Tietääkö kukaan, mistä voisi ladata sellaisen photarin joka toimisi muistitikulla?
fotari
4
898
Vastaukset
- Ei mistään
Ei mistään
Hommaa jostain vanhoja viime vuosisadan PC koneita ja etsi niiltä Photoshop 5.0 Limited Edition ja kopioi se tikulle. Käynnistä ohjelma XP:ssä tai Vistassa ja etsi ohjelman käynnistyessään vaatimat .dll-tiedostot netistä ja lisää ne kopioimaasi kansioon.
Olen kuullut tämmöisen toimivan - höskä ei ole kuin jotain 15mt kokoinen. PS5.0LE:ssa on tasot ja muut perusjutut - heikkoutena on vain se, että se ei tue mitään muuta tiedostomuotoa kuin .psd.
Tämän vinkin toteuttaminen on todennäköisesti mitä suurimmassa määrin laitonta. Kaiketi laillisesti 5.0 Limited Editionia olen nähnyt myytävän nettihuutokaupoissa 7-15 € postikulut hintaan - ei paha vai mitä.- whoopsis
Kaikilla tunnetuilla tiedostomuodoilla voi tässä versiossa käsittelemiään kuvia tallentaa ja avata. Täytyy vain osata käyttää ohjelmaa. Ei tallenne/tallenna nimellä, vaan tallena kopio ja whopsis: tiedostomuotoja joihin voi tallentaa tulee valikkoon pilvin pimein.
- ToppeLius
Etsi ns "Portable" versioita. Esim täältä http://thepiratebay.org/torrent/3835949/Photoshop_CS3_Portable
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539089Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492749Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312537- 572511
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971895- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä471308Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 271156