
        Sillä maksaako lippu 200 vai 800 euroa ei ole juurikaan merkitystä. Perillä rahaa käyttää/tuhlaa kuitenkin yhtä paljon maksoi lippu sitten mitä tahansa. Miksi tuossa noita euroja niin tarkkaan pitäisi laskea kun kaukolomalla kuitenkin käydään vain kerran pari vuodessa.
        Hinta on halpa ja maksimissaankin voi säästää korkeintaan pari sataa euroa.


      • ...
        T_haimaa kirjoitti:

        BA:n ja muiden yhtiöiden lennot on ihan ok jos haluaa yhdistää matkaan shoppailua Heathrowlla tai muilla lentokentillä, mutta jos on tarkoitus lähteä vain rentoutumaan aurinkoon niin kyllä Finnairin lennot palvelee suomalaista parhaiten. Liityntälennot muualta Suomesta saa samalle lipulle ja yhteys kohteeseen on mutkaton. Matkalaukut voi selvittää perille asti rauhallisella maakuntakentällä jonottamatta.
        Sillä maksaako lippu 200 vai 800 euroa ei ole juurikaan merkitystä. Perillä rahaa käyttää/tuhlaa kuitenkin yhtä paljon maksoi lippu sitten mitä tahansa. Miksi tuossa noita euroja niin tarkkaan pitäisi laskea kun kaukolomalla kuitenkin käydään vain kerran pari vuodessa.
        Hinta on halpa ja maksimissaankin voi säästää korkeintaan pari sataa euroa.

        Jos lähtijöitä on koko perhe, niin yllättäen lipun hinnan muuttuminen esimerkiksi 200:sta 800:n euroon merkitseekin jo aika paljon: 4 x 200 = 800, mutta 4 x 800 = 3200 (no, lapsialennus pienentäisi hintaa vähän, mutta ei olennaisesti).

        Finnairin etuna on nimenomaan suora lento. Lontoon tms. kautta koukkaaminen vie aikaa, mutta jos hintaeroa on tarpeeksi, niin koukkaaminen alkaa tuntua houkuttelevalta vaihtoehdolta. Parin sadankin hinnanerolla perheelle kertyisi jo lähes tonni eroa yhteensä.


      • turhasta
        T_haimaa kirjoitti:

        BA:n ja muiden yhtiöiden lennot on ihan ok jos haluaa yhdistää matkaan shoppailua Heathrowlla tai muilla lentokentillä, mutta jos on tarkoitus lähteä vain rentoutumaan aurinkoon niin kyllä Finnairin lennot palvelee suomalaista parhaiten. Liityntälennot muualta Suomesta saa samalle lipulle ja yhteys kohteeseen on mutkaton. Matkalaukut voi selvittää perille asti rauhallisella maakuntakentällä jonottamatta.
        Sillä maksaako lippu 200 vai 800 euroa ei ole juurikaan merkitystä. Perillä rahaa käyttää/tuhlaa kuitenkin yhtä paljon maksoi lippu sitten mitä tahansa. Miksi tuossa noita euroja niin tarkkaan pitäisi laskea kun kaukolomalla kuitenkin käydään vain kerran pari vuodessa.
        Hinta on halpa ja maksimissaankin voi säästää korkeintaan pari sataa euroa.

        "Sillä maksaako lippu 200 vai 800 euroa ei ole juurikaan merkitystä."

        Useimmille sillä on merkitystä jos ei satu olemaan liliuksen liksat. Mieluummin teen neljä kaukolentomatkaa (á 200 e) sen yhden 800 e lennon sijaan.


    • ...

      Hakujärjestelmän mukaan halvin hinta noin viikon perilläoloon on juuri nyt British Airwaysilla, 528,56 euroa per henkilö (fare basis NRCEUR). Tämän hintaisia lippuja oli äsken jäljellä 8., 9.,11., ja 14.-17. päivän lähdöillä.

      • juuri lufthansalta miamiin kolmen viikon perillä ololla 437 € kpl.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe