Voi V. sentään, poika on mennyt vaihtamaan oletussoittimeksi VLC-playerin ja nyt pitäs saada W-media-player oletusoittimeksi. Mistä V-stä sen saa, ei saatana tää on monimutkasta, miksei voi olla yksi ja ainoa, samaa paskaa kuitenkin koko moska....!!!!!!
Miten vaihdan oletusoittimen
11
429
Vastaukset
- tekisit
Klikkaa jotain niistä tiedostoista, joita haluat kuunnella/katsella MediaPlayerillä, hiiren OIKEALLA nappulalla, valitse Avaa sovelluksessa.. ja avautuvasta listasta valitse WindowsMediaPlayer, laita ruksi Avaa aina tämäntyyppiset tiedostot (enpä muista mitä siinä lukee, huomaat kyllä).
Minä olen ihan tyytyväinen VLC:n toimintaan, samoin tähän XMMS:ään, joka taustalla nettiradiota Streamtunerin ohjastamana soittelee.
Jos tahtois tallentaa, record-nappula on valmiina.- vaihtoehtoja
"valitse Avaa sovelluksessa"
ei löyty sellaista vaihtoetoa, kun avaan musatiedoston, kokeile vaikka itse - kirjoitin, että klikkaa,
vaihtoehtoja kirjoitti:
"valitse Avaa sovelluksessa"
ei löyty sellaista vaihtoetoa, kun avaan musatiedoston, kokeile vaikka itsehiiren OIKEALLA nappulalla, en käskenyt tuplaklikkaamaan vasemmalla nappulalla. Jossain pitäis ihmisiä opettaa hiukan lisää, hiiressä on kaksi nappulaa (vähintään) ja rullakin vielä. Siitä oikeanpuoleisesta on sentään aika paljon iloa ja hyötyä.
- voimakkuus
puuttuu, karmea puute.
- käänteisesti
kirjoitin, että klikkaa, kirjoitti:
hiiren OIKEALLA nappulalla, en käskenyt tuplaklikkaamaan vasemmalla nappulalla. Jossain pitäis ihmisiä opettaa hiukan lisää, hiiressä on kaksi nappulaa (vähintään) ja rullakin vielä. Siitä oikeanpuoleisesta on sentään aika paljon iloa ja hyötyä.
pois siitä toisesta (vlc) W-media-playeriin, siis "pysyvästi", ettei tarvi joka kerta miettiä...
- kerrataan
käänteisesti kirjoitti:
pois siitä toisesta (vlc) W-media-playeriin, siis "pysyvästi", ettei tarvi joka kerta miettiä...
".. ja avautuvasta listasta valitse WindowsMediaPlayer, laita ruksi Avaa aina tämäntyyppiset tiedostot (enpä muista mitä siinä lukee, huomaat kyllä). "
Tuo ruksin laittohan sen MediaPlayerin määrää oletukseksi. Ruksi ruutuun, rasti ruutuun, miten tuon sitten selvemmin kertois.
- öhöm,
Mitä jos avuttomuuskohtauksesta toivuttuasi avaisit Windowsin ohjeen ja lukisit sieltä Windowsin perusteet.
- aikaa...
moiseen paskaan....
- ongelman olemus...
aikaa... kirjoitti:
moiseen paskaan....
..piste.
- ...
ko on niiii vaikiaaa...
Valitse käytettävät ohjelmat > Mukauta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013