Kleini ja muut saksanpystykorvat

ööpeli_

Tervehdys! Kyselisin tässä, että olen miettinyt kleiniä tai nyt näitä muita kessua pienempiä saksanpystykorvia ja kysyn nyt ihan kokemuksesta tai tiedosta... viihtyykö tai tykkääkö kleini tai mitteli nukkua sängyssä vieressä öisin? Itse nimittäin tahtoisin koiran joka nukkuisi vieressäni:P

3

658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmi-mitteli

mittelimme nukkuu osan yöstä vieressämme. tulee lähinnä aamuisin, hieman ennen herätyskellon sointia viereemme. meidän mittelimme ei tykkää kovin lämpimästä, joten se voi olla syy, miksi ei viihdy vieressämme koko yötä toisin kuin mäykkymme, joka nukkuu yönsä aina peittomme alla lämpimässä ja rakastaa myös saunaa...

• ei nuku sängyssä

Oma mittelini saattaa lepäillä hetken jalkopäässäni, mutta ei tykkää nukkua koko yötä sängyssäni. Sille taitaa tulla kuuma, koska se hakeutuu pelkälle lattialle nukkumaan. Muuten koirani on todella leimaantunut minuun ja tykkää rapsuttelusta yms. lähellä olosta.

• Heipä

Tää on vähän vanha viestiketju jo, mut haluan vastata että mun molemmat kleinit nukkuu joka yö vieressä, toinen osittain tyynyllä ja toinen mun kainalossa. Ovat olleet pienestä pitäen kovin ihmisrakkaita ja minussa kiinni, kirjaimellisesti:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4371
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2380
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1941
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      16
      1530
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1525
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1483
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      921
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    9. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      65
      778
    10. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106