Virkatodistus

maija_m

Jos pyydän tulevasta puolisostani virkatodistuksen avioehtoa varten saako hän tietää että olen kysynyt virkatodistusta?

13

2884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Automaattisesti, mutta

      Siis ei automaattisesti, mutta jos hän sitä kysyy maistraatista, niin kyllä se tieto hänelle annetaan, kuka on kysynyt.
      En tosin ymmärrä kysymystäsi, että miksi et halua hänen tietävän. Todistuksessahan on vain henkilön perustiedot. Eli samat tiedot, kuin väestörekisterissä.

    • _maija__

      siksi haluan tietää enkä tiedä vielä mikä hän on miehiään.. mutt edelliset suhteet ja niiden loppuminen olsi hyvä saada selville..

      • Tiedot..

        Aika niukat tiedot siinä virkatodistuksessa on. Et sinä niiden perusteella paljoakaan kostu.

        Nimet
        Henkilötunnus
        Syntymäkotikunta
        Siviilisääty
        Osoite
        Kotikunta
        Rekisteriviranomainen


        Muita tietoja sinulla ei ole oikeuutta saada. Henkilötunnuksestakin jätetään loppuosa ilmoittamatta ulkopuoliselle.


      • meinaat

        mennä avioon henkilön kanssa johon et luota?
        Harkitse hyvä ihminen..


      • pareekatsoa

        Minäkin ihmettelen, että miksi puhut tulevasta puolisostasi kun et tiedä hänestä tarpeeksi.
        Sukututkijana saat tilailtua sukuselvityksiä (virkatodistuksia). Avioliitot ja rekisteröidyt parisuhteet (homo,lespo) ja puolisot, sekä lapset selviävät, kun jäljität koko muuttohistorian. Avioliiton esteiden selvitys tsekkaa vain onko liitot päättyneet. Avoliittoja ja muita irtosuhteita kuulet vain kyliltä.

        Viimeistään perunkirjoitukseen selvitetään ketju 15 vuoden iästä alkaen, ettei rintaperillisiä jää perinnönjaosta pois. Ellei äijäkokelas ole muuttanut paikkakuntaa, niin selviät yhdellä virkatodistuksella. Virkatodistukset maksavat 3-5 euroa/kpl.


      • Mie vain
        pareekatsoa kirjoitti:

        Minäkin ihmettelen, että miksi puhut tulevasta puolisostasi kun et tiedä hänestä tarpeeksi.
        Sukututkijana saat tilailtua sukuselvityksiä (virkatodistuksia). Avioliitot ja rekisteröidyt parisuhteet (homo,lespo) ja puolisot, sekä lapset selviävät, kun jäljität koko muuttohistorian. Avioliiton esteiden selvitys tsekkaa vain onko liitot päättyneet. Avoliittoja ja muita irtosuhteita kuulet vain kyliltä.

        Viimeistään perunkirjoitukseen selvitetään ketju 15 vuoden iästä alkaen, ettei rintaperillisiä jää perinnönjaosta pois. Ellei äijäkokelas ole muuttanut paikkakuntaa, niin selviät yhdellä virkatodistuksella. Virkatodistukset maksavat 3-5 euroa/kpl.

        omien tietojensa luovuttamisen voi nimittäin kieltää. Minä olen tehnyt niin. Minusta ei saa edes virkatodistusta, koska olen kieltänyt tietojeni luovuttamisen. Muuttohistoriaa ei liioin saa, jos ei ole lupaa asianomaiselta.


      • nix nax
        Mie vain kirjoitti:

        omien tietojensa luovuttamisen voi nimittäin kieltää. Minä olen tehnyt niin. Minusta ei saa edes virkatodistusta, koska olen kieltänyt tietojeni luovuttamisen. Muuttohistoriaa ei liioin saa, jos ei ole lupaa asianomaiselta.

        >>Minusta ei saa edes virkatodistusta, koska olen kieltänyt tietojeni luovuttamisen.


      • maallikkojuristi
        nix nax kirjoitti:

        >>Minusta ei saa edes virkatodistusta, koska olen kieltänyt tietojeni luovuttamisen.

        >>>>Minusta ei saa edes virkatodistusta, koska olen kieltänyt tietojeni luovuttamisen.


      • pareekatsoa
        Mie vain kirjoitti:

        omien tietojensa luovuttamisen voi nimittäin kieltää. Minä olen tehnyt niin. Minusta ei saa edes virkatodistusta, koska olen kieltänyt tietojeni luovuttamisen. Muuttohistoriaa ei liioin saa, jos ei ole lupaa asianomaiselta.

        Tervejärkisen kysyjän ongelma varmaan selviää viimeistään siitä, että kumppani on kieltänyt muuttohistoriansa ym. tietojensa antamisen.


    • trust

      avioehtoa varten tarvita virkatodistusta.

    • virkatodistus

      tarvitaan avioehtoa varten joka tapauksessa molemmilta osapuolilta?
      Miksi olet salaa toiselta osapuolelta niitä hakemassa tai kyselemässä??
      Outoa toimintaa, jos ennen avioliiton solmimista pitää toimia SALAMYHKÄISESTI!!

      • nykyään....

        Parempihan se on nykypäivänä olla varovainen. Oikeastaan ei kannattaisi edes mennä naimisiin, monet asiat pystyy hoitelemaan ilman naimisiinmenoakin.


    • tiennytkään

      et toisen ihmisen virkatodistuksen saa ilman toisen lupaa, voinko minäkin hakea naapurin muijasta virkatod, kun tiedän sen sossutunnuksen????..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      981
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      92
      732
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      73
      615
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      15
      555
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      476
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      450
    Aihe