Uudelleen

harkittavaksi

eli provojen ja muiden häiriköivien kirjoitusten eliminoimiseksi ehdotan palstalle omaa seriffiä tai kirjautumispakkoa.

93

1719

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silloin myös

ja silloin myös tämä viesti olisi poistettu. Ehdotan että tämä tyhmin foorumi suljetaan kokonaan sillä täällä ei enää saa mitä pyytää vaan neuvoja vaikka ei edes pyydä eikä tarvitse.

• Thaimaa fani

10.04.2009 ja harrastan Thaimaan matkailua ja inhoan Kanariaa.

• don luis

tarpeettomana.

• vilperi57

Niiltä osin kuin provoilijoiden viestit poistettaisiin välittömästi ilman koko ketjun sulkemista. Ei tarttis seriffillä olla paljoakaan hatun alla kun asiattomuudet saataisiin poistettua!! :)

• Määrittelepä
        vilperi57 kirjoitti:

Niiltä osin kuin provoilijoiden viestit poistettaisiin välittömästi ilman koko ketjun sulkemista. Ei tarttis seriffillä olla paljoakaan hatun alla kun asiattomuudet saataisiin poistettua!! :)

sinä mikä on asiattomuus?

• vilperi57
        Määrittelepä kirjoitti:

sinä mikä on asiattomuus?

Aiheeseen millään tavalla liittymätön provokatoorinen viesti!

• poistaessa
        vilperi57 kirjoitti:

viestin, poistuu myös osa muistakin viesteistä eli huono homma.
        http://keskustelu.suomi24.fi/sheriffi/toiminta.chtml

• vilperi57
        poistaessa kirjoitti:

viestin, poistuu myös osa muistakin viesteistä eli huono homma.
        http://keskustelu.suomi24.fi/sheriffi/toiminta.chtml

Tuossa laittamassasi linkissä oli juuri se mitä tarkoitin!! Kuitenkin pienellä hienosäädöllä palvelimella olisi mahdollista poistaa pelkästään nämä häirikköviestit ettei tarvitsisi koko ketjua tuhota sen provon takia!!
        Mullakin on hallinnassa eräs PHP formaattiin perustuva sivusto ja mä voin tarpeen niin vaatiessa poistaa viestit yksitellen!!
        Tuodaan nyt sen osoitekin tietoon koska se koskee pääsääntöisesti Kanarian saaria ja tarkentaen vielä Grania koska siellä talvisaikaan pyrin käymään niin usein kuin mahdollista!! :)
        http://p2.foorumi.info/suomikerho/index.php?sid=d24dc320ed9473b2cf82274d04849642

• myös muutaman
        vilperi57 kirjoitti:

Aiheeseen millään tavalla liittymätön provokatoorinen viesti!

vastausautomaatin asiaankuulumattomia jorinoita?

• linja ratkaisee

• seriffi joka

nauttisi palstalla kirjottavien luottamusta? Onko ehdotuksia?

• Palstan/palstojen kehittäminen on ihan yksiselitteisesti Eniron tehtävä. Nyt eletään heidän määrittelemänsä meiningin mukaan. Jokaisella on mahdollisuus käyttää "asiaton viesti" -toimintoa tai soittaa ylläpitoon, jos oikein ottaa kupoliin.

• Anonyymi00015

Tervetuloa takaisin sotavento. Olet palstan paras asiantuntija ja kirjottaja. Sinua on kaivattu jo pitkään. Jaa meille asiantuntemustasi antiikin ja eläkepapan tuollaisten sijaan. Vielä kerran tervetuloa takaisin.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Tervetuloa takaisin sotavento. Olet palstan paras asiantuntija ja kirjottaja. Sinua on kaivattu jo pitkään. Jaa meille asiantuntemustasi antiikin ja eläkepapan tuollaisten sijaan. Vielä kerran tervetuloa takaisin.

Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Sotavento on jo vuosia ollut palstan asiantuntevin ja asiallisin kirjottaja. Ilman hänen panostaan tämä palsta olis jo kauan sitten muuttunut antiikin ja eläkepapan plokiksi mistä me asiakirjottajat ka sisällöntuottajat emme tykkää sillä palsta kaipaa sotavennon kaltaisia asia kirjottajia ja sisällöntuottajia jotta täällä olisi luettavissa asiakirjoituksia ja sisällöntuotoksia. Näin se vaan on.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Sotavento on jo vuosia ollut palstan asiantuntevin ja asiallisin kirjottaja. Ilman hänen panostaan tämä palsta olis jo kauan sitten muuttunut antiikin ja eläkepapan plokiksi mistä me asiakirjottajat ka sisällöntuottajat emme tykkää sillä palsta kaipaa sotavennon kaltaisia asia kirjottajia ja sisällöntuottajia jotta täällä olisi luettavissa asiakirjoituksia ja sisällöntuotoksia. Näin se vaan on.

Eikös se ollut juuri GT sotavento kun ajoi papan ja antiikin pois akkain palstalta aikanaan. Muistelisin näin että sotis näytti paapoille kaapin paikan ja jyrähti tornista noin että vieläkin pappojen korvat kuumottaa kun tornin ohi kulkee. Aika epeli tää sotis. Ilkee kun mikä mutta asiantuntija melkein kaikissa inglesin asioissa. Ihana vapaaherratar pakko ihailla moista luonnekkuutta.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Eikös se ollut juuri GT sotavento kun ajoi papan ja antiikin pois akkain palstalta aikanaan. Muistelisin näin että sotis näytti paapoille kaapin paikan ja jyrähti tornista noin että vieläkin pappojen korvat kuumottaa kun tornin ohi kulkee. Aika epeli tää sotis. Ilkee kun mikä mutta asiantuntija melkein kaikissa inglesin asioissa. Ihana vapaaherratar pakko ihailla moista luonnekkuutta.

Onhan sotia toki legenda mutta ei asian tuntemuksensa takia. Kimittäminen ja tornista ilkeily sensijaan kuuluvat ko GTn voimalla muita herjaavan sotavalaan repurtuaariin. Kauhea akka sanon minä joka on joutunut asumaan samassa tornissa aikanaan.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Onhan sotia toki legenda mutta ei asian tuntemuksensa takia. Kimittäminen ja tornista ilkeily sensijaan kuuluvat ko GTn voimalla muita herjaavan sotavalaan repurtuaariin. Kauhea akka sanon minä joka on joutunut asumaan samassa tornissa aikanaan.

Täysin käsittämätöntä höpötystä, menneisyyden vangit!

• Anonyymi00024

Onko tästäkin tullut pelkkä homppelipoikien tiedotuskanava?

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Onko tästäkin tullut pelkkä homppelipoikien tiedotuskanava?

Kyllä, mutta ajan kuluminen on vaikuttanut siten, että tämä poika rakkauden sanan saattaja on kirjoituksiensa vuosi kymmenien aikana myös ikääntynyt. Nyt pitäisi kirjoittaa ukko rakkauden iloista.
        Menneisyyden vankiko?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Kyllä, mutta ajan kuluminen on vaikuttanut siten, että tämä poika rakkauden sanan saattaja on kirjoituksiensa vuosi kymmenien aikana myös ikääntynyt. Nyt pitäisi kirjoittaa ukko rakkauden iloista.
        Menneisyyden vankiko?

Onneksi uudet entistä kuumemmat ja komeammat nuoret miehet ovat löytäneet kanarian saarten poika rakkauden ilot ja kuumat yöt missä tapahtuu ihania asioita miesten kesken.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Onneksi uudet entistä kuumemmat ja komeammat nuoret miehet ovat löytäneet kanarian saarten poika rakkauden ilot ja kuumat yöt missä tapahtuu ihania asioita miesten kesken.

Tai vain yksi trolli näitä homppelijuttuja rustaa. Ei ole aitojen homojen aikaansaannoksia.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Tai vain yksi trolli näitä homppelijuttuja rustaa. Ei ole aitojen homojen aikaansaannoksia.

Minä olen aidosti homo seksuaali ja ylpeä siitä. Dynaamiset ja varakkaat yksityis lentokoneilla lentävät kuumat nuoret miehet on mun mieleen. Tykkäsit tai et niin minä tykkään lukea palstan nykyisen enemmistön juttuja. Sun haukkumiset taas on palstan pohja noteeraus. Kokeile poika rakkautta niin pääset taka kireydestäsi.

• Anonyymi00030

Sulla mahdollisesti montakin juttua juuri nyt käräjillä.......

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Sulla mahdollisesti montakin juttua juuri nyt käräjillä.......

Tottakai on.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Minä olen aidosti homo seksuaali ja ylpeä siitä. Dynaamiset ja varakkaat yksityis lentokoneilla lentävät kuumat nuoret miehet on mun mieleen. Tykkäsit tai et niin minä tykkään lukea palstan nykyisen enemmistön juttuja. Sun haukkumiset taas on palstan pohja noteeraus. Kokeile poika rakkautta niin pääset taka kireydestäsi.

Aika juoksee, tämä entinen nuorukainen on vuosikymmeniä julistanut vaatimattomalla sanavarastollaan ilosanomaansa. Eiköhän tulevat vuodet kulu ukko rakkauden ylistyksessä. Uskottavuutta lisäisi jos sanavarastoa voisi supistaa yksityis lento koneella.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Aika juoksee, tämä entinen nuorukainen on vuosikymmeniä julistanut vaatimattomalla sanavarastollaan ilosanomaansa. Eiköhän tulevat vuodet kulu ukko rakkauden ylistyksessä. Uskottavuutta lisäisi jos sanavarastoa voisi supistaa yksityis lento koneella.

Miksi arvostelet toisia ihmisiä. Meillä kaikilla on omat rajoitteemme ja olimme. Se ukkoutunut sonnilauma mikä mellasti sinun aikanasi on tosiaan jo menneen talven lumia eikä kelpaa enää kellekään ja siksi ovat täällä katkeria niille jotka lentelee yksityislentokoneilla ja elää dynaamista ja varakasta poikarakkauden aikaa kaikkine yltäkylläisine nautintoineen. Se ei ole keltään muulta pois ja vain katkerat luuserit tilittää moista vastaan. Antakaa ihmisten elää tavallaan ilman sekaantumista heidän asioihinsa. Jos jollakulla on rahaa ja tahtoa miesten välisiin suhteisiin ei se ole muilta pois. Vai onko kyse siitä ettei sinua enää katsella sillä silmällä kun paikat roikkuu ja rahat on loppu. Se toki herättää katkeruutta mutta ei ole edelleenkään kenenkään muin vika. Sinusta vaan on tullut vanha ja tuma. Kestä se luin mies äläkä valita koko ajan.

• Anonyymi00034

Voi ukko parkaa!

• Anonyymi00035

Onhan se kauheeta kun mikään ei pelaa ja nuoret miehet poimii kaikki kuumat miehet nenän edestä. Onhan se toki säälittävää. Ukko parka tosiaan.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Onhan se kauheeta kun mikään ei pelaa ja nuoret miehet poimii kaikki kuumat miehet nenän edestä. Onhan se toki säälittävää. Ukko parka tosiaan.

Menkää homppelien omille sivuille.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Menkää homppelien omille sivuille.

Aivan oikein, menisitte homppelehtimaan sinne, ja pikaisesti!

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Aivan oikein, menisitte homppelehtimaan sinne, ja pikaisesti!

Täällä ollaan. Oliko jotain asiaa.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Täällä ollaan. Oliko jotain asiaa.

Minä olen aito homo ja tiedän etteivät meikäläiset tänne kirjoittele. Ilmisevä trolli on asialla ja pilaa meikäläisten mainetta. Tämä on taivahan totta.

• Anonyymi00044

Juuri näin eikö kaikilla pitäisi olla sama oikeus kirjottaa näkemyksistä matkailuun kanarian saarilla. Miksi joku pitää itseään pätevämpänä kirjottajana vain siksi että toinen on seksuaalisesti suuntautunut eri tavalla. Eiköhän anneta kaikkien kukkien kukkia vaan. Maailmaan mahtuu paljon dynaamisia ja varakkaita ja komeita miehiä näiden rumien ihmisten sekaan. Saa ne rumatkin tietysti kirjottaa tänne mutta haukkumisen vois jättää väliin.

• Anonyymi00045

pahoja trolleja täynnä.

• Anonyymi00046

Näinhän sen on kun jotkut haukkuu täällä koko ajan asia kirjottajia ja sisällön tuottajia. Ehkä he eivät halua tänne asia kirjotuksia tai sisällön tuotoksia vaan haluavat haukkua kaikki asia kirjottajat ja sisällön tuottajat jotta täällä ei olisi asia kirjotuksia ja sisällön tuotoksia. Ketkä kaksi inglesin eläkeläiset haukkunutta trollia teille tulee mieleen. Itse en koskaan anna anteeksi että mua verrattiin kiljua juovaksi sossun elätiksi vaikka kelan rahoilla täällä inglesissä elelenkin vihaamassa homo seksuaaleja ja muuta yhteiskunnan pohja sakkaa.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Näinhän sen on kun jotkut haukkuu täällä koko ajan asia kirjottajia ja sisällön tuottajia. Ehkä he eivät halua tänne asia kirjotuksia tai sisällön tuotoksia vaan haluavat haukkua kaikki asia kirjottajat ja sisällön tuottajat jotta täällä ei olisi asia kirjotuksia ja sisällön tuotoksia. Ketkä kaksi inglesin eläkeläiset haukkunutta trollia teille tulee mieleen. Itse en koskaan anna anteeksi että mua verrattiin kiljua juovaksi sossun elätiksi vaikka kelan rahoilla täällä inglesissä elelenkin vihaamassa homo seksuaaleja ja muuta yhteiskunnan pohja sakkaa.

Oisko ne kaksi antiikki ja eläkepappa. Näin muistelen kun he haukkui kaikki inglesin eläkeläiset kiljua juoviksi sossun pummeiksi pannun terassilla ja kerhon kirjaston hoitajankin ties miksi. Ei kovin kilttejä ihmisiä kumpikaan noista.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Oisko ne kaksi antiikki ja eläkepappa. Näin muistelen kun he haukkui kaikki inglesin eläkeläiset kiljua juoviksi sossun pummeiksi pannun terassilla ja kerhon kirjaston hoitajankin ties miksi. Ei kovin kilttejä ihmisiä kumpikaan noista.

Sinähän se oletkin kiltti ihminen? Oikeasti olet pahin trolli tällä saitilla.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Sinähän se oletkin kiltti ihminen? Oikeasti olet pahin trolli tällä saitilla.

Bisnes. Antiikki tai eläke pappa tuli heti puolustamaan itseään vaikka saivatkin sitä mitä itse on viljellyt täällä jo vuosia peilaten palstan. Tämä ei ole kummankaan henkilökohtainen ploki. Tänä on julkinen keskustelu palsta mihin kaikilla on oikeus kirjottaa. Sitä me asia kirjottajat ja sisällön tuottajat halutaan jotta palstalla olisi enemmän asia kirjotuksia ja sisällön tuotoksia.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Bisnes. Antiikki tai eläke pappa tuli heti puolustamaan itseään vaikka saivatkin sitä mitä itse on viljellyt täällä jo vuosia peilaten palstan. Tämä ei ole kummankaan henkilökohtainen ploki. Tänä on julkinen keskustelu palsta mihin kaikilla on oikeus kirjottaa. Sitä me asia kirjottajat ja sisällön tuottajat halutaan jotta palstalla olisi enemmän asia kirjotuksia ja sisällön tuotoksia.

Varsinainen sisällön tuottaja. Oletko ikinä tuottanut mitään muuta kuin sisältöä vessanpönttöön???

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Varsinainen sisällön tuottaja. Oletko ikinä tuottanut mitään muuta kuin sisältöä vessanpönttöön???

Tyypillinen papan tai antiikin vastaus asia kirjoittajalle ja sisällön tuottajalle. Ilman tällasia kommentteja palstalla olisi enemmän asia kirjottajia ja sisällön tuottajia jotka tuottasivat asia kirjotuksia ja sisällön tuotoksia. Mutta se ei käy mitenkään noille kahdelle trollille jotka haluaa vallata palstan omaksi plokiksi. Ihme tyyppejä molemmat.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Onpa ilkeä kirjoitus. Minkä luulet olevan oman tuotoksesi painoarvo noin niinku omasta mielestä. Sana on vapaa.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Entä itse😂

• Anonyymi00054
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Upeaa sisällöntuotantoa kertakaikkiaan. Mahdat olla ylpeä itsestäsi.💩

• Anonyymi00055
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Onpa ilkeä kirjoitus. Minkä luulet olevan oman tuotoksesi painoarvo noin niinku omasta mielestä. Sana on vapaa.

Ainakin parempaa kuin sinun jatkuva trollauksesi.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Oletko ihan varma ettei postauksesi ole pelkkä trollaus taas. Sinä se jaksat haukkua kaikki asia kirjottajat ja sisällön tuottajat ja jäätä päisesti väittää että he ovat sama kirjottaja. Et taida olla ihan täysissä sielun ja ruumiin voimissa. Lääkäri setä auttaa ja jos pelottaa niin sitten kossu pullo. Ka minä olen eri kirjottaja kun edellisten asia kirjottajien kirjottamat totuudet palstan nyky tilasta.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Tajusitko edes että muutama trolli vie sinua täällä kuin litran mittaa. Ilman näitä kommenttejasi tämä tyhjänpäiväinen kinaaminen loppuu. Kyllä se teolli kyllästyy trollaamaan jos sitä ei syötä koko ajan uusilla mahdollisuuksilla. Sinä pidät trollin tällä palstalla ei kukaan muu.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Tajusitko edes että muutama trolli vie sinua täällä kuin litran mittaa. Ilman näitä kommenttejasi tämä tyhjänpäiväinen kinaaminen loppuu. Kyllä se teolli kyllästyy trollaamaan jos sitä ei syötä koko ajan uusilla mahdollisuuksilla. Sinä pidät trollin tällä palstalla ei kukaan muu.

Vai on litranmittaaja palannut. Onkohan täällä muita trolleja kuin sinä?

• Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Hänen lisäkseen ainakin edellisen kirjottaja. Mikä om sinun motiivisi trollata täällä koko ajan. Noinko paljon se häiritsee että sinua valveutuneemmat ja onnellisemmat miehet keskustelee poikarakkauden iloista mikä kuuluu palstan aihepiiriin. Halusit sitä tai et. Sekö on motiivisi häiritsevän käyttäytymiseesi. Ymmärräthän miten typerältä se näyttää. 😂

• Anonyymi00060
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Tykkään poika rakkauden iloista inglesissä. Olenko siis trolli. Enemmän tässä oli asiaa palstan aiheeseen kun sinä olet koskaan tänne kirjottanut. Todista että olen väärässä.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Tykkään poika rakkauden iloista inglesissä. Olenko siis trolli. Enemmän tässä oli asiaa palstan aiheeseen kun sinä olet koskaan tänne kirjottanut. Todista että olen väärässä.

Todista itse oikeassaolemisesi. Ollaan jo riittävästi kuultu ilosanomaasi poikarakkaudesta. Voisit pikkuhiljaa siirtyä toiseen aiheeseen, ellet ole trolli.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Todista itse oikeassaolemisesi. Ollaan jo riittävästi kuultu ilosanomaasi poikarakkaudesta. Voisit pikkuhiljaa siirtyä toiseen aiheeseen, ellet ole trolli.

Poikarakkauden ilosanomaa ei voi koskaan korostaa liikaa. On ilo ja kunnia olla osa tätä dynaamisten ja varakkaiden yksityislentokoneilla lentelevien etuoikeutettujen ryhmää. Huomaan ettei kuulu siihen kun kateus ja ennakkoluulot haisevat viemärille jopa näin netin välityksellä. Hanki vähän rahaa ja mainetta enemmän niin saatat päästä meidän etuoikeutettujen ryhmään missä poikarakkauden ilot kukoistavat ja elämä on antoisan ihanaa. Suosittelen sillä inglesissä tämä kaikki on mahdollista.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Miksi kenenkään pitää todistaa jollekin trollille yhtään mitään. Kai tuo kirjottaja on olemassa kun osaa kerran kirjottaa.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Miksi kenenkään pitää todistaa jollekin trollille yhtään mitään. Kai tuo kirjottaja on olemassa kun osaa kerran kirjottaa.

Todella asiaan voitaisiin siirtyä. Muistaakseni otsikon aihe ei ollut poikarakkaus. Sitä varten joku laittoi ihan oman otsikon. Siihen ei poikarakkausaktiivimme tarttunut. Eli trollaaja se yksi poloinen on.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Todella asiaan voitaisiin siirtyä. Muistaakseni otsikon aihe ei ollut poikarakkaus. Sitä varten joku laittoi ihan oman otsikon. Siihen ei poikarakkausaktiivimme tarttunut. Eli trollaaja se yksi poloinen on.

Haukkuminen jatkuu. Kelle tämä oli ylllätys ei minulle ei minulle. Kun tästä antiikista tai eläke papasta ei ole asia kirjottajaksi tai sisällön tuottajaksi trollaa hän täällä jotta saisi ajettua pois kaikki asia kirjottajat ja sisällön tuottajat jotta palstalla ei olisi asia kirjotuksia tai sisällön tuotoksia. Missä omat asia kirjoituksesi tai sisällön tuotoksesi palstalle. Haukut vain muita kirjottajia ja arvostelet heidän dynaamista ja varakasta elämän tapaansa missä lennellään yksityis lento koneilla inglesin aurinkoiseen vehreään paratiisiin poika rakkauden ilojen ja kuumien miesten takia. Ei se ole suolta pois jos joku haluaa näin tehdä. Lisäksi väitän että täällä on vain yksi poika rakkaudesta kiinnostunut kirjottaja mikä ei tietysti pidä paikkansa vaan meikäläisiä on täällä kymmeniä koska tämä on keskustelu palsta missä sana on vapaa. Koska sen oikeasti ymmärrät. Ainoa trolli olet sinä koka väittää muita trolleiksi.

• Anonyymi00068
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Luuletko tosiaan että täällä on vain yksi miehistä pitävä mies. Olet väärässä.

• Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Luuletko tosiaan että täällä on vain yksi miehistä pitävä mies. Olet väärässä.

Mahtaakohan ihan oikeasti olla yhtäkään.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Mahtaakohan ihan oikeasti olla yhtäkään.

Uskoisin että meikäläisiä on täällä kymmeniä. Perustan tämän siihen mistä olen keskustellut pannun terassilla iltaisin.

• Anonyymi00072

Se onkin paras paikka inglesissä.

• Anonyymi00074

Se vaan muistuttaa kuumasta yöstä kuuman kinsin kanssa. Eli jylyä piisaa vaikka sattuukin vähän. Seuraavan iltana uusiksi

• Anonyymi00075

Niin tietysti Inglesissä on homppeleita pilvin pimen, mutta tällä palstalla luultavasti vain kakkapönttöön sisältöä tuottava yksinäinen trollihomppelipoika eikä juurikaan muita.

• Anonyymi00076
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Niin tietysti Inglesissä on homppeleita pilvin pimen, mutta tällä palstalla luultavasti vain kakkapönttöön sisältöä tuottava yksinäinen trollihomppelipoika eikä juurikaan muita.

Vuosikymmenet kuluvat, kuten entiset nuoret tietävät. Ukon sanavarasto näyttää myös hiipuvan.

• Anonyymi00077
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Vuosikymmenet kuluvat, kuten entiset nuoret tietävät. Ukon sanavarasto näyttää myös hiipuvan.

Sinun tuotoksesi tuskin hiipuu.....

• Anonyymi00078
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Sinun tuotoksesi tuskin hiipuu.....

Asia kirjottajana ja sisällön tuottajana olen kanssasi eri mieltä sillä asia kirjottajana ja sisällön tuottajana pyrin aina kirjottamaan tänne asia kirjotuksia ja sisällön tuotoksia.

• Anonyymi00082
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Se vaan muistuttaa kuumasta yöstä kuuman kinsin kanssa. Eli jylyä piisaa vaikka sattuukin vähän. Seuraavan iltana uusiksi

Ole varovainen!
        Minä otin Jumbossa baaritiskillä muutaman liikaa. Aamulla heräsin saksalainen bratwursti suussa ja sinapit rinnuksilla.

• Anonyymi00083
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Asia kirjottajana ja sisällön tuottajana olen kanssasi eri mieltä sillä asia kirjottajana ja sisällön tuottajana pyrin aina kirjottamaan tänne asia kirjotuksia ja sisällön tuotoksia.

Niitä ei näe missään?

• Anonyymi00085
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Missä niitä kirjoituksia on luettavissa?

• Anonyymi00079

Ihan mahotonta taas ihan on mahotonta. Huh huh.

• Anonyymi00081

Onhan tää ihan mahotonta kun antiikki ja eläke pappa saa rauhassa haukkua täällä kaikki kuten teki inglesin suomi yhteisön eläkeläisille pannun terassilla missä heitä haukuttiin kiljua juoviksi sossun pummeiksi. Minkälaiset ihmiset tekee tuota häiriintyneet ainakin mutta muuten. Ihan mahotonta toimintaa tosiaan.

• Anonyymi00084
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Onhan tää ihan mahotonta kun antiikki ja eläke pappa saa rauhassa haukkua täällä kaikki kuten teki inglesin suomi yhteisön eläkeläisille pannun terassilla missä heitä haukuttiin kiljua juoviksi sossun pummeiksi. Minkälaiset ihmiset tekee tuota häiriintyneet ainakin mutta muuten. Ihan mahotonta toimintaa tosiaan.

Joko sulla on juhannuskilju käymässä?

• Anonyymi00086
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Ei tuo aikanaan mikään uutinen ollut!

• Anonyymi00087

Voitaisko pysyä asiassa ja keskustella Kanariansaarten miesten välisestä sexistä.

• Anonyymi00088

Mielellään kiitos!!! Poika rakkaus on ihan parasta.

• Anonyymi00089
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Suppea sanavarasto ja sama aihe, toistoilla. Apukoulutasoa.

• Anonyymi00090
        Anonyymi00089 kirjoitti:

Otan osaa tuskaasi vaikka sanomasi ja sanavarastoa ovatkin samaa tasoa. Poikarakkaudessa on sentään jotain sanomaa inglesiin matkaaville. Mikä mahtaa olla oma tarjontakin kenellekään. Ihmettelen.

• Anonyymi00091
        Anonyymi00089 kirjoitti:

Todellakin olet. Mitä muita olet täällä jauhanut jo vuosia. Olet palstan ainoa trolli.

• Anonyymi00092

Ällöttäävääkin ällöttävämpi aihevalinta.
        Mieluummin Kanariansaarten matkailusta ilman homojuttuja.

• Anonyymi00093
        Anonyymi00092 kirjoitti:

Ällöttäävääkin ällöttävämpi aihevalinta.
        Mieluummin Kanariansaarten matkailusta ilman homojuttuja.

Just nii, mut ku nää ei osaa muut ku homojuttui.

• Anonyymi00094
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Ei ku huonointa ikinä.

• Anonyymi00095
        Anonyymi00089 kirjoitti:

Ei ihan, kun jäi apukoulussa luokalle.

• Anonyymi00097
        Anonyymi00095 kirjoitti:

Ei ihan, kun jäi apukoulussa luokalle.

Apu koulu on parasta ikinä. Ehkä sinäkin opit jotain. Viemäri poikia täällä ei kaivata joten pysy poissa.

• Anonyymi00101
        Anonyymi00097 kirjoitti:

Apu koulu on parasta ikinä. Ehkä sinäkin opit jotain. Viemäri poikia täällä ei kaivata joten pysy poissa.

Mikä on viemäri poika. Osaatko kertoa sen meille.

• Anonyymi00103

Siirry tasoasi vastaavalle sivustolle. Täällä keskustellaan Kanariansaarista.

• Anonyymi00107
        Anonyymi00103 kirjoitti:

Siirry tasoasi vastaavalle sivustolle. Täällä keskustellaan Kanariansaarista.

Poika rakkaus matkat kuuluu olennaisena osana kanarian saarten matkailuun sillä kanarian saaret ovat vapaa mielistä aluetta missä mies saa rakastaa miestä ja kulkea käsi kädessä ilman tuomitsevia katseita. Oletko koskaan edes käynyt siellä kun et ymmärrä tätä. Mä kysyn vaan.

• Anonyymi00108
        Anonyymi00107 kirjoitti:

Poika rakkaus matkat kuuluu olennaisena osana kanarian saarten matkailuun sillä kanarian saaret ovat vapaa mielistä aluetta missä mies saa rakastaa miestä ja kulkea käsi kädessä ilman tuomitsevia katseita. Oletko koskaan edes käynyt siellä kun et ymmärrä tätä. Mä kysyn vaan.

Noin 25 matkaa tullut tehtyä. Nykyään homoja aivan liikaa.

• Anonyymi00109
        Anonyymi00108 kirjoitti:

Noin 25 matkaa tullut tehtyä. Nykyään homoja aivan liikaa.

Ei ku aivan liian vähän. Lisää valinnan varaa olisi hyvä.

• Anonyymi00110
        Anonyymi00109 kirjoitti:

Ei ku aivan liian vähän. Lisää valinnan varaa olisi hyvä.

Ihan on mahotonta taas ihan on mahotonta.

• Anonyymi00111
        Anonyymi00097 kirjoitti:

Ei voi olla parasta, kun et edes alkeellista oikeinkirjoitusta ole oppinut, ehkä just ja just välttävää.

• Anonyymi00112
        UUSI
        Anonyymi00111 kirjoitti:

Ei voi olla parasta, kun et edes alkeellista oikeinkirjoitusta ole oppinut, ehkä just ja just välttävää.

Si ksi hän se on pa ras ta ett ä opi taan sit ä oo kein kir jotus ta. Ei kai ku kaan muut en käy ap puk oul lu a. Ol etko jo tenk in yks ink ert aine n.

• Anonyymi00113
        UUSI
        Anonyymi00111 kirjoitti:

Vihje:älä ruoki trollia.!!!

• Anonyymi00114
        UUSI
        Anonyymi00113 kirjoitti:

Vihje:älä ruoki trollia.!!!

Eihän täällä mitään muutakaan ole kuin trollinruokkimista. Kiitos trollin joka hääti kaikki sisällön tuottajat.

• Anonyymi00115
        UUSI
        Anonyymi00114 kirjoitti:

Eihän täällä mitään muutakaan ole kuin trollinruokkimista. Kiitos trollin joka hääti kaikki sisällön tuottajat.

Äläs muuta sano, täytyy tästä lähteäkin sisältöä tuottamaan. Arvaat varmaan minne.......

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      149
      2209
    2. 121
      1495
    3. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      337
      1309
    4. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      67
      1224
    5. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      3
      1201
    6. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1200
    7. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      142
      1192
    8. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1129
    9. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      161
      1086
    10. Onko hän samannäköinen kuin silloin?!

Kun tutustuitte!
      Ikävä
      70
      1024
    Aihe