Oma kokemus rajoittuu toistaikseksi alle kymmeneen, joista tähän asti paras lienee ollut Sotamuseo. Erittäin hyvin toteutettu näyttely vahafiguureineen ja rekvisiittoineen. Vaikka sotahistoria ei kiinnostaisi niin kannattaa vierailla.
Toki Vasa-laiva on inspiroinut (sen vaan nähnyt jo turhan monta kertaa vuosien saatossa).
Mikä on oma suosikkisi ja miksi?
Mielestänne Tukholman paras museo?
10
2280
Vastaukset
Hallwylin museo Hamngatanilla on suuri suosikkini. Vähän originelli kreivitär Hallwyll kun rakasti kaikenlaista keräilyä - talo on täynnä aarteita, sekä oikeita että hauskoja sellaisia.
Sotamuseo on myös hyvä, ja siellä käymme joka ikisellä Tukholman reissulla lasten kanssa. Hallwyllin museo ei oikein sovellu lapsille.- mieltä.
Upea oli!
- sotamuseo
sama kuin tämä armeijan museo? http://beta.stockholmtown.com/fi/Ajanviete/Nahtavyydet/armeijan-museo/838
Nimim. Kesällä Tukholmaan lasten kanssa- weeren
Unohdin virallisen nimen.
- onno
Ehdoton suosikki on Naturhistoriska museet ja siellä Cosmonova,
- mielenkiinnostuksesta
Homma riippuu, mikä kiinnostaa.
Tekninen museo ok, mutta siellä menee monta tuntia.
Wasa laiva samoin hyvä, mutta tunti pari riittää.
Kunkunlinnan aarrekamari ja livrustkammaret hyviä tuollaiselle päiväristeilylle shoppailun yms. vaihteluksi, eikä vie paljon aikaa. - Tukholmankävijä
Skansen, Vasa-laiva ja Nordiska Museet, tuossa järjestyksessä. Myös varuskammari kuninkaanlinnan yhteydessä hieno. Mutta monta on käymättä, mm. teknillinen museo, leikkikalumuseo ja armeijamuseo nyt ainakin, joihin tänä kesänä yritetään mennä.
Tukholmakortti on kätevä sekä museoissa käyntiin että paikasta toiseen siirtymisessa liikennevälinein, kunhan perillä on yön tai useamman.- Carlo
Myös Tukholman musiikkimuseo on hieno ja monipuolisesti kiintoisa paikka, jos musiikki kiinnostaa. On siinä aivan Armémuseetin lähellä.
- toinen drottningholm
Minusta ehdottomasti Moderna museet. kakkosena national museet, pienen laivamatkan päässä Drottningholmin linna puistoineen.
- Jokumiesjollaon5euro
Minun mielestä tuo skötteburr puisto on paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882