Terveyskeskuksen

ajanvarauksesta.

Tämän päivän aviisissa terveysjohtaja kertoo kuinka hyvin asiat on lääkäriin pääsyn suhteen,,,
Se on täyttä paskaa ja vain osoittaa,että kyseinen virkamies ei tiedä todellisuudesta mitään,eikä täten ole tehtäviensä tasalla.
Kommentoikaa kokemuksianne!!!
Omat kokemukset ko. asian suhteen ovat järisyttäviä,,,ei vastata,,,ei aikoja,,ei lääkäriä,,,ei hoitoa

17

1362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pätevyys

      onko tämän henkilön valinnan takana tämä hyväveli järjestelmä, sietää miettiä.

    • leppävirralle

      täällä pääset lääkäriin heti.

      • ei olekkaan
        kattoo...106 kirjoitti:

        http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2009/04/855093
        :)

        onko toiminta tehokasta,vaan siitä kuka ja milloin siitä tehokkuudesta pääsee nauttimaan.Ilmeisesti aika harva ja vielä kauan odotettuaan.


    • sen, että

      puhelin vaikuttaa soittajan korvaan hälyttävän, vaikka onkin todellisuudessa varattu.

      • Nähty ja kuultu...

        Jo muinoin Taulumäen terkka-asemalla itse omin silmin näin, kuinka puhelin soi kuin vimmattu, mutta siihen ei vastattu! Oli hoitsuilla "tärkeämpää" tekemistä... Mihinkäs sitä koira karvoistaan pääsisi?


    • ....

      sinne lääkäriin vihdoikin sitten pääsee suurin odotuksin ei sieltä saa mitään apua.Liekkö lääkärin ammattitaidottumuutta vai mitä.Kokeisiin ei antanut lähetettä koska kukaan ei kuulemm pysty tulkitsemaan vastauksia!!!!

      • paavali

        yli kuukauden odotuksen jälkeen viimein pääsin lääkriin, joka sinänsä oli aivan turhaa, ei tiennyt mitään käyntini syystä vaikka olin aikaisemmin käynyt kokeissa. Itse otin asian puheeksi ja katseli sitten konetta ja sanoi ylimalkaisesti, että on täällä jotain, eli ei tiennyt mitään kyseisestä asiasta vaan pasitti Kyksiin, johon minä, niinpä tietysti, katsoi pitkään?

        Sitten pyysin hierojalle lähetteen ja kirjoitti kyllä samalla huomattaen, että joudun itse maksamaan, sanoin olevani tietoinen menettelystä, että palvelu ei pelaa Käpykankaan terveys-asemalla, mutta maksu kyllä kelpaa ja nämä nuoret lääkärit ovat mitä ovat, ei heru minulta kiitosta.


      • käydä
        paavali kirjoitti:

        yli kuukauden odotuksen jälkeen viimein pääsin lääkriin, joka sinänsä oli aivan turhaa, ei tiennyt mitään käyntini syystä vaikka olin aikaisemmin käynyt kokeissa. Itse otin asian puheeksi ja katseli sitten konetta ja sanoi ylimalkaisesti, että on täällä jotain, eli ei tiennyt mitään kyseisestä asiasta vaan pasitti Kyksiin, johon minä, niinpä tietysti, katsoi pitkään?

        Sitten pyysin hierojalle lähetteen ja kirjoitti kyllä samalla huomattaen, että joudun itse maksamaan, sanoin olevani tietoinen menettelystä, että palvelu ei pelaa Käpykankaan terveys-asemalla, mutta maksu kyllä kelpaa ja nämä nuoret lääkärit ovat mitä ovat, ei heru minulta kiitosta.

        samalla lääkärillä,nuori pojan kloppi joka käyttäytyi tosi törkeästi. Lähtee kuulemme toukokuussa pois.Tervemenoa!


    • Ensinnäkin potilaiden jako on niin typerä että sen on varmaan suunnitellut sama kuin nämä kuntien aluejaot eli rumasti sanottuna per...stä. Jos asuu sairaalan vieressä olisi jo tyhmempikin osannut keksiä että jos potilas kävelee luukulle niin sen asiat hoituu resusseja kuormittamatta. Nythän puhelimessa käskee menemään ensiapuun joka tekee bisnestä yksityisin voimin. Tämä ei voi olla muuta kuin tarkoitus hakuista kunnallisen terveyden huollon lopettamista.

      • potilas saarinen

        nyt puhut täyttä asiaa näyttää vähän siltä että kaupungilla on aikomus ajaa kaikki terveyden huolto yksityiselle sektorille.


      • jonottaja
        potilas saarinen kirjoitti:

        nyt puhut täyttä asiaa näyttää vähän siltä että kaupungilla on aikomus ajaa kaikki terveyden huolto yksityiselle sektorille.

        Minusta on ihan sama, hoitaako terveyspalveluja kunta vai onko kaupungin toiminnot ulkoistettu yksityiselle, kunhan toimisi. jos ulkoistaminen on halvempaa, mutta toimii hyvin, miksi ei?


    • meinaan kokeilla,

      taas kerran, että saanko ajan lääkärille.. Kun on nyt niin kaikenkaista vaivaa kasautunu... Huolettaa itseäkin tosi paljon, joten yritän päästä lekurille... Kerron myöhemmin kuin kävi...

      • lääkäriin

        kun ei ole valitteluja näkynyt. Eikä kyllä kehujakaan, niitä kun on vaikeampi antaa.


      • Kippeitä immeisiä
        lääkäriin kirjoitti:

        kun ei ole valitteluja näkynyt. Eikä kyllä kehujakaan, niitä kun on vaikeampi antaa.

        Kehuja tuosta Varkauden terveyskeskuksen toiminnasta on todellakin vaikeaa antaa!!! Perseellään koko uudistus!


      • Varkaus.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe