Mistähän 1100 ZZR:n akku mahtaa löytyä ? ja miten sinne saa virtaa ?
Zetroin akku
4
670
Vastaukset
- JOSAAA
zzr 1100:ssa d-mallissa (93-01) akku löytyy tankin alta. Bensaletku irti ja pari pulttia tankin alaosasta auki ,niin saat akun esille. Itse olen lataillut akkua Z-tek laturilla jonka adapterin voi vetää näkyville penkin alle. Esim.Motonetista löytyy edullisesti uus akkukin zetoriin.
- hanki se zetori joskus
Suksi nyt suolle, akku on satulan alla, tankkiin ei tartte koskea. Satula vaan irti ja sieltä löytyy.
- se tosiaan on
hanki se zetori joskus kirjoitti:
Suksi nyt suolle, akku on satulan alla, tankkiin ei tartte koskea. Satula vaan irti ja sieltä löytyy.
Akku Zetorissa tankin alla! Tankki tässä mallissa senverran iso että jatkuu satulan alle,eli joutuu
tosiaan tankkia hieman nostamaan että saa akun näkyviin. hanki se zetori joskus kirjoitti:
zzr 1100 en tiedä onko muissa,mut luultavasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1394735Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv772706Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?851717Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91186- 48924
- 66902
- 21883
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122873Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50799