APUA!!

_ÄippäKahden_

olemma mieheni kanssa suunnitelleet menevämme 1.5 kihloihin eli vappuna. Kysynkin teiltä nyt että onko vappu liian "hupi" päivä tuollaiselle tärkeälle asialle? vai mitä mieltä te olette asiasta? pakko kysyä teidän mielipidettä koska itseäni alkoi asia häiritsemään :) Hassua eikös :D todella lämmintä kevättä kaikille :)

5

1851

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • man***

...olet elokuvasta 'Truman Show' ?

• älä murehtu tuollaisia :)

Kihloihinhan mennään ihan miten sattuu, kaikille päivällä ei ole mitään merkitystä, toisille enemmän. Vappu on varmasti aivan yhtä hyvä päivä mennä kihloihin kuin mikä tahansa muukin. :) Tärkeintä on se, mitä kihlaus teille merkitsee.

Mukavaa kevättä ja onnea teille! :)

• aina juhlapäivänä?

Tosiasiassahan te olette jo kihloissa, ette vain ole ostaneet/vaihtaneet sormuksia. Miksi kihlapäiväksi pitää valita joku tietty juhlapäivä? Eikö se voi olla se päivä kun päätitte mennä naimisiin? Se olisi ihan vain teidän kahden oma juhlapäivä.

• nannaressu

Minun mielestäni kihloihin voi mennä vaikka jouluaattona tai ihan koska vaan, kunhan se tuntuu itsestä ja kumppanista oikealta. Älä siis turhaan ajattele sitä mitä muut on asiasta mieltä. Olennaista on se, että TE olette onnellisia.

Lykkyä pyttyyn! :-)

• Lavir

Myö mentii kihloihin yhtäkkiä yllättäin, ei ilman ihmeempää päivää. Ja kyllä mää pirän kihlajaispäivänä sitä ku se ukko eteen polvistu. Siinä sovittiin jo hääpäiväki. Mutta miksikäs ei, nykyään on kaikki mahdollista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      52
      2427
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      703
      1586
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      117
      1298
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      132
      1105
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      89
      983
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      73
      976
    7. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      17
      804
    8. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      118
      763
    9. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      714
    10. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
      Suomussalmi
      23
      678
    Aihe